אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 7 שנים. 10 ביוני 2016 בשעה 21:34

הטלפון צילצל ממספר לא מזוהה כששרון ענה הקול מצידה השני של השיחה תפס אותו לא מוכן. ״שרון, זה אבי מהלימודים. הסתבכתי ואני צריך את עזרתך!״. אבי היה השותף למעונות של שרון כל תקופת הלימודים. בתקופה הזאת הם הפכו לחברים מאוד טובים, למדו יחד, בילוי יחד והתחילו עם בנות ביחד. אך משנגמרו הלימודים לפני 5 שנים, כל אחד מהם המשיך בדרכו ולאחר כשנה של שיחות טלפון צולעות פעם ב... הקשר נותק. ששרון שתק, אבי המשיך לדבר בקול שנשמע לחוץ ועם זאת מאוד קונקרטי ״אני בתחנת המשטרה, עצרו אותי, אבל זה פחות קריטי עכשיו.״ כל מה שהמוח המבולבל של שרון הצליח להוציא זה ״על מה אתה מדבר?״ אך אבי המשיך ״תקשיב, יש לי רק שיחה אחת ואין לי הרבה זמן, אני צריך שתיהיה מרוכז ותקשיב טוב. אני התכוונתי לצאת מהבית רק לחצי שעה, לא חשבתי שאגיע לפה, ו...״ שרון פתאום שמע היסוס בקול שלו ״והשארתי מישהי קשורה למיטה אצלי בבית. אני יכול להיות תקוע פה כמה ימים והיא... היא יכולה למות. אתה... אתה חייב ללכת לשחרר אותה.״ ואז הסביר אבי, שוב בקול מעשי, איפה הדירה שלו, באיזה עציץ הוא מחביא את המפתח לדירה וסיים את השיחה ב״אני יודע שזה הרבה לבקש, אבל אין לי אף אחד אחר שהייתי יכול לבקש את זה ממנו. אני סומך עליך שרון״.

שרון הריץ את השיחה בראש מנסה להבין מה בדיוק הוא שמע וכשסיים הוא הריץ אותה בראש עוד כמה פעמים. משפט אחד לא הפסיק להדהד לו בראש ״היא יכולה למות״. ״אני חייב לזוז״ לחש לו קול פנימי והוציא אותו מהשוק ששקע בו. לאחר חצי שעה עמד שרון עם המפתח שדג מאדנית העציץ ביד מול דלת הבית של אבי. ״השארתי מישהי קשורה אצלי בבית״ נזכר שרון במילותו של אבי, מה זה אומר בכלל? למה שהוא יקשור מישהי בבית שלו? וישאיר אותה ככה שהוא יוצא? שרון הבין שהוא לא ימצא את התשובות לשאלות שלו כשהוא עומד מחוץ לבית ועם כל החששות והתעיות שלו נכנס לדירה. בהתחלה ראה את הסלון והמטבח של הדירה. הם היו דיי קטנים אך מוארים, נקיים ומסודרים. זה לא הפתיע את שרון, הוא תמיד ידע שאבי טיפוס קצת אנלי. שרון ניגש למסדרון לכיוון החדרים. החדר הראשון לימינו היה חדר השינה שהיה עם דלת פתוחה וכמו המטבח והסלון גם הוא היה מסודר ונקי, אולי אפילו מסודר מדי חשב שרון, זה לא ניראה שמישהי היתה קשורה פה לאחרונה. אולי... אולי זאת סתם מתיחה טיפשית של אבי.

בעוד שרון עומד במסדרון ומתלבט עם הכל היה לחינם והגיע הזמן לסיים את זה ולחזור הביתה ,הוא הרגיש כל כך טיפשי. אבי, במעצר? הילד הטוב הזה? והוא השאיר מישהו קשורה בבית שלו? איך לא הבנתי קודם שזה הזוי מדי מכדי להיות אמיתי. אך בדיוק שעשה את הצעד הראשון לכיוון הדלת רשרוש מתכתי תפס את תשומת ליבו מכיוון החדר האחרון במסדרון שדלתו היתה סגורה. שרון ניגש לדלת ובזהירות פתח את הדלת לאט לאט כאילו הוא מצפה שאבי יקפוץ עליו מצידו השני ויתפקע עליו מצחוק. אבל ככל שהדלת נפתחה נגלה לשרון מחזה שלעולם לא היה מעלה על דעתו. פרט למנורת שולחן קטנה שדלקה על שידה בפינת החדר, החדר היה חשוך עם ווילונות מוגפים. על הריצפה היו פזורים בגדים, שרשראות ועוד אביזרים מעור ופלסטיק ששרון יכל רק לנחש את היעוד שלהם. במרכז החדר עמדה לה מיטה עם סדינים שחורים ועליה שוכבת בחורה ערומה שקשורה לארבעת פינות המיטה, עינייה מכוסות ובפייה יש מין כדור כזה שמחובר עם רצועה מאחוריה ראשה.

הוא התקדם בשקט לכיוון המיטה, מרגיש שהוא חודר למקום לו לא והוא לא רוצה להפריע. כשנעמד מעל המיטה אחל לבחון בעיניו את כל השרשראות, מה מחובר למה, מאיפה לאזעזל מתחילים לשחרר את הכל. למרות האור העמום ולמרות הסיטואציה המורכבת לא יכל שלא לשים לב ליופיה של הבחורה הזאת. היא ניראתה לו בת 22, 23 לא יותר. תווי פנים רכות, עד כמה שהיה אפשר לזהות עם כיסוי העיניים והכדור, שער בלונדיני ארוך מתולתל, עור לבן חלק ועדין בלי שערה אחת על גופה, בטן שטוחה וחזה בינוני שעמד יפה. הלחץ במכנסיו אחל להיבנות לאט לאט. הוא ניגש בעדינות עם ידיו והכניס אותם מתחת לראשה. לאחר מספר נסיונות הוא הצליח לפתוח את הקליפס של רצועת הכדור והוציא אותו מפי הבחורה. הוא בחן אותה שליקקה את שפתייה והזיזה את הלסת שלה מצד לצד. לאחר מספר שניות היא שאלה בלחישה ״אבי?״, ״לא״ זה כל מה ששרון הצליח לחשוב על לענות. היא סובבה את ראשה טיפה ונישקה בנשיקות קטנות את ידיו של ששרון שרק עכשיו קלט שהוא השאיר את ידיו עוטפות את לחייה לאחר ששיחרר את הכדור. היא הכניסה אצבע אחת שלו לפה ומצצה לו אותה, משחקת עם לשונה בסיבובים סביבה ותוך כדי מוציאה אנחות קטנות של הנאה.

שרון כבר איבד את עשתונותיו, הוא הוציא את ידו מפיה, עשה צעד לאחור וניסה להבין לאיזו הזייה הוא נכנס. משהבין שהוא לא מצליח להבין כלום הוא החליט להפסיק לנסות להבין. הוא פשט את בגדיו, עלה על המיטה והתיישב על הבחורה עם הזין בין השדיים שלה. התגובה שלה היתה כמעט אינסטנקטיבית כשהיא כופפה את הראש קדימה, והוציאה לשון ללקק לו את הכיפה של הזין. הוא מחץ את השדיים שלה בידיו משני הצדדים ודחף את הזין שלו קדימה ואחורה בינייהם שבסוף כל דחיפה קדימה הוא פוגע בלשון שלה שמחכה לו. לאחר מספר דחיפות הוא עלה עוד במיטה והתיישב מעל הפנים שלה כשהביצים שלו בדיוק מעל הפה שלה. היא לא היססה ואחלה מלקקת ומוצצת אותם. היא עשתה זאת בכל כך המון תאבה, הלשון שלה נכנסה חזרה לפה רק כשזאת התייבשה וגם אז רק לשניה בשביל להרטיב אותה וחזרה החוצה למלאכה. שרון היה יכול להישבע שהיא ניראתה מתבאסת שהוא קם לה מהפנים. לשניה עברה במוחו המחשבה המשעשעת על איך האקסית שלו היתה מגיבה לו היה מתיישב לה עם הביצים והזין על הפנים. הוא נעמד וניגש לרגלי המיטה והביט בה. כיוון שרגלייה היא קשורות כל אחת לפינה אחרת של המיטה הכוס שלה היה חשוף כולו ושרון לא יכול לפספס את הרטיבות שהצטברה בו. הוא ירד לכיוון הכוס החשוף שלה ואחל מלקק אותו ומענג אותו. הוא אהב את התנועות הקטנות שלה שליוו את הירידה שלו, את האנחות שלה, את הרגעים שהגב שלה התקמר לאחור והכוס שלה נדחף קדימה. הוא הוסיף את האצבע והאמה ודחף אותם לכוס שלה, מעסה אותה מבפנים עם האצבעות ומבחוץ עם הפה והלשון במקביל. היא נעה בתזזיתיות גבוהה עכשיו ושרון ידעה שהיא לא רחוקה מהגמירה. הוא הוציא לרגע את האצבעות מהכוס שלה ובמקום דחף פנימה את הזרת כמה פעמים ואז אחזיר את שתי האצבעות חזרה רק שעכשיו הוא גם הכניס את הזרת הרטובה לתחת שלה. ותוך פחות מדקה הוא הרגיש איך כל גופה רוטט תחת המגע שלו, אנחותיה הפכו לצעקות והיא גמרה.

הוא רצה לשחרר לה את הרגליים לפני שהוא מזיין אותה, אבל הם היו קשורים באזיקים והוא לא ידע איפה המפתח. הוא נעמד ואחל מחפש את המפתחות לאזיקים מה שנתן לבחורה אפשרות לקחת כמה נשימות עמוקות ולהירגע מהאקסטזה שלה. הוא מצא את המפתחות על השידה ליד המנורה וניגש מיד לשחרר את הרגליים שלה. ואז משום מקום הוא שמע אותה פתאום אומרת ״תודה שהגמרת אותי״. ״בבקשה״ ענה והוסיף ״עכשיו אני הולך לזיין אותך.״. היא לא ענתה אבל שרון לא פיספס את החיוך שנמרח לה על הפנים. הוא הרים את רגליה ב90 מעלות והתיישב בינהם. בלי הכנות נוספות הוא חדר עליה. נכנס ויוצא, נכנס ויוצא. מגביר קצב, מגביר עוצמה בין כל דחיפה ודחיפה. הכוס שלה עטף אותו ברטיבות וחמימות מושלמת. הוא יצא ממנה וכופף את רגליה עוד יותר קדימה ועכשיו שישבנה היה מורם קצת באוויר בגלל הזווית הוא חדר לה לתחת. התחת שלה הרגיש צר בצורה מדהימה. לאחר מספר חדירות לישבנה הוא הרגיש שזמנו מתקרב. הוא יצא מישבנה והוריד את רגליה. הוא התיישב לה מעל החזה, משך את ראשה אילו ודחף את הזין שלו לפה שלה ונתן לה למצוץ לו. העובדה שהיא קיבלה את הזין שלו ככה לפה לאחר שהיה בישבנה חירמנה אותו כל כך שהרגיש שהגמירה מגיעה. הוא יצא מהפה שלה וכיוון את הזין שלו לפניה, איפה שהוא רצה לראות את הזרע שלו נשפך. היא השאירה את הפה שלה פתוח והוציא את הלשון כאדם במדבר שמנסה לתפוס כל טיפה של גשם. חלק מהגמירה נמרחה על פניה וחלק הגיע לה לפה ונבלע כאילו לא היתה.

לאחר שנרגע שרון שיחרר את הבחורה לגמריי. היא ניקתה את פנייה, התיישבה על המיטה והביטה בו מחוייכת לראשונה. ״אז אבי שלח אותך לזיין אותי?״ שאלה, מאמינה שכל מה שהיה הוא סשן שאבי תכנן בשבילה. ״אממ....״ שרון גמגם מבין שבטירוף שהלך פה הוא שכח מאבי לגמרי ״אבי... אבי נעצר. הוא התקשר אלי שאבוא לשחרר אותך... הוא פחד שתשארי ככה כמה ימים ואולי...״. לא יודע לאיזו תגובה לצפות שרון הסתכל עליה מסתכלת עליו ושתק. ובלי שום סימן מקדים הבחורה התפוצצה מצחוק, שנירגעה קצת אמרה ״תודה שבאת להציל אותי, אבל אתה באמת סוג חדש של אביר על סוס לבן״. ושומעת את עצמה פרצה שוב בצחוק. שנירגע סופית הוסיפה ״וואוו, זה היה אחד הערבים. דרך אגב, אני רונה. ומי אתה??״

 

Master Trainer​(שולט) - תראה, תיאור הסשן עצמו... נחמד כזה :) אהבתי מאד איך שתיארת שהיא החלה מנשקת את ידיו!
אבל הרעיון עצמו- שאבי בכלא והשאיר את רונה ככה קשורה? רעיון נפלא!
אהבתי :)
לפני 7 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - תודה (:
לפני 7 שנים
Citizen​(שולט) - אוף איתך
אני הפוך מאלכוהול לרגע ניסיתי לנחש מי הבחורה שקשורה ואיך אני זה שהולך לשחרר אותה .....
לפני 7 שנים
cיגי - גמני אהבתי את הרעיון שאבי השאיר אותה קשורה לבד בבית
הזכיר לי את אחד הפוסטים הראשונים שלי (מקרה אמתי) שכתבתי כאן.
לפני 7 שנים
chiquita - סיגי , לינק מתבקש !!!

בלו. אהבתי את הרעיון הזה. פתיח נפלא.
לפני 7 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - תודה (:
וסיגי, מה באמת עם איזה לינק לפוסט שלך?
לפני 7 שנים
cיגי - לא הרגשתי נעים לצרף לינק בפוסט שלך אז שלחתי לה ישירות:)
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?postid=428865&blog_id=63808
לפני 7 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - את מצחיקה. ותודה על השיתוף (:
לפני 7 שנים
cיגי - מנומסת לא מצחיקה:)
לפני 7 שנים
Blue eyed bender​(שולט) - מנומסת וגם מצחיקה (:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י