סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמעט שקופה..

הכל מהכל וכולל הכל
לפני 10 שנים. 25 בינואר 2014 בשעה 7:41

מאז המקרה בדירה לא יצא לנו לשוחח שתינו נהננו אמרנו באותו ערב אבל לא שוחחנו אחרי ובטח שלא בעבודה .

הלכתי לשרותים של המשרדים והיה תפוס אז רצתי לשרותים בצד השני יותר קטן תא אחד יחיד הדלת הייתה סגורה אז דפקתי  בדלת אולי יש שם מישהו לא ענו לי ולכן נסיתי לפתוח ואכן היה סגור המתנתי קצת ואז שמעתי את המים נשלחים ואת סיבוב המפתח לפתיחת הדלת  הדלת נפתחה וראיתי אותה ..אמרתי לה "היי רוצה להיכנס ?"  כמובן ששאלתי בצחוק  היא צחקה והשיבה בחיוב לא ידעתי אם יש בה טיפת רצינות או שהיא באמת צוחקת אז אמרתי לה "נו בואי " היא באה לא הייתי בשוק אבל מודה שהופתעתי לרגע התבלבלתי ולא הייתי בטוחה שזה המקום לעשות בו משהו אפילו הכי קטן .. בכל זאת מקום העבודה של שתינו כולם עוברים ליד .

טוב היה לי פיפי ..בגלל זה הכל התחיל לא ?! אז לפחות ניתן לשלפוחית להיתרוקן ..

(הייתי שמחה אם הייתה שוכבת על הגב ואני הייתי יושבת לה על הפנים ומשתינה תוך כדי שהיא מענגת אותי בירידה טובה .. כמובן שזו רק מחשבה שעברה לי בראש)

ישבתי באויר והתחלתי להשליך את מימיי ..היא עמדה בצד שמאל עם הגב לקיר הסתכלתי עליה  היה לה חיוך קטן ואור גדול בעיניים שלחתי יד פתחתי את כפתור המכנס ואז את הרוכסן (באותה שניה שמתי לב שפישקה מעט את הרגלים ) הורדתי  לה את התחתון  עד הברכיים ואז כל ערוותה הייתה חשופה אליי ..העברתי שתי אצבעות הרגשתי את הרטיבות שלה החדרתי אצבע ועוד אחת ואני מרגישה שהיא רוצה יותר ..עוזרת לאצבעותי להידחף אליה כשהרגישה שאני טיפה יוצאת ירדה עם גופה כדי לשמור את האצבעות בפנים ..עמדתי מולה  והתחלתי ללטף לה את הפנים עם היד השניה מלטפת לה את הפנים את הצוואר בעוד אצבעות היד השניה חודרות אלה במרץ

היא התחילה להשמיעה קולות אמרתי לה "ששש תתאפקי !" והמשכתי לזיין אותה עם האצבעות שלושה בתוכה והאגודל מוחצת לה את הדגדגן .. התחיל להיות ריח של חרמנות באויר ריח של מיציי חרמנות .. הרמתי לה את החולצה והתחלתי ללקק ולמצוץ לה את הפיטמה מלקקת סביב ומוצצת אותן  היא מתפתלת היד שלי רטובה ממנה ..הוצאתי את היד ונתתי לה להריח היה הייתה נבוכה אמרתי לה שאין לה מה להתבייש זה ריח נפלא .. היא שלחה יד לכוס שלי וגילתה שהיא לא לבד הייתי רטובה ..שחקה לי מעט עם הדגדגן ואני לה חודרת עם האצבעות ומענגת אותה.. היא התחילה לגנוח כדי להשתיק אותה התחלתי לנשק אותה היא בלעה אותי ושמעתי אותה עדיין גונחת אבל הגניחה כאילו נשארה בגרון נצמדתי אליה לגוף חדרתי אליה עם שלוש אצבעות והיד השניה במרץ על הדגדגן לא עברו שלוש דקות והיא גמרה מותשת בעמידה כמעט נפלה אבל החזקתי אותה בזמן ..לא רציתי להפסיק כאן אמרתי לה  להיתפשט לגמרי לפסק שוב רגלים ולהושיט את הידים לקיר הנגדי  לתמיכה ( כן התא מאוד קטן ) כשהיא מפוסקת התחלתי שוב ללטף לה את החזה את הבטן לנשק אותה בכל חלק בגוף החדרתי לה אצבעות והתחלתי לשחק לה בדגדגן היד שלי הייתה רטובה והכוס שלה היה מדהים רטוב וחם וצמא לעוד אז החדרתי עוד אצבע והחמישית היתה בדרך התפרעתי לה על הדגדגן עם היד השניה ,היא גנחה הבאתי לה לנשוך את גליל הנייר טואלט שהיה שם . היא רעדה התפתלה וגמרה  ואני ממשיכה בשלי ממשיכה לזיין אותה אם כל היד בתוך הכוס שלה ומוחצת לה את הדגדגן לוחצת באותו קצת וממשיכה לזיין אותה ועוד גמירה הגיעה ..ומיד אחרי עוד אחת   הכוס שלה היה רטוב הגוף שלה .. היא הזיעה בטרוף ולי כאבו הידיים אף פעם לא השתמשתי בהן ברמה כזו .. נתפסו לי השרירים אבל מה שהכי חשוב היא נהנת בטרוף !!

הוצאתי את היד עמדתי החזקתי אותה מחצתי אותה נתתי לה חיבוק  נשיקה ועזרתי לה להיתלבש ..

יצאנו כמו שתי בחורות עם הנגאובר ..

כן ירבו ימים כאלה של עבודה :-)

שומר נגיעה​(נשלט) - אדיר!
לפני 10 שנים
עו''ד רוצה עוד - אפשר לעבוד אחר כך ? :)
לפני 10 שנים
צועקת בלחש​(שולטת) - פיזית כן אבל הראש בעננים
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י