ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Just thoughts

המחשבות הפשוטות והדברים שעוברים בראש ...
לפני 9 שנים. 27 בדצמבר 2014 בשעה 21:28

אז כן כמו שרובכם כבר שמתם לב אני כבר לא מקולרת .. 

ואני דיי הזנחתי ולא עניתי להודעות ... ולא כי זה משהוא אישי כלפי מישהוא מהפונים .. 

 

עידכנתי את הפרופיל ״מחפשת את עצמי״ וזה מה שאני עושה כרגע .. ובשביל זה אני ממש לא צריכה אף אחד.

עבר טיפה זמן..כבר שבועיים בערך .. הכאב כבר מתחיל להיעלם.. אבל כן עדיין יש את הרייקנות הזאת.

מי שהצליח להכיר אותי .. או יותר נכון פשוט לדבר איתי..הצליח להכיר את החומה שלי... והבנתי שזה מתאים לאנשים כי אף פעם אף אחד לא באמת ניסה לדעת מה יש מתחת לזה.יופי אתם רוצים נשלטת שתתמסר ועושה לכם את זה שאני מתנגדת או לא יודעת מה ... וכן אני מכבדת את זה . אבל באמת הגיע הזמן שאני אצא למסע ארוך .. שבו אני קודם כל אכיר את עצמי .. כי מרוב החומות והחורים אני כבר איבדתי את עצמי. 

היום אני שולחת תודה ... למי שעזר לי להתחיל את המסע הזה . ולעשות אותו אך ורק למען עצמי ! לפני שאני רוצה שאנשים ידעו מי אני ... אני צריכה להכיר את עצמי. 

והמסע הזה יתחיל כאן ..בבלוג הזה שאין לי מושג כמה אנשים זה מעניין .. אבל אני בטוחה שאולי יש איזה כמה אנשים שיזדהו איתי .. וככה אולי גם אצליח לעזור לאחרים . 

אז הדבר הראשון . המסכה החיצונית

בתכלס זה הטבע שלנו , אנחנו רואים וישר המוח שלנו שופט ותופס מסקנות. השאלה עד כמה תתנו למסקנות השפיטה לשלוט בכם. זה מתחיל ממראה חיצוני .. ממה שהבנאדם מקרין מעצמו.. מה שהבנאדם חושב על עצמו ישר יראו את זה ... השאלה אם מה שהוא מקרין זה אמיתי או שהוא יודע שהוא מנסה לשקר לעצמו כדי להציג את עצמו ככה . האם אותו אדם באמת מרגיש בפנים את מה שהוא מציג כלפי חוץ .. לכולנו יצא לשים פוקר פייס ולהראות שטוב לנו כשהכל חרא מבפנים . וזה נורא קשה להבדיל בין האמת למציאות...בין החיצוניות לפנימיות . 

אז אני לוקחת לעצמי צעד קטן .. להראות .. לא להסתיר את עצמי מאחורי מסכה של רגשות ולחכות שהדמעות יציפו אותי מבפנים . רע לי .. ואני לא אגרום גם לאחרים לסבול ! אלא אלך עם הרגשות שלי ואם ארצה אשתף עם מישהוא את הרגשותי וגם אנסה להוריד את המסכה שלו . 

אהיה כנה עם הרגשות שלי .. ואנפץ את הסטיגמה על הבחורות שכששואלים אותן מה קרה אומרות ״כלום״ גם אם רואים את הכעס או הדמעות על הפנים . וככה גם כשאהיה מאושרת ואקרין זאת אוכל עדיין לגשת למי שאני רואה שקשה לו ואולי לעזור לו גם לשמוח .. אבל באמת לשמוח מבפנים .. וגם אם לא אצליח אדע שניסיתי .. ושהוא יודע שאני פה לעזור :) 

מי שאינו מסכים אם מה שאני כותבת זה בסדר .. כל אחד זה הדעות וזווית הראייה שלו . שיתפתי את זווית הראיה שלי . מי שנורא יעזור לו לכתוב לי שאני מפגרת או שהדעות שלי לא מתאימות לו מוזמן לכתוב ולהגיב כאוות נפשו . 

פסיכו לוג​(שולט) - את עושה את הצעדים בקצב הנכון. זכיתי להצצה קטנה מאחורי החומה ואני יכול להעיד שיש שם משהו יפה, נבון וחזק. תמשיכי ללכת עם מה שעושה לך טוב ומרגיש לך נכון. ככה לומדים.
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י