צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נוסעת סמויה

הצצה לחיי כשולטת בנשים וכנשלטת של אדוני.
לפני 5 שנים. 15 במרץ 2019 בשעה 8:54

אין לה פנים ואין לה שם. אבל יש לה דופק והוא שקט, כמעט לא נשמע. אפשר לעבור חיים שלמים מבלי לחוש בה. בתרבות המערבית קוראים לה בשמות רבים. הכי קרובות לתאר אותה, היו אלה שקראו לה "האחר" אבל גם טענו שבתרבות פאלוצנטרית אין  את הכלים לתאר אותה, כי היא נולדה בעולם פראי מידי.   אבל גם בכלוב הכי חזק יש סדקים. אני חושבת שאפשר דרך הסדקים האלה לחשוף חתיכות חתיכות ממנה בכל פעם, בתנאים מאוד מסויימים. איך עושים את זה? כמו בלידה: מרפים. נכנסים למאורה חשוכה. מתפשטים. מתמסרים לה, מתמסרים לכל מה שהיא תביא: היא תפלח לך את הגוף, היא תגרום לך לנהום, לגמור, להשיר את המסכות שלך, להזיע, להיפתח לאור ולרחף בעולמות אחרים.

כשהזמן מגיע,מזמינים את האדון או הגבירה להגיע ולעזור לה לצאת. אדון או גבירה הם המיילדת,הם חלק מהטקס  של לידת החיה הפראית שאת. אבל הם לא העיקר. את היא החלל ממנו יוצאים החיים. את היא האם. 

פחד המוות שאנחנו מקבלות בלידה, גם הנפלאה ביותר, הוא הפחד העתיק מחיות הטרף שמריחות את הדם של גופך הפתוח ומתאספות כדי להשביע את הרעב. לכן אל תלדי ואל תסתשני במקום בו את מרגישה לא מוגנת טוטאלית. 

 

 

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - הבעיה היא שרוב השולטים לא יודעים להתמודד עם נשלטת שיש בה חיה בתוכה. עם נשלטת שמחפשת את ההכנעה הכוחנית והריתוק למיטה בכוח . את הציפורניים שינסו לשרוט מול כף ידו שאוחזת בפרקיי ידה בכוח כדי להרחיקן מעורו.
ברור, הכי נוח להם זה לבקש ממנה להיות נשלטת טובה ולהתמסר לדרישותיהם להיות כנועה ולהדחיק את החיה בחזרה לכלוב שלה . אבל לגרטם לנשלטת להדחיק את צרכיה האמיתיים זה לא תמיד טוב.
היה אחד שהתמודד עם החיה שבי. שחרר אותה לחופשי וגרם לי להרגיש הכי אני הכי אמיתית . הבעיה היתה שהוא איבד שליטה עצמית מהעוצמה והאנרגיות שהיו שם כשאיפשרתי לחיה שבי לצאת.. וחצה גבולות בל יעברו ולכן שייך להיסטוריה.
תודה לך, נובה ,על פוסטים מקסימים וחשובים ביותר.
לפני 5 שנים
נובה​(שולטת) - תודה על תגובתך המאתגרת וגם המפרגנת,כיף לדעת שמישהי קוראת. גם אני בהתחלה הייתי משתוללת ובועטת כדי שיכניעו אותי,זו הדרך שלנו לבחון אם השולט/ת מספיק חזקים להכיל אותנו . אבל לרוב זה גם סימן לבהלה מצידנו: האם את מוכנה לקחת אחריות על מה שיצא ממך,גם אם זה מפחיד,דוחה או זר מאוד? אני לא יודעת אם את אמא ,אם את מרגישה שלא משנה מה יצא ממך את תגדלי באהבה. זה דומה...
אשמח לשמוע ממך עוד.
נובה
לפני 5 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - התשובה היא חד משמעית . כן.
אני אמא. אמא גאה מאוד. ואני מאוד מתחברת ומבינה את מה שכתבת.
מוזמנת להציץ בבלוג שלי .
אשמח לשמוע ממך עוד.
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י