בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תובנות ומחשבות,

מסע לעומק היסודות עליהם אני בונה לגובה
את בניין חיי
לפני 4 שבועות. 22 באפריל 2024 בשעה 11:21

מתכתב כאן עם אישה  לפני זמן והיא כותבת שהיא בת חמישים והיא נשלטת חדשה שמאוד רוצה שולט שישלוט בה ויעורר אותה רגשית   .

היא  רוצה שולט שיכיר אותה ומתקדם איתה בקצב שלה כדי שהיא תגיע הכי רחוק בעולם השליטה . היא מבקשת שבהתחלה  הכול יהיה דרך הודעות כתובות או הודעות קוליות ואני מסכים.

עוברים לטלגרם ומכירים לעומק יותר ואני מסביר לה על עולם השליטה ונותן לה משימות והיא מצייתת במאה אחוז ומבצעת הכול .מקדם את המשימות שנותן לה והיא מבצעת הכול.

היא לא רוצה לנהל שיחות בטלפון ומבקשת לא לשלוח תמונה שלה . הבקשה שלה מוזרה ולא מתחברת לציית שלה אבל אני ממשיך איתה. 

אחהצ אחד אני נותן לך משימה כואבת ואז אומר לה לשלוח תמונה שלה עכשיו כשהיא במיטה . היא שולחת תמונה שלה ללא הראש והיא ערומה כולה  . היא סקסית ויפה ואני מחמיא לה ואומר לה שהיא מוצאת חן בעיני   והיא שולחת ישר עוד תמונה שלה כשהיא ערומה על המיטה עם רגליים מפוסקות .היא יפה , סקסית ולא מגולחת  ואני מחמיא לה ושולח תמונה שלי ללא ראש .

ממשיך את "הקשר " שלנו ויש לי תחושה מוזרה אבל לא יודע לדייק מה מוזר לי .ממשיך לתת לה משימות ולהתכתב  איתה ורואה שהיא מעוניינת לשמר את הקשר בצורה הזו וכנראה זה מה שהיא צריכה .

היא משאירה לי הודעה קולית ושואלת האם אני רוצה לראות תמונה שלה ? אני עונה כן והיא שולחת תמונה מלאה שלה  . מתברר שאני מכיר אותה, הייתי אצלה בבית  והיא בשנות השיבעים שלה ואנחנו גרים באותו אזור ויש לנו מכרים  משותפים ואנחנו אמורים להיות בארוע יחד .אני מופתע ומבין שהיא לא יודעת עם מי היא מתכתבת ושולח לה תמונה  של מישהו אחר .

ראיתי אותה בארוע   ואמרתי לה היי ובחיים לא הייתי חושב שהיא מי שהיא וזה מראה שהחיים מלאי הפתעות . 

החלטתי לסיים את הקשר כדי לא להביך אותה ונשאר לאחל לך הצלחה וכול הכבוד .

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י