לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הסקרנות כואבת

זוג נשוי מחליט להתנסות בהרפתקאה כואבת
לפני חודש. 24 במרץ 2024 בשעה 17:36

אני עובד בהייטק, 12 שעות ביום על המחשב. מדי כמה שבועות אני חש כאבים בגב והולך לעיסוי אצל מעסה קבועה , שקיבלתי עליה המלצות מכמה קולגות שלי . ואכן היא כזו , מדהימה , ואין טיפול בו היא לא מצליחה לתקן אותי.

לפני שבוע תקפו אותי כאבים חזקים כאלה שלא חוויתי כבר שנים . פניתי למעסה והיא כתבה לי שהיא במילואים ולא יודעת מתי תחזור. 

ניסיתי כדורים נגד כאבים , אמבטיות חמות ומה לא. כלום לא עזר.

ביום למחרת בזמן העבודה חבר סיפר לי כי יש לו מעסה מדהים והוא יעזור לי . 

לא התלהבתי מללכת למעסה גבר (אני נבוך כמו ג׳ורג׳ מסיינפלד - it moved 🤣) אבל הכאבים גברו עליי . 

התקשרתי אליו וקבענו להערב עיסוי . הגעתי אליו לקליניקה שהיא בעצם במרתף של ביתו הפרטי בשכונת יוקרה .

בהגיעי לקליניקה אמרתי לעצמי (וואלה כמה מרוויח מעסה פרטי - איזה בית ענקי ).

הוא הושיב אותי במעין פינת אורחים קטנה שם יש מכונת קפה , עוגיות ומים קרים . 

הוא מזג לי מים והציע לי לשבת איתו והוא ישאל אותי שאלות הכרה להבין מי אני ומה הבעיות שלי הרפואיות .

אחרי כמה שאלות של תשובות מצידי הוא אמר שאפשר לגשת לטיפול . 

שאל אותי אם פיניתי את הערב כי הטיפול הראשוני במצבים אקוטיים כאלה הוא ארוך יותר משעה . עניתי לו שאין לי עוד כלום מתוכנן להערב .

הוא הוליך אותי לחדר בתחילת המסדרון , והבחנתי כי ישנם עוד חדרים בהמשך המסדרון אבל לא ייחסתי להם  חשיבות . 

בחדר היתה מיטת עיסוי וארון מדפים עם המון בקבוקי שמנים , כוסות רוח , ומגרות , המון מגירות . 

הוא אמר לי להתפשט לגמרי ולהניח את הבגדים על הכיסא . שאלתי ״למה לגמרי ? לא להישאר עם תחתונים ? ״ והוא ענה לי שזה עיסוי רפואי מקצועי ולא משהו אחר ושאין לי מה לדאוג. השתכנעתי אחרי הכל המליץ לי עליו חבר מהעבודה. 

שכבתי על הבטן הכנסתי את הראש לחור לפנים והוא כיסא את גופי בסדין חם כמעט רותח שפשוט גרם לי להוציא אנחה של רגיעה .הוא החל לעשות את גופי דרך הסדין הרותח וכבר הרגשתי את ידיו החזקות והוא מהר מאוד הגיע לגב התחתון שם רוב הכאבים שלי . התרגשתי עד דמעות שמישהו מטפל בי במצב בוא אני כואב כל כך . הוא חש שאני דומע וליטף את שערות  ראשי ואמר לי שזה בסדר וטבעי שהרגשות מתפרצים להם ככה. הוא החל להסיר את הסדין מגבי והתחיל לעסות אותו עם שמן עיסוי חם . תוך דקות שקעתי בשינה עמוקה והייתי בעולם אחר. ככל שהזמן עבר הוא לאט לאט החל לרדת עם ידיו לכיוון מותניי ואיזור האגן . לא חשדתי בכלום וישנתי עמוק. לפתע התעוררתי וחשתי כי ידיו מעסות את ישבני. קפצתי לרגע והוא אמר לי ״ששששששששש….. הנסיכה התעוררה ???״

WTF  נסיכה התעוררה ? מה נהיה ?

שאלתי אותו מה אמר לי ? והוא ממשיך לעשות את ידיו על הישבן שלי ואמר לי אתה יכול להירגע . אני מעביר לך את הכאבים . משם המשיך לירכיי החיצוניים  ואז החל לפסק את רגליי לצידי המיטה ולעסות לי את ירכיי הפנימיים.  התביישתי להתנגד אחרי הכל הוא מומחה ויודע מה הוא עושה. הוא החל להסביר שהבעיה בגב התחתון שלי נובעת מישיבה ממושכת ולכן מקורה מהאגן ומאיזור הישבן שלי . ויש לו פתרון רפואי לכך אבל זה מצריך קצת טיפול לא קונבנציונלי. והוא ישמח להמשיך בטיפול ולשלב את הפתרון לבעיה שלי . מבלי להמתין לתשובה ממני הוא שם לי מבער עם שמנים אתריים על הרצפה  מתחת למיטה ליתר דיוק מתחת לפניי , ופקד עליי לנשום נשימות עמוקות עמוקות 10 פעמים , וכך עשיתי , אמר שזה ירפה אותי מהמתח בו אני נמצא , בנשימה ה 7 חשתי חולשה בידיי וברגליי והוא החמיר את הטון שלו וממש פקד עליי להמשיך וכך עשיתי . בתום 10 נשימות הוא הזיז את המבער , והחל להוציא כל מיני דברים מאחת המגרות בארון . ניסיתי להרים את ראשי לראות מה הוא עושה אבל הייתי כבד ראש ולא יכלתי לזוז. נבהלתי שאני משותק ושאלתי אותו מה הוא עשה לי ? הוא ענה לי שהכל בסדר וזה קצת חומר חזק להרפות וזה לא גורם נזק וזה רק לכמה שעות . הוא ניגש לצד ימין שלי והחל להלביש על פרק כף ידי מה שהבנתי צמיד מעור. ניסיתי לצעוק ולקום ויצא לי קול חלש נורא ורגוע ולא זזתי , הוא נעל את צמיד העור לדופן המיטה וכך עשה עם ידי השמאלית. הוא המשיך לקצה המיטה וקשר את קרסוליי לצידי המיטה . הסברתי לו שישחרר אותי ושאני רוצה ללכת . הוא לחש לי באוזן שהוא יודע מה טוב לי ושנשמתי עכשיו סמים חזקים שגם ככה לא אוכל ללכת הביתה במצבי . הוא הסביר לי שהוא הולך לעסות לי את הפרוסטטה ושזה ישחרר לי את המתח באגן . הוא ניגש ליד המיטה שוב והחל מרים את האגן שלי ומחליק מתחתיו כרית ענקית עבה וכך האגן שלי באוויר . הוא חיבר רצועות עור לשוקיים העליונות שלי וקשר אותם לצידי המיטה וכך שכבתי בפיסוק גדול יחסית . הוא צחק ואמר שיש לי ביצים יפות. ושבהמשך יעסה גם אותן כדי לשחרר לי לחצים . לא הפסקתי לקרוא לו שיפסיק ואז הוא הוציא מאחת המגירות כיסוי עיניים וקשר לי אותו על עיניי ודחף לי משהו ארוך ועבה לפי והבנתי שזה מחסום לפה דמוי איבר מין זכרי . אחרי כמה רגעים החל לנפח אותו בתוך הפה שלי ולא יכלתי להוציא אפילו לא הגה אחד . הוא החל לשמן לי את פי הטבעת ולאט לאט החל להחדיר אצבע פנימה . ככל שהזמן עבר והוא עיסה את פי הטבעת מבפנים עם אצבע אחת , הוא כל כמה דקות הוסיף עוד אצבע ואני מנסה לצרוח אבל כלום לא יוצא לי מהפה. וכך במשך נצח נצחים הוא מעסה לי את הפרוסטטה וחולב לי אותה ואני מת לפרוק עד שבסוף אני משחרר הכל על המגבת שמתחתיי. עם דמעות בעיניים ומתחנן תוך הוצאת קולות לא ברורים שישחרר אותי. היא חיבק אותי מאחור ונתן לי נשיקה על הראש ואמר שכל הכבוד לי על החליבה הראשונה הערב ושהחליבות הבאות הערב תהיינה קלות יותר. חליבות הבאות הערב ? נחרדתי !!!! ניסיתי להרים את ראשי להסתכל עליו ולבקש דרך העיניים שלי שישחרר אותי ולא יכלתי להרים את ראשי מסתבר שהוא רתם רצועות מעל ראשי כך שהוא תקוע בחור של המיטה .

הוא ניגב במגבונים את איזור איבר המין שלי ואת פי הטבעת שלי . כיסה אותי בסדין חם ואמר לי לנשום לאט לאט ולהירגע ולאסוף כוחות להמשך הערב . התחלתי ליבב הבנתי שנפלתי קורבן לפסיכופת ולא ידעתי מה צפוי לי עוד .  הוא שאל אותי אם כבר יש הקלה בכאבי הגב ולמען האמת הבן זונה הזה העביר לי את רוב כאבי הגב . הנהנתי לו בראשי והוא ליטף לי את הגב ואת ראשי ואמר לי שהוא שמח ושעד סוף הלילה הזה אני אשתחרר מכל הכאבים . לפתע נשמע פעמון הדלת. והוא נתן לי טפיחה על הישבן ואמר לי אל תלך לשום מקום אני כבר בא . ניסיתי להשתחרר מהרצועות אבל ללא הועיל . אחרי כמה רגעים שמעתי אותו מדבר עם מי שהבנתי שהיא בחורה . ואז נכנסו שניהם לחדר בו אני כפות על המיטה וראיתי רגלי אישה עם מגפיים שחורים מעור עם עקב גבוה והיא נצמדה אליי והחלה מלטפת אותי והוא מסביר לה שהגעתי עם כאבי גב נוראיים ושכבר עברתי חליבה ראשונה לפני רבע שעה . אמר לה שאני מוכן לשלב שני של הטיפול ושהיא הגיעה בדיוק בזמן . 

לא נשאר לי אלא לשכב חסר אונים נתון לחסדיהם של שני פסיכופתים . 

EnigmaEyes​(אחרת) - יהיה לזה המשך?
לפני חודש
Guykush - בוודאי …..
לפני חודש
EnigmaEyes​(אחרת) - אוקיי, עשיתי עוקב:)
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י