לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגיגים מהאשכים

כי דברים טובים באים מהביצים
לפני 6 שנים. יום שני, 6 באפריל 2020 בשעה 13:24

הרטיבות שלה

היא שמלת החג

היא לובשת אותה בשבילך

כל פעם 

שאתה בא

 

 

 

 

לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 21:30

געגוע

הוא כמו צלקת

תמיד ישאר

תמיד יזכיר

בשביל מה

 

 

לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 17:08

הכעס

הוא כמו לבשל קפה טוב על פינג'אן.

סמיך עם טעם מר

וכשהוא רותח

הוא מבעבע מכפיל את עצמו

וגולש למקומות אחרים. 

 

 

 

לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 12:52

אתה מתמסר להתמסרות שלה.

לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 8:57

כואבת ואדומה

עולה לאיטה,

מגרשת ממך

את האפלה,

זורחת בשבילך.

 

 

 

 

 

לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 5:21

כשהיא כואבת

היא מרגישה שייכת.

וכשהיא שייכת

היא נושמת.

לפני 6 שנים. יום שבת, 4 באפריל 2020 בשעה 23:02

לא משנה מה יש בתוכה

החיה היא אותה חיה,

בסוף תטרוף אותה.

לפני 6 שנים. יום שבת, 4 באפריל 2020 בשעה 17:36

ידיים קשות

ידיי עבודה

יוצרות את המגע

על העור הרך שלה

מתמזגות עם גופה

ועם הכאב שבא

תופסות חזק את ליבה.

 

 

לפני 6 שנים. יום שבת, 4 באפריל 2020 בשעה 14:57

שקיעה 

לרוב מסמנת מנוחה.

אבל יש כאלו שהחשיכה,

השקט של האפילה,

אותם מזינה.

 

 

לפני 6 שנים. יום שבת, 4 באפריל 2020 בשעה 7:17

לפסק את כולה

ואז לבעול אותה בחוזקה

לקחת את מה ששלך