לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 8 שנים. 15 במאי 2016 בשעה 22:37

החטא:

לפני כשבוע הגורה קפצה לחברה שלה. החברה שלה שולטת מדופלמת, אז שקיבלתי מהגורה הודעה ״יש פה עבד של המלכה והוא ערום!״ לא ממש הופתעתי. אחרי כמה שניות הגיעה הודעה שניה ״אני לא יודעת מה לעשות, ניראה לי אני הלכת הביתה״.  עניתי לה ״לא, תשארי.״ והוספתי ״תגידי לו שינשק לך את הרגליים ותשארי כל הזמן עם הטלפון פתוח ביד.״. אחרי 2 דקות הגיעה עוד הודעה ״זה מרגיש לי ממש מוזר, ועכשיו הוא מבקש לעשות לי מסז׳״. מעניין, חשבתי לעצמי, ״ואת רוצה שהוא יעשה לך מסז׳?״. ״ניראה לי שכן״ התשובה הגיעה מיד. נפתחת קצת הגורה שלי, חשבתי לעצמי משועשע. ״אז אני מרשה לך לקבל ממנו מסז׳״. אחרי כמה דקות רציתי לברר מה שלום הגורה ״נהנת מהמסז׳ שלך?״. ואז שקט… רק אחרי שעברו 7 דקות הגיעה התשובה ״כן״.

״כן?! איפה נעלמת בדיוק?״. ״הוא עשה לי מסז׳ ולא היה לי נעים להתכתב איתך שהוא מעלי ורואה את המסך״. פה כבר ממש התעצבנתי ״סיננת את האדון שלך 7 דקות כי לא היה נעים לך מהעבד שעשה לך מסז׳? תפסיקי עכשיו ותחזרי הביתה.״. ״כן אדוני, סליחה״.

 

החברה:

ישבנו אצל הגורה שלשום בדירת סטודיו שלה כשהטלפון שלה צילצל. חברה שלה היתה על הקו, ונילית ככול הידוע לי, והגורה הזמינה אותה שתקפוץ לשבת איתנו לשאכטה. עד השחברה שלה הגיעה ראינו טלויזיה כשאני מחבקת את הגורה והיד שלי אוחזת את השד שלה מתחת לחולצה. ״מה את חושבת שהונילית תחשוב אם תראה אותך ככה?״ שאלתי, מנסה להביך אותה. ״לא יודעת״ הגורה ענתה חצי מבויישת ״תתחרמן״. זה הולך להיות מעניין חשבתי לעצמי. הונילית הגיעה ולאחר חיבוקים עם הגורה התיישבה בספה מולנו והגורה חזרה לשבת ליידי. התחלנו לדבר שיחת חולין ותוך כדי השיחה החזרתי את היד שלי מסביב לצוואר של הגורה, לתוך חולצתה וחזרה לאחיזה הנעימה של השד שלה בתוך היד שלי. השיחה המשיכה כאילו כלום לא קרה, עם כי החברה מאוד השתדלה להשאיר את העיניים שלה בגובה העיניים שלנו פתאום. מדי פעם שהחברה הפנתה את מבטה לטלויזיה צבטתי לגורה את הפיטמה, כל פעם חזק יותר, הפרצופים שהיא עשתה היו שווים פז, אבל היא הדהימה אותי ביכולת שלה לא להוציא אפילו את הקול הכי קטן. כל הסיטואציה הדליקה אותי והרגשתי איך הזין נעמד לי בתוך המכנס. ידעתי שהונילית מודעת לאופי הבדסמי של הקשר שלי ושל הגורה, אז החלטתי להעלות הילוך…

 

ועונשו:

״תגידי, ונילית, הגורה סיננה אותי 7 דקות כשהיא קיבלה מסז׳ מעבד. את חושבת שמגיעה לה להענש על זה?״. ״אני לא יודעת... ניראה לי שכן... תגיד לי אתה.... ניראה שאתה מבין בזה יותר ממני.״ ענתה בגימגום. חייכתי חיוך שטני כלפי הגורה והמשכתי לדבר אל הונילית ״ברור שמגיעה לה עונש על זה. היא הולכת לקבל היום 7 הצלפות לישבן״. פה הפנים של הגורה האדימו כמו אגבניה ״אני יכול להעניש אותה עכשיו אם בא לך לראות…״ לקחתי את השתיקה שהיתה בדקה שבאה אחרי כהסכמה. הלכתי להביא את השוט שלי ואמרתי כדרך אגב ״גורה, תורידי את המכנסים ותעמדי ליד המיטה״. שחזרתי היא חיכתה לי מוכנה כשמבטה מקובע לקיר שמולה, לובשת עדיין תחתונים וחולצה. הנחתי את השוט על המיטה ונעמדתי מאחוריה, יד אחת שלי על האגן שלה והיד השניה על גבה, דוחפת אותה קדימה ומכניסה את הגורה לתנוחת ׳דוגי׳ כשרגליה על הריצפה וידייה על המיטה. לקחתי שוב את השוט ליד ונעמדתי לידה בצורה כזאת שיש לי אפשרות לראות את הונילית מולי, יושבת על הספה ולרגע לא מורידה את העיניים ממני ומהגורה. ״את הולכת לקבל 7 הצלפות עכשיו גורה, אחת על כל דקה שלא ענית לי ולספור כל אחת מהן. ברור?״, ״כן אדוני״. שתי ההצלפות הראשונות היו בחצי כוח, לתת לתחת שלה להתחמם, לעכוז שמאל ״אחת, אדוני״ ואז לעכוז ימין ״שתים, אדוני״. ואז השוט עובר בליטוף על הישבן. עוד שתי סטים כאלו של הצלפה, הצלפה וליטוף וכל סט העוצמה עולה יותר ואיתה גם קולות הכאב של הגורה.  את ההצלפה השביעית הבאתי לשני פלחי העכוז ביחד ובעוצמה רצינית. ״אאאחחחחחחחחחחח״ זעקה הגורה ואחרי נשימה עמוקה לחשה ״שבע, אדוני״ בקול רועד של בכי אבל עדיין לא משה ממקומה. הונילית קפצה ממקומה ששמעה את הצעקה ואז נשארה לעמוד במקום ולא זזה. לא בטוחה אם לבוא לעזור לחברה שלה או שהכל תקין. ״את דואגת לה״ אמרתי מחוייך, ״את חושבת שהיא סובלת?״. ״ניראה לי שהיא ממש סובלת״ ענתה הונילית. ״אז בואי ותראי בעצמך״. הונילית התקרבה בצעדי תינוק לאט לאט ונעמדה ליידי. ״נו…״ שאלתי, מביט לכיוון הכוס של הגורה, ״תבדקי כמה היא סבלה״. מהוססת שלחה הונילית אצבע לכיוון הגורה והחליקה אותה בעדינות מלמטה למעלה על התחתונים שלה. ״וואוו, כמה שהיא חמה ורטובה״ הונילית אמרה בקול שלא יכל להתפרש אחרת מהתלהבות ילדותית. שמתי לב שלמרות שקיבלנו את התשובה היד של הונילית נשארה סביב התחתונים של הגורה, האצבע עולה ויורדת ואז מזיזה את התחתונים קצת והאצבע של הונילית נכנסת עמוק לכוס של הגורה. אחרי כמה דחיפות כאלו עצרתי אותה. ״לכי שבי על המיטה מול הגורה ותני לה למצוץ את האצבע שדחפת לה״. בזמן שהיא התמקמה על המיטה מול הגורה אני הורדתי את המכנסיים והתחתונים שלי ואת התחתונים של הגורה ונעמדתי מאחוריה. ובאותו הזמן שהונילית הכניסה לה את האצבע לפה אני נכנסתי אליה מאחורה. זיינתי אותה ככה כשהיא לא מפסיקה למצוץ לונילית את האצבע. המבט של הונילית לא ירד מהמבט שלי ואני יכול להישבע שראיתי אותה מחייכת בסיפוק כשגמרתי בתוך הגורה.

 

לאחר התנקות קלה נפלנו כולם על המיטה, חצי ערומים וחצי מחובקים. העברנו ג׳וינט של ״אחרי״ ונפלנו לישון.

כשקמתי בבוקר החברה לא הייתה, ״היית או חלמתי חלום...״

סחלב37 - כתוב לא פחות מדהים מדוסטוייבסקי
לפני 8 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - טוב, עכשיו את סתם מסתלבטת.
לפני 8 שנים
סחלב37 - אני אף פעם לא סתם. אין לי אישור להיות סתם. חייבת להיות מיוחדת. וכתבתי אמת.
לפני 8 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - וואלה, אז תודה.
לפני 8 שנים
מתגבשת -
זאת אולי ונילית לשעבר
או קינקית לעתיד
לא רק ונילית :-)
לפני 8 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - רשמתי ״ככול הידוע לי״. שזה לפחות ככול שהיה ידוע לי באותו הזמן.
לפני 8 שנים
מתגבשת -
תודה נכון
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י