לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שרשרת

בתחילת השרשרת נמצאת ידה של השולטת. זו הקובעת את העוצמה הקצב והכיוון. זה אני בסופה שיעשה ככל שבכוחי לעמוד בהם ולו רק למען הזכייה במבט מלטף
לפני 10 שנים. 14 בדצמבר 2013 בשעה 7:25

טלפון צלצל. הוא על הקוו ולידו בת זוגתו. משעמם לך עבד? כן אני עונה. תהיה מוכן עוד חצי שעה אנחנו אוספים אותך. שנתיים לא נפגשנו אחרי שקיבל תפקיד באירופה ועכשיו חזרו. שוב הטלפון כעבור 40 דקות. צא החוצה. מתברר שהם בדרך לצימר והחליטו קצת לחמם את האווירה. היא כבר מאחורה מפשקת רגליים ומצביע לכיוון למטה. מתפשט מהמכנסיים והתחתונים ומלקק את אצבעותיה. סיבוב קטן ונחזיר אותך אל תדאג היא אומרת. אני עם הראש והלשון למטה לא רואה את הדרך. אחרי זמן לא ידוע הרכב נעצר. בתוך יער אודם הכל מסביב מושלג. שקט של ירידת שלג שונה מגשם. קולר מתהדק על הצוואר ואזיקי עור שנתחממו מול פתח החימום ברכב מגבילים את ידיי. בוא כלב יוצאים לטיול. כפפות צמר ושתי חותלות מולבשות עליי וכך עם תחת זין וביצים חשופות אני בחוץ. מהקור וההתרגשות מבקש רשות להשתין והרשות ניתנת. מרים רגל ומטיל שתן כמו שלמדתי על השלג. צהוב בהיר יפה. היא מרימה את השלג מעורבב בשתן ומצמידה לאפי. הקור הריח מכים בי ואחר כך הטעם בפה. מעט מתנגד ומרגיש אותו מצליף בישבן. הפה נפער מההפתעה והיא כבר הכניסה את השלג פנימה. רועד קצת מהקור והרבה מהתרגשות. עירבוביה של קור עם החום בין ירכייה העסיסיות. הוא לופת את אשכיי ומצמיד להם גוש שלג היא משתינה על גבי ומחממת אותי. מגלגלים אותי בשלג שאתנקה ואחר כך פנימה לרכב להתחמם. ערפל מסביב לרכב הגדול ואני בטירוף מציצה של הזין והאשכים. הוא נראה כלכך גדול כשאני מתחתיו. שואלת אם אני בסדר ולפני שהנהנתי תקעה בי את הפלאג הכתום שלה. כאב חד שמעלה דמעות שוב זועק לחמלה ומקבל את האיבר הגדול שלו לתוך הגרון. היא משפשפת את הכוס על גבי תוקעת את הפלאג השחור השני שלה. שמה קצת שלג על פי הטבעת להרגיע וחודרת עמוק. הוא גונח בשאגה ואני מרגיש את הקצב שלו מתגבר. הוא יצא מהפה ושפך עלי את הזרע . ניגוד של חום וקור עם ריח הייחום. היא מעליי מנשקת אותו ממשיכה לשפשף את עצמה עליי וגומרת בחיבוק איתו. הזין שלי עומד אני על ארבע תחתיה מלקק ומנקה את שניהם. יפה כלב עוד נחזור היא מזכירה לי לפני שהחזירו אותי הביתה.

לפני 10 שנים. 7 בדצמבר 2013 בשעה 6:58

אלו לא האזיקים שקושרים אותי אליך. לא קולך המהפנט או גופך העסיסי החם והמגרה. לא שדיך וישבניך. ריחך המגרה וטעמיך. זו תשוקתך. התשוקה לקחת אותי תחתיך

לפני 10 שנים. 29 באוגוסט 2013 בשעה 10:43

כייף להיות מושפל צייתן פאסיבי ומשרת

אין כמו המחשבה המגרה לפשק את התחת ולחשוף בפני השולטת חור ביישן מלא חששות בתוליים. כיף להמעך תחת העקבים ולהרגיש את השוט מאדים את התחת הזועק להיפתח ולהתמלא בך.

אבל הכי כיף גם כשאני בשיא כשבולע זרע או מיצי שאני יודע שאתן מתייחסות אלי כאל גבר אמיתי 

( אז מה עם קצת סוטה)

:)

לפני 10 שנים. 24 באוגוסט 2013 בשעה 21:52

לספוג כל כאב.

שוטים שייציירו על גופי. פלאג שיקרע את הרקטום ויעצור את נשמתי.

שימי שעווה על אשכיי ומצבטים על פטמותיי.

קשרי את הזין ודקרי את ביציי. רק בבקשה אל תשאירי אותי בודד נטוש וחסר שייכות.

מוקדש לכל בנות המין החזק בהערכה וסגידה

לפני 10 שנים. 10 באוגוסט 2013 בשעה 15:28

גם אני רוצה להיות
נדרש - למטלותיך השולטת
מוערך - על איכות עבודתי עבורך
מוגן - להרגיש מחובק ועטוף

היכן המקום הזה?

לפני 10 שנים. 9 באוגוסט 2013 בשעה 20:54

מתגעגע לקור השרשרת ולטעם המזון בקערה
לתחושת האיבר החשוף ומבט החודר בי

לפני 10 שנים. 21 ביולי 2013 בשעה 13:15

                                                                                               http://www.yashir4u.co.il/pictures/%D7%9E%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%9F.JPG

אם הייתי יכול להיות ברבור ניקיון כמו זה שבתמונה

מכור לריח הניקיון למבט המעודד וליד המכוונת

להלבין מסביבי ולנקות

 

 

 

לפני 10 שנים. 20 ביולי 2013 בשעה 14:41

אתה מבקש ללמוד לשרת עבד? כך היא פונה אלי בהפתעה. כן גבירה אני עונה בהכנעה. אם כך תתייצב לשיעור הראשון היא מודיעה.

אני מתייצב בביתה . לוחץ על הפעמון מלא חשש והתרגשות. הדלת נפתחת והיא מסמנת על ארבע עבד. שולחת רגל יחפה ומסמנת לנשק. מנשק ומלקק אצבע אחר אצבע חש את מגע ידיה על העורף. תתפשט היא פוקדת. שוב על ארבע הפעם עירום  חש בשרשרת מתכת מונחת בין לחיי הישבן.  אט אט מושכת את השרשרת משפשפת את הביצים והחור מעלה לעבר ראשי. הגבירה מתכופפת וקושרת את השרשרת סביב צווארי ומושכת. בוא כלב ברוך בואך לשיעור הראשון. מחברת רצועה לקולר המתכתי מושכת אותי לחדר הבטחון בביתה. מעלה אותי על מיטה המוצבת בצד החדר ומטפלת בסידורי הקשירה.

נוח לך ? היא שאלה אותי בלחישה. כבר שעה שאני שוכב על הבטן מפושק על המיטה קשור בחבלים מחוספסים ומגרדים לרגליה. תחת הבטן מונחות שלוש כריות שמרימות את האגן ומותירות את חור התחת האשכים והזין חשופים לחלוטין. כן גבירה אני עונה. תודה נוח לי. שקט סביבי, מדי פעם רישרוש ההליכה שלה סביבי. מריח את הבושם העדין שלה מנותק מהמתרחש שקוע בתוך מסכה שהלבישה על פני.

זבוב שנכנס במקרה לחדר נוחת על התחת שלי ומדגדג אותי. אני מנסה להתנועע לסלק אותו והוא הולך ומתקרב לאשכיי ומדגדג אותי בהליכתו. כמה רגעים ולפתע אני חש בפליק צורב. הגבירה ניסתה להכות אותו אך הוא נמלט מותיר אותי לספוג את עוצמת החבטה. אל תזוז היא אומרת כיחזור אנסה פעם נוספת. שו דיגדוג מטריף הפעם על פי הטבעת הזבוב מסתובב לו ואני מתאמץ לא לזוז ושוב שריקה ומכה צורבת. לא הוא לא נשאר לספוג יחד איתי את המכה הפעם הוא ברח ולא חזר...

זוג ידיה הרכות מלטפות את הישבנים מסמנות עם האצבע את קווי ההצלפות הקודמים.

הליטוף העדין הולך ומתחלף בתנועות לישה עמוקות הולכות ומתקרבות לחור התחת ואיברי המגורה. אוהב היא שואלת? ואני עונה כן שוכח את מקומי וזוכה בתשובה של סטירה מצלצלת על לחיי.

הליטופים מתמקדים בחור התחת . נגיעות עדינות על פני החור מעבירות בי ריגושים וציפיה לעוד. האצבעות מלטפות מעסות .

מנסה להפעיל את שרירי פי הטבעת לבלוע את אצבעותיה שמתגרות בי. בסבלנות לאט לאט היאלוחצת פנימה ומפלסת דרכה לתוכי. כל מילימטר של חדירה בתחת כמו מסע שלם בתוך הנפש. 

תנשום עמוק היא אומרת לאט לאט מרגיש את הנשימה מאיטה ומעמיקה והיא לופתת את גרוני מלטפת את מורד הגב ושוב חוזרת לחור הנסער. בהפתעה אני מרגיש את אצבעה חודרת מסתובבת בתוכי ומובילה אצבע נוספת ועוד אחת שמרחיבות אט אט את החור הצר החדש. קפוא ללא תזוזה כל מחשבותיי מרוכזות באצבעות בתוכי אני מרגיש את הלמת המעבר לעבד צייתן וכנוע. עמוק בתוכי מתעוררת תחושה חדשה לא מוכרת . תחושה של חוסר ישע והתמסרות.

עוד כמה טיפות של שמן קריר בחריץ בין לחיי הישבן מוצאות מקומן על החור ובמורד שק האשכים והזין והיא מגבירה את הקצב. כאב צורב משתק אותי ועימו מופיעות טיפות קטנות של בכי. בכי של כאב מהול בהקלה. תשחרר את התחת שלך היא פוקדת עלי ואני לא מבין למה היא מתכוונת. היא שולפת את אצבעותיה ונותנת לי כמה רגעים להסדיר את הנשימה. תשחרר את התחת תרפה...אני לאט לאט מבין את כוונתה. מרפה את שריר הסוגרים את האגן נהנה מתחושת החור הפתוח . מרוגש מהפתיחות שלי כלפיה.

דממה כמה דקות של רגיעה ואז...

פתח את הפה היא פוקדת ולהפתעתי היא מחדירה לתוכו פלאג סיליקון משומן. תמצוץ היא פוקדת ואני לא בדיוק מכיר את הטכניקה מנסה ככל יכולתי. שתי סטירות מבהירות לי שאני צריך להשתפר. הפלאג חופר את דרכו בידיה לתוך גרוני. אני משתנק והרוק נוזל מגרוני ללא שליטה. היא הולמת בתוכי ממש דופקת את הגרון ואני מרגיש מחנק. שוב הדמעות מתערבבות בתחושת גאווה על ביצוע הוראותיה. הפלאג נמשך החוצה ואני נואשות מסדיר את נשימתי כשהיא מלטפת ומעודדת אותי להמשיך.

היא מסירה את המסכה ומתבוננת לתוך עיני. שואלת אותי בעדינות אם אני מוכן למסור את הבתולים האנאליים שלי? חסר וח להתנגד ומלא תחושת חרמנות אני מהנהן בראשי ולוחש לה שאני כולי שלה. יפה היא אומרת ומושכת את ראשי לתוך הכרית תחתיי. תתכונן היא פוקדת.

רגע אחר כך אני חש בפלאג מונח על ישבני מעבירה אותו מצד לצד כמו מכחול ציירים. מכוונת אותו בחריץ התחת ויורדת עימו לעבר החור. פשק היא אומרת ואני מנסה כמיטב יכולתי . פשק כמו זונה שחרר את התחת וקבל אותי בתוכך היא פוקדת.

מלא חשש אני משתדל להרפות חש בפלאג נמעך לתוכי. היא תופסת בשיערי ומושכת את הראש לאחור. לוחשת לי קבל אותי עבד היפתח עבורי. ואני מלא התרגשות ממילותיה לרגע קטן מסיט את תשומת ליבי מהפלאג אותו רגע קטנטן שהיא חיכתה לו ואז לפתע הוא בתוכי. זועק מכאב הדמעות זורמות על הסדין הפלאג מכאיב וצורב. והיא בעדינות מלטפת אותי מנשקת את גבי ולוחשת לי מילות ניחום והרגעה. היא משחררת את הקשרים. מלטפת אותי כשהפלאג נעוץ בתוכי. כמו תינוק היא לוחשת מילות הרגעה ומלטפת ומנחמת. מצמידה אותי ומרגיעה שולחת יד לאיבר המצומק מלטפת באיטיות בתנועת חליבה ומנשקת את מצחי.

מדי פעם נוגעת בפלאג לוחצת פנימה ושולחת גלים של זעזוע בתוך גופי. פעור חסר ישע מגורה מרוכז בכל מילה ומגע המגיע ממנה אני חש בזיקפה המתרוממת והיא לא מפסיקה. מדגדגת את האשכים מועכת את האיבר עד שאני מתחנן שאינני יכול להתאפק. פרוק היא פוקדת עלי עכשיו !. אני שופך את הזרע על הבטן חם דביק ריחני. היא אוספת ממנו באצבעותיה ומראה לי מול עיני. ללא צורך בשאלה אני פוער את פי ומנקה את אצבעותיה. החיוך מול עיני ממכר אותי. אצבע אחר אצבע מלקק ומנקה. אחרי הניקיון היא מתרוממת ומסובבת אותי. מניחה בעדינות כרית מרימה את האגן שלי וקושרת אותי חזרה למיטה. זמן למקלחת היא מודיעה לי  ומניחה תחת ראשי מגבת עבה. שוב חסר ישע עם פלג נעוץ בתוכי היא מסתובבת סביבי. חש את ראשי נמשך מעלה בשערותי ומולי נגלה מראה איברה. פתח את הפה היא פוקדת ואני חש את שפתי איברה השעיר נצמדות לשפתי. ריח הייחום חודר לריריות  האף , ריח של שולטת חמה. משועבד לגמריי אני חש באצבעותיה מפרידות את שפתיה נלחצת אלי ואז בלי הכנה גרוני מתמלא בנוזליה הצהובים. כמו לביאה היא נוהמת מעונג וחשה בניסיונותי להתפתל לשאוף עוד אוויר. בולע את הנוזל החם ואחר כך מלקק את איברה ואת פיה טבעתה. מנקה בשקדנות  כשמדי פעם היא צובטת את אשכיי ומדרבנת להמשיך עוד ועוד. הזמן חולף והגוף מותש, עייפות כבדה משתלטת עלי. גם היא מרגישה. משחררת אותי מחבליי מסובבת ומניחה אותי בעדינות על המיטה. מנשקת בעדינות את המצח ולוחשת לי ליל מנוחה...

 

 

 

לפני 10 שנים. 14 ביולי 2013 בשעה 15:49

כמה קסם יש בכף הרגל המושטת על ידי השולטת לעבר הכלבלב. להתקרב על ארבע לרחרח בעדינות ולהוציא לשון לעברה.

לנשק בסגידה את קצה האצבעות הצבועות בלק צבעוני. לחדור לרווח ביניהן ולדגדג בעדינות את השולטת. להרגיש את ידה תופסת בשערי ומושכת אותי במעלה רגלה לעבר הקרסול.

ללקק את רגלה לרחוץ אותה עם הלשון בעדינות ולשמוע את קולה מתרכך בעודה נותנת לי הוראות. ללקק את עורה הנעים ולהיות גאה בסיפוק הניתן לה ממעל

לפני 10 שנים. 13 ביולי 2013 בשעה 7:46

שם למטה על הריצפה מתנער מכל שבבי הגבריות שעטפו ומשתחרר באיטיות.

מבקש את המבט ואת ההכוונה...מבקש את השייכות