לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמעט שקופה..

הכל מהכל וכולל הכל
לפני 10 שנים. 4 בינואר 2014 בשעה 12:01

עברו כבר ארבע וחצי שנים מי סופר ..

שבהם היו לי מערכות יחסים עם גברים אחרים  אבל עדיין נשארנו חברים ..כשהייתה לי זוגיות לא נפגשנו יותר מידי ואם כן כמובן שלא הגענו לרגעי אינטמיות  .

בני הזוג שלי הכירו אותו כהחבר הכי טוב שלי אבל לא ידעו עליו את האמת העובדה שהוא נשוי הם ידעו שיש לו בת זוג אבל לא יותר מזה

תמיד הייתה משיכה בנינו זו לא הייתה אהבה של בני זוג רק כימיה מטורפת במיוחד לסקס הוא היה החבר שהייתי רצה לספר לו את הצרות שלי הבעיות

החבר שאליו אני מתקשרת כשרע לי כי ידעתי שהוא יצחיק אותי וישכיח ממני את כל הרע לפחות לאותם רגעים  אפילו כשלא היה לי טוב במערכת יחסים עם אחרים הייתי מספרת לו על החבר שאהבתי אותו מאוד ונהנתי איתו תמיד אבל הסקס היה על הפנים .

בתקופה שיצאתי עם הבחור שמאוד אהבתי אבל הסקס לא היה טוב כשהיה כי לא תמיד היה ( וחשבתי על האופציה שהוא בוגד בי וזה לא היה נכון )

תמיד היינו צוחקים על זה שאישתו והחבר שלי הייו  צריכים להיות יחד  זו הייתה תקופה של שנה שלמה ששנינו היינו אומללים בקטע המיני

דיברתי עם החבר שלי שהסקס יכול להישתפר יותר  ותמיד באותו יום של השיחה הוא היה משקיע יותר אבל לא הייתי נהנת לא הייתי מסופקת תמיד רציתי עוד והוא לא היה מסוגל ..יום אחד הוא חזר לדירה עם ויברטור השתמשנו בו באותו הלילה אחרי שהוא הטעין אותו  כל היום  אותו הלילה הייתי הכי מסופקת מאז שאני איתו .

כשקמתי בבוקר הערתי אותו עם מציצה הוא כמובן אמר לי להפסיק כי אין לו כוח לסקס על הבוקר  " שכבנו כל הלילה איך יש לך עוד כוח " הוא אמר  אמרתי שלסקס תמיד יש לי כוח , לא הפסקתי מצצתי לו הוא גנח זעק צרח וגמר הוא הלך למקלחת ואני הצטרפתי התקלחנו ועפנו כל אחד לעבודה שלו .

הייתי משתפת את החבר הנשוי שלי על זה אבל לא היה לו פיתרון הוא אמר שהוא מבין אותי אבל אין לו דרך לעזור לי .. כמובן שלא הסכמתי לבגוד בחבר שלי זה היה גבול אצלי תמיד הייתי נאמנה לבני זוג שלי ( אם אפשר לומר נאמנה על בחורה ששכבה עם גבר נשוי )

החבר שלי תמיד פחד שאעזוב אותו כי לא טוב לי בסקס ובאותה נשימה גם אמר שהוא מאוד מתאמץ ומנסה להשקיע " אפילו קניתי לך את הצעצוע " הוא היה אומר 

" אני פשוט עובד קשה וחוזר מותש " הוא באמת עבד יותר מידי שעות אבל גם בחגים ובשבתות לא היה לו כוח ..היו בקרים שהייתי מאוננת  והוא היה מתעורר מהרעש של ה"צעצוע שלי" הוא היה מעמיד פנים שהוא ישן  היו לילות שמאוד הייתי צריכה אותו בתוכי הייתי מוצצת לו ושואלת אותו אם זה בסדר הוא היה עושה תנועה עם הראש כן זה בסדר תמשיכי ..הייתי מרגישה שאני אונסת אותו כשאני רוכבת עליו והוא עם עיניים עצומות מנסה לישון הייתי דוהרת עליו מהר וחזק רק לגמור ולעוף למקלחת עם הויברטור .

בשנה הזו הבנתי את החבר הנשוי שלי הרגשתי כמוהו בערך רק שאצלי היה יותר טוב  , טוב אבל עדיין לא מספק תמיד הייתי עם טעם של עוד ושום ויברטור לא היה יכול להחליף זין אמיתי  החבר שלי היה אומר שאני יותר מידי מינית שאני ניפומנית אני לא הרגשתי כך  לפעמים קצת נפגעתי ממנו  לא הייתי שוכבת איתו כמה ימים ולא מאוננת כשהוא נמצא הייתי מתקשרת ושואלת את החבר הנשוי שלי :האם אני ניפומנית ?" "אני מינית מידיי?"

לא ידעתי מה לעשות עם הבן זוג שלי לעזוב אותו למרות שאני אוהבת אותו מאוד ואני יודעת שאף אחד לא יאהב אותי ברמה שהוא אוהב אותי הייתי הדבר הכי יקר לו הוא דאג לי תמיד עשה בשבילי תמיד חשב לטובתי גם אני אהבתי אותו מאוד נהנתי איתו תמיד צחקנו וכמעט לא רבנו רוב הכעסים שלנו היו בגלל הסקס .

ערב אחד נכנסתי לדירה ושמעתי אותו משוחח עם אמא שלו על כך שהוא רוצה להציע לי נישואים והוא מתלבט איך לעשות את זה איפה והאם להזמין חברים או רק משפחה

לא האמנתי למשמע אוזניי  עשיתי רוורס ויצאתי מהדירה ..התקשרתי לחבר הנשוי וסיפרתי לו הכל לא ידעתי מה לעשות .. מה עןושים במצב הזה ?!

אני באמת אוהבת אותו אבל אני אומללה מהסקס איתו אני לא נהנת שהוא יורד לי למרות שמליון פעמים נסיתי ללמד אותו איך לעשות את זה

וכדי שיתלהב גם זייפתי כמה פעמים אם אתחתן איתו כל שארית חיי אני יהנה מצעצועים אם בשנה הראשונה אני סובלת מהסקס איתו מה יהיה עוד חמש שנים או עשר עם שני ילדים ? רציתי פשוט להיעלם מהחיים שלו כאילו אף פעם לא הייתי שם  כל כך לא רציתי שיפגע לא רציתי לאכזב אותו  הוא כל כך רגיש אני בטחה שהוא יקח את זה קשה

לא ידעתי מה לעשות לדבר אם אמא שלו ? מה אני אגיד לה ? " תקשיבי אני אוהבת את הבן שלך והוא אוהב אותי אבל חיי הסקס שלנו מחורבנים"

פאק מה אני עושה ?! אם מי אני אתייעץ ? עם החברות השמרניות שלי עם אמא שלי שמבחינת סקס זה להביא ילדים  הרי כולם יודעים שהוא אוהב אותי יותר ממה שאני אוהבת אותו ולעזוב אותו זו שטות

החבר הנשוי אומר שלדעתו צריך לדחות את כל עיניין ההצעה ולראות אם משהו ישתפר ..

ולא להיכנס למיטה חולה " חבל את תהיי אומללה " הוא אמר

האם זו העצה הכי טובה שלו .. הרי אולי הוא בכלל רוצה שניפרד כדי שאהיה שלו  מי מבטיח לי שהוא חושב לטובתי

אחרי שבוע בדיוק נפרדתי מהחבר שלי הוא לקח את זה מאוד קשה המשפחה שלו גם כן

חודש אחרי כבר שכבתי עם החבר הנשוי אוח זה היה נהדר כל כך התגעגעתי לסקס טוב

האקס לא הפסיק חודשים שלמים לנסות לשכנע אותי שאני עושה טעות שנפרדנו .. באמת שאהבתי אותו אבל לא אחיה כל חיי בלי חיי מין

אחרי חצי שנה הוא כבר מצא את אישתו לעתיד והציע לה נישואים

הוא התקשר לספר לי שהוא עדיין אוהב אותי ואני אהבת חייו אבל הוא מתחתן עוד מעט אז הוא מאחל לי הצלחה בהמשך ..אחלתי לו כל טוב וניתקתי

האמת שהייתה לי חרטה בלב וקנאתי קצת אבל עבר לי אחרי שלושה ימים ..

:-)

אף פעם לא הבנתי אותו כמו השנה שהייתה לי עם החבר הלא מיני אומנם אני לא בגדתי בחבר שלי אבל חשבתי על זה הרבה .

החבר הנשוי עדיין קיים בחיים שלי .. לדעתו תמיד נהיה בקשר עד עכשיו הוא צדק .

 

נשלט וג'נטלמן​(אחר) - בתור אחד שהיה החבר הנשוי של כמה נשים (רק בלי החלק הראשון של לומר לך שהוא רווק לצאת וכד) אני יכול לומר לך שני דברים:
1. הוא נמצא מראש במקום שבו הנישואים הם חלום בלתי ממומש. אם הם לא היו חלום הוא היה מתגרש. זו פוזיציה מאוד נוחה לאידאליזציה ש ל מה היה צריך להיות ולא באמת התמודדות עם איך אפשר לעשות את מה שיש טוב.
2. לכל הזוגות שאני מכיר יש מצבים של דרייב מיני לא תואם גברים ונשים נמצאים בגלי סינוס של חשקים ושל יכולות.אל תצפי שמה שיש הוא שיהיה לטוב ולרע.
שבת שלום ורק טוב
לפני 10 שנים
צועקת בלחש​(שולטת) - לגבי הדבר הראשון כנראה שהנישואים לא ממש חלום הם בתהליך גירושים
ולגבי הדבר השני אני מבינה את מה שאתה אומר היום אני בטוחה שעשיתי את הדבר הנכון ביותר

שבוע טוב :-)
לפני 10 שנים
שומר נגיעה​(נשלט) - אחד הבלוגים אם לא ה..
כתיבה מדהימה וכנה. תודה
לפני 10 שנים
צועקת בלחש​(שולטת) - תודה pray :-)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י