סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגיגים מהאשכים

כי דברים טובים באים מהביצים
לפני 10 שנים. יום רביעי, 14 בספטמבר 2016 בשעה 10:27

אה וגם שם מצוין לבלוג:

 

"תלונות מהרצפה"

 

אם היא לא של מישהו, אז היא מתלוננת על העולם.

 

מסקנה:

זין טוב לנפש. של כולם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י