בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

החיים ממש טובים כשמאפשרים להם

עלילות m16 בגלקסיה
לפני 10 שנים. 1 באפריל 2014 בשעה 20:32

הותיק בסצנה

אז ככה. היו לי פגישות עם אנשים מכאן ללא המשכיות כלשהי אך נתקלתי בדמות ממש מעניינת וותיקה מאד בסצינת ה-BDSM. הוא היה בעברו גם שולט, גם נשלט, מכיר המון אנשים. איש מיוחד. בעל פנים מעניינות מאד, יכולת אבחנה דקה והבנה בבני אדם. פסיכולוג ללא תואר. נפגשנו במסעדה. היה מעניין לשמוע את הסיפורים והחוויות שלו. לקחתי אותו לבדיקה בשרותים. בכל מקרה כתוצאה מכך שני מראות נשארו חקוקים במוחי: א. מראה הראש המיוחד שלו בין הרגליים שלי ב. זוג ביצים שראויות לתואר ביצים ולא אשכים, כי פשוט הרגשתי שעומד לצאת אפרוח מכל אחד מהן. גדולות! דמיינתי את החבל עם הקשר המיוחד שבו אני קושרת זין וביצים באופן שמפריד אותם ומחלק אותם כל אחד למקומו, עובד רק אצל אנשים עם הציוד המתאים, ואצלו היה מתאים לגמרי.

בדרך כלל אני מביאה עבדים אלי, כדי שיעזרו לי בעבודות הבית, תוך כדי שאני מעמידה אותם במקומם פיזית ומנטלית, אבל במקרה שלו העדפתי לבוא לבקר אותו. העבד מארח מאד טוב, שמנו מוזיקה שאני אוהבת והוא כיבד אותי בוויסקי משובח. תוך כדי פנה אלי בהודעה בחור מהאתר שמעוניין רק בפוט פטיש. בגלל שלא נראה לי משהו עם המשכיות, הסכמתי רק לסשן בתשלום. דרך אגב משהו שלא תכננתי אבל התחלתי לעשות לאחרונה, עם אנשים שאי אפשר לפתח עמם קשר ארוך טווח. אם אין אפשרות לקשר אמיתי מתמשך למה להעמיד פנים? תצהיר מראש שאתה רק רוצה את ההשפלה או כל מה שאתה מעוניין בו שלם ושלום. אותן אותיות, לא? שלום ותשלום. אני פתוחה לכל אפשרות מתאימה. הנה כי כן, קבעתי עם הפוט פטיש שיגיע אחרי שאסיים את הפגישה.

בינתיים, הגעתי עם העבד הותיק למצבים נחמדים. אבל, שומו שמים! האיש היה קצת מסטול מכל מה שהלך שם, אז פיזית, אם מובן במילים עדינות, לא יכלתי ליישם את הקשר עליו דברתי לעיל וגם לא שום דבר אחר... כמו כן, הוא די היה נדהם שאשה יפה כמוני גם בפני וגם בגופי, דווקא בחרה אותו, עם החזות החיצונית שלו, אולי גם השפיע עליו. לא היה צורך להעניש אותו, גם ככה הוא היה מאד מושפל. סה"כ נהניתי למרות שלא הגעתי לידי סיפוקי, אתן לו צ'אנס חוזר, ככל הנראה היה מקרה חד פעמי. הוא החזיר אותי הביתה ואז הגיע הפוט פטיש.

החדש והנלהב

 

עלם חלק ורענן עם מבט של תעוזה ושמחה בעינים, מכנסיים קצרות ומעיל. דמיינתי אותו כמו האבירים לבושי הנוצה מימי הביניים עם הלבוש שמגיע עד לירכיים החשופות. חיוך של הוקרה לגבירה כיאות, קד קידה ועברנו לחדר השינה. היה מאוחר ואחרי כל הערב הרגשתי בתוך פנטזיה דמיונית, מנותקת קצת מהמציאות. הוא בהחלט גילה מסירות לכפות רגלי הרכות וביקש כי אמרח על ציפורני לק אדום שהביא, זאת תוך כדי חידות טריביה הדדיות. לא יודעת מדוע, אבל הוא שימח אותי. השתחווה, נישק את כפות רגלי והלך. 

זה היה בשתיים. בארבע בבוקר קבלתי ממנו הודעה. 

 

 

זה שלא מגיע בזמן

לפני יותר מחודש פגשתי אותו במסעדה. איש כפיים: נגר, שיפוצניק ועוד. נשלט הרבה שנים. מכיר את העניינים. נראה רציני. קבעתי איתו שיגיע. מאז הפגישה, כל יום או יומיים שולח לי הודעת "מה נשמע המלכה"? מאד נחמד אבל, איך אומרים, הרבה חול ואין מה לאכול. האיש עבד אבל לעבודה שלו. קבעתי איתו שיתקין לי ווים עם דיבלי ג'מבו בתקרה בסלון. כשהילדים בבית תהיה שם נדנדה. כשהם לא... אתם כבר יודעים את התאווה שלי לקשרים. אין כמו עבד ערום תלוי בסלון לנוי ולקישוט.

הוא הגיע עם הציוד שלו. קודם כל קשרתי אותו לענישה על כל הזמן שהמתנתי לו חוץ מכך שהגיע לקראת סוף הבוקר, מה שהשאיר מעט זמן עד שהילדים מתחילים להגיע. חודש וחצי + איחור! הצלפתי בו בשוט. לא מספיק, כי לא היה זמן. אחר כך הוא הרכיב רק דיבל אחד, כי הוא לא הביא שני דיבלים. רשלנות פושעת. בעטתי בו כמה בעיטות לאו קיק, בקשתי ממנו להרים את ידיו לבעיטת מידל יחסית עדינה, לא לשבור לו איזה צלע ואז דיגדגתי אותו בבית השחי עד שהוא נכנע על הרצפה.

מה שמעניין אצלו הן הידיים. כל כך איש עבודה שהידיים שלו כמו נייר זכוכית מס' 2. נראה לי שעם קרם מתאים לא צריך לקנות פילינג פנים, עיסוי פרצוף ממנו מחדש את העור. לא ניסיתי עדיין, אבל זה בתוכנית לפעם הבאה.

הבטיח שיבוא שוב. נחיה ונראה. הבטחתי לילדים נדנדה עד פסח  

Aציבעוני​(אחר) - חסר עוד אחד לאגדה של פסח
פשוט חוויה מה שהולך אצלכם שם בבוהמה
לפני 10 שנים
Mistress M16​(שולטת) - האמת היה את האחד שבסוף פחד ולא הגיע... רצה שהעלה אותו לעולה. אחרי ששמע שמצוי עמדי סכין שחיטה ואני רוצה שישאיר בארנק כסף להוצאות קבורה.... אנשים לא סגורים עם עצמם חחחח
לפני 10 שנים
gaall681 - האמת היא שמה שאת מבקשת בסה"כ נשמע לגיטימי לחלוטין, וכמו החלום הרטוב של הרבה נשלטים פה, השאלה שעולה היא איך ייתכן שאפילו את, לא הצלחת למצוא פה באתר את אשר את מבקשת למצוא, מה זה אומר על הנשלטים פה? לא רציניים? לא אמיתיים?
או שאולי את ציפית ליותר מדי? בחיי שכבר אין לי מושג :)
לפני 10 שנים
הב הב - אולי פשוט הגברת לא בדיוק יודעת מה היא באמת רוצה...
לפני 10 שנים
Mistress M16​(שולטת) - נכון. אין מתכון לבני אדם. אבל אם אני מוצאת תפוח, שצועק שהוא תפוח, אבל יוצא תפוח אדמה, זה מאכזב.
לפני 10 שנים
subtal​(נשלט) - אם יורשה לי לחדד דבר של מה-בכך: דווקא עם תפוח-אדמה אפשר לעשות הרבה יותר דברים מאשר עם תפוח. תפוח-אדמה מחזיק גם הרבה יותר זמן ללא... מים :) בפעם הבאה, שווה אולי לדבר בטלפון יותר, לפני שנפגשים, כדי להבין ״איזה סוג תפוח אתה בדיוק?״

פרט להערה מעצבנת זו, מאוד אוהב את זה שאת עושה לך שם חיים.
לפני 10 שנים
gaall681 - אני חושב שהבעיה טמונה בהבדל המהותי בין הפנטזיה למציאות, כלומר אני בטוח שהמון נשלטים חולמים להשתעבד לשולטת מדהימה כמוך, אבל כאשר זה הופך למציאות, ולפעולות לעיתים יומיומיות "משעממות" או "לא סקסיות" זה גורם להם לאבד עניין.
אני אישית בטוח שיש נשלטים בדיוק כמו שאת מחפשת (אני למשל), אבל הם לא יכולים להפוך תוך יום לנשלט נרצע שלך שיציית לך ציות עיוור, מאחר וקשר שליטה הוא תהליך ארוך, אשר בסופו אני יודע שהנשלט יהפוך להיות נשלט טוטאלי שלך, יכול להיות שהבעיה היא בסבלנות מטעם שני הצדדים :)
לפני 10 שנים
Mistress M16​(שולטת) - כן, יש הרבה אמת במה שאתה אומר
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י