לפני 10 שנים. יום רביעי, 14 בספטמבר 2016 בשעה 10:27
אה וגם שם מצוין לבלוג:
"תלונות מהרצפה"
אם היא לא של מישהו, אז היא מתלוננת על העולם.
מסקנה:
זין טוב לנפש. של כולם.
אה וגם שם מצוין לבלוג:
"תלונות מהרצפה"
אם היא לא של מישהו, אז היא מתלוננת על העולם.
מסקנה:
זין טוב לנפש. של כולם.