צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מרחיב אופקים

תובנות על דברים שלא ידעתי על קיומם.
לפני 8 שנים. 3 באפריל 2016 בשעה 22:06

חדר במלון, חיכיתי לה כמה דקות, היא באה, נישקה אותי ומיד התחילה להתפשט. אמרתי לה שאני מת על הזין שלה וכבר לא יכול לחכות להרגיש אותו בפנים. ”אוי אתה תרגיש אותו היום עד לגרון”. היא הוציאה את הזין הענק שלה... שואלת אם התגעגעתי. כל פעם שאני רואה את הזין הזה מולי אני מפחד ממה שהוא הולך לעשות לי, אבל נעמד לי הזין ובא לי שהזין הזה יקרע אותי עד שאאבד שליטה! היא אוהבת שאני אומר לה את זה. ”איך בא לך לקבל אותי היום”?. בא לי לרכב עלייך בפעם הראשונה, אמרתי לה. ”היום אני אהפוך את התחת שלך לכוס! ואז תוכל לרכב עליי”.

בחצי שעה הזו היא קרעה אותי כמו שלא קרעה מעולם! התחלנו על ארבע, כדי שאצליח לקבל את הזין שלה. אחר כך היא הפכה אותי על הגב, זיינה אותי כשהשדיים המושלמים שלה מול העיניים שלי. הרגליים שלי התחילו לעלות וזה רק גרם לה לפתוח אותי חזק יותר ומהר יותר. 

שנינו היינו בטירוף, התחלתי לקרוס על הצד , והיא ניצלה את זה כדי להגיע עמוק יותר. הרגשתי כל כך טוב שהזין שלה קרע לי את התחת, שהצמדתי אותה אלי עם הרגליים הכי קרוב שיש!  ”אמרתי לך שהתחת שלך הופך לכוס היום נכון?”. וככה בדיוק היה. הרפיתי לחלוטין מחוסר אונים והיא פשוט הרגישה את זה וניצלה את זה. היא זיינה אותי במהירות לא עצרה ולא חסכה בכח. שנינו כמעט וגמרנו ביחד, עצרתי אותה, היא נשארה בתוכי, עמוק בפנים, בקושי זזה כדי לא לגמור.

היא התיישבה על המיטה. הזין הענק שלה עומד, ואמרה ”שב עליו, תרגיש איך שכוס מרגיש שהוא מתיישב על זין ענק!”.

התיישבתי, לאט לאט. זה כל כך שונה... כל מילימטר של הזין שלה מורגש בתוכי עד כאב בלתי נסבל. אחרי כמה נסיונות הצלחתי להתיישב על הזין שלה במלואו. לא הבנתי איך לזוז עליה בהתחלה, הייתי צריך ללמוד את התנועה בהתחלה. אחרי שהבנתי, זזתי עליה כמו חיה רעבה, מתחנן לעוד ומקבל את הסיפוק שבזה בו זמנית. היא אף פעם לא נוגעת לי בזין, או שאני גומר מהזין שלה או שלא, ואני תמיד גומר. אורגזמה שונה לגמרי,  כשלא משפשפים את הזין. רכבתי על הזין שלה, התחלתי להשפריץ והיא כבר גומרת. הזרע שלי נשפך לה על הבטן השטוחה שלה, המון זרע. ”מהיום יהיה קל יותר לזיין את הכוס הגברי שלך”. 

טלי35​(שולטת) - פאק!!
לפני 7 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הלכתי לחפש מילים כדי לתאר מה עשית לי...
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י