צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני שנתיים. 6 בדצמבר 2021 בשעה 20:08

שוכבים בסלון, נינוחים. הראש שלך מונח ברכות על החזה שלי היד שלך מתוחה לתוך המכנסיים שלי, מלטפת אותי, אנחנו ממתינים לה. ואז היא דופקת בדלת.

 

שלושתינו במרפסת, מעבירים ג׳וינט שגולגל מראש בקפדנות שרק אדם עם OCD יעריך.

 

על הספה בסלון, אני יושב בין שתיכן. מתנשק איתך, מתנשק איתה, צופה בכן מתנשקות אחת עם השניה. הידיים שלך שולפות לי את הזין מהמכנסיים. אני מתעסק איתה ואת יורדת למצוץ לי. 2 דקות אחרי, אני מושך את ראשך מהשיער אלי ומוריד את הראש שלה למטה.

 

אני יושב על הספה, את על 6 צמודה לי לרגליים. אני מבקש ממך לרדת עם הראש עד לריצפה, נשען קצת הצידה ומפסק לך את הישבנים עם הידיים. אני יודע כמה את ״אוהבת״ שאני בוחן לך את החורים מקרוב. מחרמן אותי להרגיש אותך כל כך מובכת 😈

 

ג׳וינט נוסף עובר בין ידיים קרות במרפסת.

 

היא שוכבת על הגב. אני מרים לה את הרגלים גבוה ומזיין אותה. את יושבת לה על הפנים. המבטים שלנו מצטלבים.

 

אני שוב יושב על הספה, את יושבת עלי - עולה ויורדת. היא על הברכיים על הריצפה. דוחפת את הראש שלה מתחת לישבן שלך. הלשון שלה מחליקה לי על הזין והיא עולה ויורדת בקצב שלך. את מתכווצת לי על הזין, אני יודע שאת עוד רגע משפריצה בטירוף ואני תוהה איך היא תתמודד עם זה. וכשזה סופסוף קורה, את גונחת בעוצמה והיא רק מגבירה קצב כאילו נכנסה לאטרף. וכשאני פתאום לא מבין לאן נעלמה הלשון שלה את מחייכת ומספרת שהיא עלתה קצת ועכשיו הלשון שלה מתגלגלת לך עמוק בחור של התחת.

 

היא שוכבת על הבטן בספה בסלון, אני שוכב עליה ודופק אותה מאחור. הראשים שלנו מופנים לאותו צד, אלייך יושבת על כיסא פלסטיק סתמי בצד עם רגלים פתוחות והויברטור האהוב שלך. צופה עלי גומר בתוכה כל כך חזק. אני נופל עייף לצד ושולח אותה לזחול לכיוונך. היא מגיעה אלייך ומחליפה את הויברטור בלשון שלה.

 

שאני שוב מתאושש, את עדיין יושבת על הכיסא והיא על הברכיים יורדת לך. אני נעמד לצידך, ומרוקן עליך את כל השלפוחית שלי. משתין לך על החזה, על הפנים וישר לפה הפעור שלך. וכל מה שנשפך ממך זורם וגולש כמו במשפך לכיוון הכוס שלך. מתערבב להיא עם כל טעמי הסקס שלנו.

 

דומינוס פיצה נטרפת במאנץ׳ של החיים!

 

אני ואת לבד במיטה. את מלקקת לי את הביצים, אני גומר ישר ליד שלי. אני מתיישב ומגיש לך את היד כמו קערה של מים שמוגשת לכלבה ביום חם. את מלקקת ויונקת כל טיפה. אני נופל אחורה מותש ומסופק אש 🔥

 

 

מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - סקסי טעים שלי! 😍
לפני שנתיים
researcher​(שולטת) - נשמע כל כך כיף!! שמחה שנהנתם!!
לפני שנתיים
Blue eyed bender​(שולט) -
תודה (:
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י