לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משקיף מלמעלה וממתין

לפני 18 שנים. 14 בספטמבר 2005 בשעה 12:02

נרות השבת הפיצו צלליות על הקירות, ריח התבשילים נע באוויר כמו נחש מחפש את האפים כדי לגרות אותך. צליל המפתח בדלת העיר אותה מהמחשבות ומיד אחריו בליל של קולות וצחוק ילדים, כולם חזרו מבית הכנסת ותיכף ישבו לאכול. היא בת שלושים, 5 ילדים הספיקה ללדת. זה לא ניכר על גופה החטוב רק זוג השדיים הענק הוא העדות לכך. אבל ממילא השמלה השחורה מסתירה ומטשטשת. הוא תלמיד ישיבה מבריק, גבוה, נאה ורחב כתפים, השירות בסיירת חישל אותו.
בסוף השבוע מתארחת אצלם שרון, חוזרת בתשובה, זו לא הפעם הראשונה שמתארחת אצלם חוזרת בתשובה. שרון, בחורה עדינה כחולת עיניים, יפיפיה, שמנמונת קצת, נזכרה רעות בעודה בוחנת את גופה בעת שמזגה אוכל לצלחות.
מעניין יהיה לחפון את הישבן הגדול והעגול שלה. רעות נזכרה כיצד עזרה לשרון לרכוס את שמלתה וכאילו בלי לשים לב הצמידה את ערוותה חזק לישבן העגלגל מרגישה איך בתגובה דוחקת שרון אחורה את ישבנה בחזרה. האם טעיתי או שהיא באמת נצמדה אלי תהתה רעות. את זה עוד נבדוק הלילה כשהגוזלים ישנו בקומה העליונה חייכה לעצמה....

הארוחה הייתה מאוד טעימה הגיע זמן הלפתן ובעוד רעות מעבירה לכולם את צלוחיות הלפתן שפכה מהמיץ על חולצתה של שרון. כתם גדול של מיץ אדמדם החל מתפשט על שמלתה. רעות אחזה בידה של שרון קרצה לבעלה ולקחה איתה את הבחורה לעבר יחידת ההורים לחדר האמבט. "אל תדאגי חמודה קצת מים וסבון שפשוף של הכתם וזה ירד" הן נכנסו לחדר האמבט, רעות לקחה מגבת הרטיבה אותה יצקה מעט סבון והחלה משפשפת את קדמת שמלתה של שרון ידיה על השדיים המוצקים של הנערה. ומשפשוף קל זה עבר לעיסוי השדיים בהתחלה לאט בעדינות ואחר כך יותר חזק וככל שגברו הלחיצות על השדיים כך הלכה נשימתה של שרון והייתה כבדה יותר עיניה מעורפלות. בשלב הזה אחזה רעות בשערותיה של הנערה משכה את ראשה לאחור והצמידה את פיה לשפתיה החצי פתוחות של פיה. גופה של שרון הפך רפוי לגמרי רעות בידה הפנויה החלה מפשיטה את הנערה תחילה השמלה אח"כ גופיה וחולצה דקה ונגלים להם שדיים מופלאים נלחצים לבד חזיה דקיק. רעות הכניסה ידה לתוך החזיה חופנת את השד הימני ובכל כוחה מוחצת מעסה אצבעותיה חופרות בבשר המוצק והלבן מותירות בו אדמומית. עוד היא מסירה את החזיה ולשונה מחוללת בתוך פיה של הנערה ידה השניה אוחזת בשערה ומצמידה את ראשה אליה.
רעות התרחקה באחת הביטה במראה שלפניה , שרון חצי גופה העליון ערום השד הימני אדום וטפוח. שרון מתנדנדת קלות מעורפלת מנסה להתקרב לחוש שוב במגע אולם סטירה מצלצלת נתחת על השד הימני שלה. הכאב מעורר אותה באחת היא מנסה לסגת אולם רעות מהירה ממנה , באחת שולחת יד קדימה אצבעותיה אוחזות בכוח בפטמה הימנית היא מוחצת את הפטמה באצבעותיה ומושכת כלפי מטה צעקת כאב חנוקה בוקעת מגרונה של שרון פיה נפתח לצעוק אולם לשונה של רעות חודרת אליו משתיקה אותה בנשיקה. כאב מתערבב עם עונג שרון חשה כיצד הצריבה בפטמה שולחת זרמים בכל גופה רעד חולף בגופה. היא שומעת רשרוש בגדים ומרגישה את רעות מתרוממת, היא פוקחת את עיניה ומול פניה נצבת רעות פלג גופה התחתון ערום ערוותה המגולחת ממש מול פניה, מבט שואל ומתחנן עולה בעיניה של שרון, וכל מה שרעות עושה הוא לחייך אליה חיוך ציני. "רעות אני לא בטוחה שאני מו...." בצעד בטוח מתקדמת רעות אוחזת בראשה של הנערה ומצמידה אותו אל בין רגליה, ירכיה עוטפות את לחיה של שרון
וכל ששרון שומעת הוא את קולה של רעות "תתפשט מהר ותצטרף"....


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י