לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Mr. Anderson

Neo : I thought it wasn't real
Morpheus : Your mind makes it real
לפני שנה. 12 ביולי 2022 בשעה 17:09

Neo : Whoa. Déjà vu.

חלק ראשון: https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=78495&postid=1321607

חלק שני: https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=78495&postid=1322627

 

41. שימי לו לק על ציפורני הרגליים שלו. את יכולה לגרום לו לעשות את זה בעצמו, אבל זה ישפיע עליו יותר אם תתפסי את רגליו, תסירי את הגרביים שלו ותצבעי אותם בעצמך. אחרי שתסיימי ספרי לו כמה יפות האצבעות שלו עכשיו ותגידי לו שאת אוהבת את המראה החדש שבחרת לו ואם הוא יסיר את הלק, הוא יצטער. תגרמי לו להסתובב בבית יחף ולהשוויץ בהם בפניך. בכך, את תובעת את הזכות לשלוט בגופו. זה ייתן לך הרגשה של כוח בכל פעם שאת רואה את ציפורני רגליו הצבועות, כי את גרמת לזה לקרות, ותגרמי לזה להמשיך לקרות. הוא בתורו ירגיש כנוע, כי הוא יודע שאת שולטת בגוף שלו, יותר ממנו.

42. אינסטינקט כלבלב. בחרי מילת פקודה ומילת פקודה נגדית. בכל פעם שאת אומרת את מילת הפקודה, הוא צריך לשתוק מיד ולרדת על ארבע. עד שאת אומרת את מילת הפקודה הנגדית, בזמן שהוא על ארבע הוא צריך לשתוק ולשמור לפחות על יד אחת נוגעת ברצפה או בקרקע כל הזמן.

43. אם הוא ישן במיטה שלך, הוא צריך להיות כבול אליה. שרשרת הקרסול למסגרת המיטה היא הטובה ביותר.

44. לשלוט בצריכת האלכוהול שלו. לכל משקה המכיל אלכוהול שהוא צורך יהיו השלכות. לדוגמה, חצי שעה של זמן פינה או כפוף על הברכיים שלך ו-5 חבטות על הישבן לכל משקה שנצרך.

45. דרכי על ראשו עם רגל אחת ולחצי אותו לרצפה בעדינות (לא להפעיל יותר מידי כח)  תוך כדי דחיפה של אצבעות רגליך השנייה לתוך פיו.

46. נעלי משהו על הגוף שלו שהוא לא יכול להסיר בעצמו. זה יכול להיות צווארון, אזיקים, צמיד או פשוט לעטוף שרשרת סביב המותניים שלו ולנעול אותה שם. שרשרת שתעשה רעש כאשר הוא עושה דברים בבית היא תזכורת מתמדת שלמישהו אחר יש יותר שליטה על הגוף שלו יותר מאשר לו.

47. אם הוא לא אוכל מספיק ירקות, גרמי לו לאכול ארוחה אחת בשבוע המכילה רק ירקות חתוכים, מקערה על הרצפה, מבלי להשתמש בידיים.

48. תבקשי ממנו לינוק את שדייך בכל עת וכל זמן שתרצי. זה מרגיש נהדר, וזו דרך מקסימה להתחבר אליו.

49. רצועה אלקטרונית. השתמשי בתוכנת מעקב בטלפון שלו כדי שתדעי בדיוק היכן הוא נמצא בכל עת. כדי להבטיח שהטלפון שלו נמצא איתו כל הזמן, הגדירי את הטלפון שלך כדי לשלוח הודעות טקסט מתוכננות שעליו לענות תוך 10 דקות.

50. מדי פעם כשאת יוצאת מהבית לבד, נעלי שרשרת על הקרסוליים שלו כך שכל הזמן שהוא לבד בבית, הוא יכול לעשות רק צעדים איטיים וקטנים. זה יגרום לו להרגיש את השליטה שלך גם כשאת לא איתו בבית.

 

מוזמנים לרשום בתגובות למה הכי התחברתם וממה הכי סלדתם ב - 50 הרעיונות האלה.

מוזמנים גם להוסיף רעיונות משלכם בתגובות.

 

בלוג strapons

https://www.tumblr.com/blog/view/strapons

 

מתיר ייסורים - פוסט מעולה!
אקרא את ה2 הקודמים...
התחברתי להכל חחח
לפני שנה
Neo - the one​(נשלט){ Trinity} - אם כך אתה תתחבר לכל שאר הבלוג :).
שים לב לקישורים מתחת לכל פוסט.
לפני שנה
עבד בארון - אם הוא עושה לך פדיקור בכפות הרגלים הוא צריך לנקות את כפות הרגלים עם הלשון ואחר כך לומר תודה רבה
לפני שנה
עבד בארון - אם את רוצה שהוא לא יהנה מהגמירה משיכה חזקה בשתי הפטמות שלו רגע לפני שהוא מתרוקן תעביר את התחושה שלו מהנאה של הגמירה לכאב בפיטמות
לפני שנה
עבד בארון - השפלה סמויה ליד בני המשפחה גם עושה עבודה טובה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י