לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגיגים מהאשכים

כי דברים טובים באים מהביצים
לפני 10 שנים. יום חמישי, 3 במרץ 2016 בשעה 6:32

לא, 

את לא תיהי שיכורה.

מאה אחוז הכרה,

בלי הסחה או הפרעה.

רק ככה באמת תדעי מה

אעשה לך.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י