ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קנבס ועיפרון

כסמל, יחד ולחוד.
לפני 5 שנים. 5 ביולי 2018 בשעה 13:29

אתה יודע, אהובי, הרבה זמן לא כתבתי לך. הייתי עסוקה, אתה יודע.
אתה יודע, אהובי, הרבה זמן לא עשיתי איתך אהבה. רק שכבנו, אתה יודע.
אני אוהבת אותך, אם לא שכחת. אני אוהבת אותך, רק מוודאת שאתה יודע.

כבר תקופה שאני מדברת איתו, מישהו אחר. אני לא יודעת איך הוא נראה או איך הוא מתנהג, אני מכירה את המילים שלו, את האותיות שהוא כותב.
אני לא יודעת עליו הרבה, מה הוא חווה או במה הוא עוסק.. אני רק יודעת איך הוא כותב לי, איך הוא מתאר את גופי, איך הוא חושק. אני יודעת מה הוא רוצה בי, מה מושך אותו, מה הוא אוהב, לא יודעת מה קורה בראש שלו ובטח שלא בלב..

אתה יודע אהובי, זה מסקרן אותי, הוא משגע אותי לפעמים, כל פעם שאני מנסה להתקרב הוא מציב לי מלא מחסומים.. אני לא מוותרת אהוב, לא מתרגשת מכל השטויות.. אני שולחת הודעה יום למחרת ואנחנו שוב מתחילים מחדש, הוא מדבר איתי עליי ועלייך וכמה מחכה למפגש.. אם לומר את האמת לפעמים הוא חוצה את הגבול או שסתם אין לי כוח לדבר, אבל אני לא מוותרת אהוב שלי, לא מוותרת כי אסור לוותר.

כבר שנים אנו יחד, אתה אחד ויחיד, אתה אהבת נפשי וכך תישאר לתמיד. אבל יש משהו בילד הזה, משהו מעניין ואסור.. הוא גורם לי לחשוב מחשבות על חופש וסקס ושחרור.. הוא מדבר על הגוף שלי כמו על מזבח קדוש, על החיוך והקול שלי, הוא משחק לי בראש, הוא מרטיב אותי קצת ואז מייבש חזרה, הוא מדבר איתי עלייך כאילו כלום לא קרה!

אתה יודע אהובי, הוא מתנהג כאילו אתה לא שם, הוא מתחיל איתי, מצחיק אותי, שם פס על העולם. הוא יודע שאתה רואה, הוא יודע שאתה מקשיב, אבל יש משהו במצב הזה, משהו מלהיב..

אני רוצה לשתף אותך קצת במה שאני מרגישה.. אני אוהבת המאבק הזה, שני גברים על אישה.. אני אוהבת שאתה בשקט, נותן לו להתקרב.. אני רואה שאתה אוהב את זה.. אני רואה שאתה אוהב.. הוא מספר על סיטואציות ששניכם בשבילי, אתם טובים אחד אל השני ושניכם שלי.. הוא מדבר על פוליאמוריה וכל מיני מילים מפונפנות, אבל כל מה שמעניין אותי זה צרכים של בנות.. אני רוצה קצת לשתף אותך במה שאני מרגישה.. אני אישה אהוב שלי, יש לי צרכים של אישה.. אני שמחה שאתה איתי, שאתה לוקח בזה חלק.. אני רוצה אותך איתו, צריכה אתכם כמו דלק..

אחרי שנים של זוגיות אתה הכי טוב שיש, אבל תראה אהוב שלי, איך הוא גורם לי להתרגש.. כשהוא שולח הודעות, מילים קצרות וללא תוכן, אני רוצה לדעת עוד, רוצה שתלחש בסוד באוזן שאתה אוהב את הראש שלי על הברכיים שלך בלילה, שאתה אוהב להיות איתי על הברכיים כשהוא למעלה, אני רוצה שתשתחרר ותתרגש עד עילפון, אני רוצה שתתלהב כשתראה אותנו בסלון..

אהוב יקר, אתה מדהים, תודה על זה שאתה מסכים, תודה שאתה פה ולא ויתרת, תודה על אש ששוב הבערת, על האושר החדש, על הריגוש, על המרגש, תודה לכם, שאתם מסתדרים, תודה אלוהים, על שני גברים.

שירה שיר - את זה אני הכי אוהבת
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י