לפני 10 שנים. יום חמישי, 31 במרץ 2016 בשעה 12:39
ההגנה הכי טובה
היא ההתקפה.
לכן פני סנובית מעמידה.
כאילו קשוחה.
אבל את הסדק בחומה
להסתיר לא מצליחה.
לכן רק סבלנות והקשבה
תעשה ממנה
שפחה.
ההגנה הכי טובה
היא ההתקפה.
לכן פני סנובית מעמידה.
כאילו קשוחה.
אבל את הסדק בחומה
להסתיר לא מצליחה.
לכן רק סבלנות והקשבה
תעשה ממנה
שפחה.