שלום לכולכן ולכולכם, מה נישמע?
-תשדיר חסות קצר-
היכנסו כבר עכשיו והיו גם אתן בקהל היוקרתי שיודע כבר במה דאדי ליאם עוסק, מה זה קאדוואה,
למה משתמשים בפטיש קונגו ומדוע חשוב כל כך האגף לתחזוקת קווים בשעת חירום בחברת החשמל!
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=20308&postid=1534259#anc
עכשיו לגבי הכותרת המובטחת:
אתמול בבוקר בשעה טובה אחרי חצי שנה של תקלות חוזרות ומעצבנות נישרף לנו המסוף אשראי בפיצוציה,
היה קצת סטרס אבל אנשים שלפו במפתיע מזומן עד הגעת הטכנאי אפילו שאני אמרתי לבעל בית ב9 בבוקר
שבוא נוריד תריס ונלך לים או משהו.
במהלך התקנת המסוף החדש שאלתי את הטכנאי אם אפשר שזה לא יציג לי כל פעם לבחור בין רגיל לתשלומים
כי זה פיצוציה, לא בוטיק רולקסים וגם כי אם בטעות אני כן אחלק לתשלומים למישהו בעל הבית מפרק אותי במכות.
ובנוסף - אם אפשר שאחרי שהמילנאלס מנפנפים לי עם הסמרטפון זה יעשה התקשרות אוטומאטי בלי שאני
אצטרך ללחוץ -"המשך".
הטכנאי הביט בי בתערובת של הלם, חוסר אמון, רחמים ותיעוב ואמר:זה בדיוק מה שאני מגדיר כרגע...
אז הניצחון כפול ומתוק פעמיים!
פעם אחת על זה שאני לא צריך ללחוץ "רגיל" ואז להמתין וללחוץ שוב "המשך" (= כפול כל לקוח באשראי באשר הוא)
ופעם שנייה על זה שכל הזמן אמרתי לבעלי הבית:
"מעעעההה זע עניין של אגדרות שבטח תכנאי בשנייה מסדר! תצלצלו להם ושישלחו טכנאי או שיסבירו
טלפונית איך מגדירים" - ושלו יתבקחו עיטי עף פאם יוטר!
תודה רבה, שפע בריאות, אל תפסיקו לשאוף לשלמות ולהתבלט במקום העבודה שלכן!
ויני, וידי, ויצ'י!