צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקיף מלמעלה וממתין

לפני 18 שנים. 22 באוגוסט 2005 בשעה 13:22

כמו רבים אחרים הם ניהלו את מערכת היחסים שלהם מזה כמה חודשים באיזור הדמדומים האיזור הוירטואלי.
הוא נשוי היא פרודה הוא שולט לפחות כך הציג עצמו היא נשלטת. אחרי מספר שיחות עברו לצ'וטט באמצעות המצלמה. ערב אחד עזר אומץ..."תעמדי הורה לה. והיא עמדה, "תתפשטי" המשיך והי מצייתת, מסירה את בגדיה מול מצלמת האינטרנט. והוא מצידו השני של המסך כלא מאמין היא באמת עושה כל מה שאני מורה. גופה נשי עגלגל. שדיה מלאים פטמות מלאות ואדומות. "תגשי לדלת פתחי אותה ותחזרי". היא נעלמת מעין המצלמה חוזרת לאחר דקה. "תרכני מול המצלמה אל תזוזי רק תעסי את הפטמות רוצה לראות אותן מזדקרות, אני בדרך אליך" והיא אוספת פטמותיה בין האצבעות מוחצת אותן חזק הכי חזק.
פתאום דמותו נעלמת מן המסך, נו שוב המחשב המצ'וקמק שלו? חשבה רגע לא הפעם הוא אמר שהוא בדרך..והיא ממשיכה לצבוט את פטמותיה מתגרה ומעוררת את גופה. הוא בטח מייד יגיע ואני לא רוצה לאכזב אותו. הוא יגיע ויעשה כל מה שפינטזנו כמו שקבענו.
קול הדלת הנפתחת קטע את נשימתה היא הגבירה את הלחץ על הפטמות נאנקת מכאב. הצעדים בבית רק הגבירו את הגירוי, צעדים של גבר מחפש, טוב הוא לא מכיר את הדירה חשבה.
דלת החדר נפתחה והיא לא מעזה לסובב ראשה. חוששת, לא אבל כך הוא אמר לה. שלא תזוז.
היא חשה יד חמה וגדולה חופנת את הערווה שלה מאחור לוחצת מועכת את השפתיים הרטובות. היא מסובבת את ראשה אך ידו השניה לופתת את שערותיה ומצמידה את ראשה לשולחן.
שלא תעזי להסתובב הוא מסנן. "רק להסתכל לרגע בעיניך" מבקשת, אבל ידו הכבדה נוחתת על ישבנה בעוצמה וקולה נחנק, רגליה רועדות ושוב חשה את ידו בין רגליה מעסות, אצבעות חודרות לתוכה, חזק ועמוק, יוצאות ממנה ושוב חבטה בישבן. וכך חוזר שוב ושוב עד שחשה את ישבנה וערוותה בוערים מכאב ועונג.
ידו הרטובה עוברת בחריץ ישבנה אצבעו חודרת פנימה. והיא מחייכת מייחלת לחוש כבר אותו בתוכה. הוא כבר סיפר לה עד כמה הוא אוהב אנאלי.
צליל הרוכסן מחזיר אותה למציאות. היא חשה את ראש הזין נלחץ לישבנה הקצה חודר לתוכה ואז כמו שהבטיח בתונעה אחת ארוכה מהירה וחזקה חשה אותו בתוכה. הכאב מדהים בעינוגו היא בקושי מצליחה לחנוק את הצעקה...היא....רגע עוברת מחשבה בראשה האיבר שנמצא בתוכה החודר פנימה והחוצה כל כך עבה וכל כך ארוך ומה שראתה על המסך כשהעז להראות לה את זקפתו לא היה כל כך מרשים....ועם המחשבה הזו נפתח המסנג'ר ודמותו מופיעה על המסך..."מצטער שוב נתקע לי המחשב" מרצדות המילים על המסך ועיניהם נפגשות ברגע שאותו איבר הנמצא בתוכה מתרוקן בתוך ישבנה.

nerissa​(אחרת) - גדול!!! :-)))))

אהבתי!
לפני 18 שנים
מUחדת - מעולה. אהבתי גם.
לפני 18 שנים
Dark Artist​(שולט) - משעשע ומצחיק :)
לפני 18 שנים
נמש - מגרה ומלהיב.
מממממממ.....
לפני 18 שנים
ana - מה מה .....מה קרה שם ?
נמי אמרה לי לקרוא. לא הבנתי מה זה היה ?
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י