צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני שנה. 10 בספטמבר 2022 בשעה 19:46

אחרי שתי פגישות בחוץ קבענו פגישה שלישית אצלה. היא היתה כל כך מבטיחה ובאתי כולי מלא ציפיה. היה לה חיוך מרוח על הפנים בזמן שפתחה לי את הדלת והזמינה אותי להיכנס. חיוך מקסים שמחקתי לה מהפרצוף עם סטירה מצלצלת שהתחלף בעלבון והלם שנשפכו עכשיו מהמבט שלה. ראיתי דמעות קטנות שעולות לה לעיניים אבל היא לא נתנה להם לצאת. האגו שלה עמד בדרך.

״על הברכיים״ אמרתי ברכות, מניח יד על הכתף שלה ומפעיל לחץ עדין אך אסרטיבי כלפי מטה. היא ירדה על הברכים עדיין אפופה הלם, מביטה עלי מנסה להבין מה קרה לה עכשיו. רק כששלפתי את הזין שלי מול הפנים שלה היא התאשתה קצת על עצמה. ״אם תנסה להכניס את זה לפה שלי עכשיו אני אנשך אותך!״ פרצה בהתלהמות. לא, את לא, עניתי רגוע. ״אני כן!״ צעקה, ״אתה תצטער על זה״. ממשיך ברוגע ״ממש לא. את הולכת למצוץ לי עכשיו ואני הולך להנות מזה״.

אוחז בזין שלי ביד ימין ומניח את שמאל על הראש שלה. ואז מקרב אותה אלי. הפה שלה נשאר סגור ואני עוצר כשהזין שלי ס״מ מהפה שלה. אני לא הולך לדחוף לה אותו בכוח. היא צריכה לרצות אותו. ואכן לאחר כמה רגעים הפה נפתח ושפתייה החליקו קדימה עוטפות את האיבר הזקור שלי.

אני עומד בהתחלה יציב, נותן לה לזוז ולבחור את הקצב. ואז אני שואל אותה. ״יודעת איך ידעתי שלא תנשכי?״ היא עונה ״עה עה״ (שזה ״לא״ עם זין בפה). ״פשוט... נשארת על הברכים״. שהמחשבה הזאת שוקעת לה לראש והיא מבינה כמה היא כלבתית, אני אוחז לה בראש חזק ודופק לה את הגרון. מדליק אותי כל כך לראות אותה נחנקת ואת הדמעות שלה מורחות לה את כל האיפור.

אני גומר לה בפה והיא בולעת. אני מביט בה מעליה ורואה אותה מחייכת. חיוך של ״עשיתי את זה״, ״הצלחתי לעמוד באתגר״. אבל העיניים שלה מחפשות אישור במבט שלי. מחכות לפרור כמו צמד המילים ״כלבה טובה״. אז אני נותן לה עוד סטירה מצלצלת. הפעם היא לא מצליחה לעצור את הדמעות. דמעות זה כל כך אותנטי ומדליק!

אני ניגש לשבת על הספה ואומר לה ״בואי... על ארבע״ היא באה אלי על ארבע תוך כדי בכי, נכנסת לי לתוך החיבוק ואנחנו מעבירים ככה חצי שעה, או שעה, או חיים שלמים.

Good-Girl​(נשלטת) - אין כמו הרוגע הזה שלכם כשאנחנו מנסות למחות ולאיים.
לפני שנה
אוהבת מנטאלי - תחושה כבדה של כפיה!
לפני שנה
Blue eyed bender​(שולט) -
באמת? כנראה משהו התפספס בדרך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י