צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הגיגים מהאשכים

כי דברים טובים באים מהביצים
לפני 10 שנים. יום שבת, 8 באוקטובר 2016 בשעה 6:31

חרטה היא הבנה

עם רגשות אשמה.

 מייסרת אותה

בשאלה אם יכלה

אם את הדברים

לעשות בצורה שונה.

 

 

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י