סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגיגים מהאשכים

כי דברים טובים באים מהביצים
לפני 6 שנים. יום ראשון, 5 באפריל 2020 בשעה 17:08

הכעס

הוא כמו לבשל קפה טוב על פינג'אן.

סמיך עם טעם מר

וכשהוא רותח

הוא מבעבע מכפיל את עצמו

וגולש למקומות אחרים. 

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י