לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Mr. Anderson

Neo : I thought it wasn't real
Morpheus : Your mind makes it real
לפני שנה. 7 ביולי 2022 בשעה 15:04

1. הזמיני אותו לעסות את כפות רגלייך עם קרם רגליים, בכל עת שתרצי.

2. את מחליטה מתי הגיע הזמן שלו להסתפר. הוא אף פעם לא מסתפר ללא רשותך.

3. בכל פעם שיוצאים ביחד, את מחליטה מי נוהג.

4. התגנבי אליו באופן אקראי וכסי את עיניו עם כיסוי עיניים, פשוט כי בא לך, את מחליטה מתי הכיסוי יורד ממנו.

5. בתור הנשלט שלך, הוא צריך להיות נעים לעין. כל לבוש שהוא לובש חייב להיות מאושר על ידך.

6. הגני עליו מכל ביקורת מצד אחרים. בתור השולטת שלו, רק לך מותר להעביר עליו ביקורת.

7.  צווי עליו באקראי להישאר בפיג'מה שלו במשך כל היום. כולם אוהבים להישאר בפיג'מה כל היום מדי פעם כששום דבר לא קורה אבל זה קצת שונה אם אסור לך להתלבש.

8. למדי אותו שאת מעריכה את הדעה שלו בעת קבלת החלטות, אבל ההחלטות הסופיות הן שלך, בלבד.

9. הרגילי אותו לקבל את פניך בדלת בכל פעם שאת חוזרת הביתה. כל דבר שרכשת, הוא יביא מהרכב. את רק נושאת את הארנק שלך לתוך הבית.

10. עשי לך הרגל לתפוס בשערו או בצווארו ומשכי אותו בעדינות אליך בכל פעם שאת מנשקת אותו.

11. למדי אותו לתקשר איתך תמיד בצורה כנועה. הוא אף פעם לא מפריע לך בכל פעם שאתה מדברת. עם זאת, את יכולה להפריע לו בכל עת שתרצי, והוא חייב להיות בשקט ולהקשיב בכל פעם שאת עושה זאת. לעולם אל תאפשרי לו להשתמש בסרקזם, לעולם. הוא עוקב אחרי כל שיחה שאת פותחת ולעולם לא מנסה לשנות נושא. הוא אף פעם לא מרים את הקול שלו עליך מכל סיבה שהיא. שמרי בהישג יד גאג כדי להעניש כל תקשורת שאינה תקינה.

12. בקשי ממנו לרדת על 4, בכל זמן ובכל מקום שתרצי.

13. צרי כלל שאוסר השתנה בעמידה בביתך. אם תחליטי שהאסלה אינה נקייה מספיק לסטנדרטים שלך, עליו לקרצף אותה מיד, בכל שעה ביום או בלילה.

14. בכל פעם שהוא נכנס לרכב שלך, הוא צריך את רשותך כדי לצאת ממנו. הוא לא שואל. אם את עוזבת את הרכב הוא פשוט יושב ומחכה אלא אם כן את אומרת לו "בוא והכינוי שלו" או משהו בסגנון.

15. צווי עליו באופן אקראי להתפשט, הוא יצטרך את רשותך להתלבש שוב.

16. האם יש מילים שמעצבנות אותך? תגידי לו שלעולם לא ישתמש במילים האלו. תני לו לשמור רשימה שלהם ובכל פעם שאת שומעת אותו אומר מילה שאת לא אוהבת, גרמי לו להוסיף אותה לרשימה. את יכולה לגרום לו לבחור במילה אחרת שתחליף אותה, או שאת יכולה להתעקש שהוא ישתמש במילה מסוימת.

17. רק את רשאית ליזום נשיקות בפה. אם הוא רוצה לנשק אותך, תגרמי לו לנשק את היד או הרגל שלך. את מחליטה אם זה מוביל לנשיקות בפה.

18. בתור השולטת שלו, מגיע לך לקבל את תשומת הלב המלאה שלו, תגרמי לו להשאיר את עיניו עליך בכל פעם שאת מדברת. אם הוא מסיט את מבטו, עצרי את שתף דיבורך, תפסי את סנטרו והפני את פניו בחזרה אליך ואמרי "עיניים אלי כשאני מדברת" בקול תקיף אך עדין, והמשיכי את השיחה מאיפה שהפסקת.

אם הרגשת שהוא לא הקשיב כמו שצריך, גרמי לו לחזור על מה שאמרת, ואם הוא טועה, תגרמי לו לעמוד בפינה עם הפנים לקיר בתור עונש. אם הוא לא ייתן לך את תשומת הלב המלאה שלו, את לא צריכה לתת לו שום תשומת לב. זה ילמד אותו לכבד אותך, שכן נשלט ראוי מקשיב לשולטת שלו באופן מלא.

19. בקשי ממנו לשבת לרגליך לעתים קרובות. אם הוא רוצה לשבת לידך על הספה, הוא צריך לבקש את רשותך. את מחליטה אם הוא יושב לידך או לרגליך.

20. כשאת רוצה לעשות לו משהו דומיננטי אבל לא מצליחה לחשוב על כלום, פשוט תפסי שרשרת ושני מנעולים ותשללי את התנועה שלו, תני לו נשיקה נלהבת, ובלי לומר מילה. התעלמי ממנו (אלא אם כן הוא מצוקה) בזמן שאתה עושה מה שאתה רוצה. הוא ירגיש מאוד בבעלותך ובשליטתך.

21. צפי שהוא יגיע אליך מיד כשתקראי לו. הוא לא צריך לרוץ, אבל הוא צריך להראות תחושת דחיפות לדרישה שלך. קבלי תירוצים רק אם הוא עשה משהו רגיש בזמן, למשל, אם הוא מכין ארוחת ערב, והאוכל ישרף אם הוא יבוא אליך מיד.

22. השתמשי בידו כרצועה בפומבי. כשאת אוחזת בידו כדי להוביל אותו, אסור לו להרפות מהיד שלך. אם תובילי אותו אל חפץ ותניחי עליו את ידו, הוא חונה במקום ואסור לו להפסיק לגעת בחפץ עד שתחזרי, תפסי את ידו והובילי אותו. להוביל אותו ביד בפומבי היא דרך עדינה מאוד להציג את הדומיננטיות שלך כלפיו מבלי שאף אחד יבין זאת.

23. כשאתם יחד והוא רוצה ללכת למעשיו למדי אותו לבקש רשות להתנצל על כך ולהסביר מדוע. מדי פעם תסרבי לו, רק ודאי שזה לא יפגע בו.

24. תהי כוחנית ופיזית. תפסי אותו בגרונו והצמידי אותו אל הקיר בנשיקה נלהבת. תפסי חופן שיער ומשכי אותו לאן שאת רוצה אותו. תפסי את תנוך האוזן שלו וגררי אותו למטה למצב כריעה לרגליך. מצאי את הדרכים שלך לפיזיות.

 

 

מצטער מראש אם סיבכתי כאן כמה "נשלטים", נשלט אמיתי כזה שמפעפע בו הצורך לא יפחד מזה, ולא יסתבך מזה, הוא יהנה מזה.

נכון גם לשולטים ונשלטות.

 

ניאו: קורה לך שיש לך את ההרגשה הזאת שבה אתה לא בטוח אם אתה ער או עדיין חולם?
צ'וי: כל הזמן. זה נקרא מסקלין, זו הדרך היחידה לעוף.

 

פשוט אוהב בלוגים שיש בהם גם בחורות יפות, גם בגדים סקסיים וגם טקסט שעוזר לפתח פנטזיות חדשות.
https://worshipbrats2.tumblr.com

תהנו.

shirazbar​(שולטת) - יש כאן כמה סעיפים מצוינים, מחכה לחלק ב 🙂
לפני שנה
Neo - the one​(נשלט){ Trinity} - אז תעשי לייק :)
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - עשיתי עוקב it's far more..
לפני שנה
The Trinity​(שולטת) - המממממ...
יש פה כמה סעיפים שיש לי בעיה איתם, אבל הרוב...בהחלט מגרה. גם את המחשבה שלי :)
לפני שנה
Neo - the one​(נשלט){ Trinity} - נדבר עליהם בטלפון :)
לפני שנה
מתיר ייסורים - מעולה..
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י