ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 7 שנים. 21 בספטמבר 2016 בשעה 23:10

בקצרה - היה מעולה!

הסדר יום היה דיי קבוע. קמים ב11:00~, מסתובבים, אוכלים, עושים קצת שופינג, חוזרים לתנומה קלה בדירה וסביבות 22:00 יוצאים לבלות.

רציתי לחלוק איתכם פה בעיקר את החוויות שלנו מהSameplace, בר חמוד לא רחוק מהמרכז. בקומה כניסה יש את הבר ועוד רחבת ריקודים קטנה. גרם מדרגות קטן מוביל למרתף, שם אפשר למצוא מספר ״משחקים״ למבוגרים ממיטת מסז׳, ערסל סקס, כיסה ״גניקולוג״, חדר עם מיטה וזכוכיות סביבו למציצים וחדר חושך (מוחלט). למרות שלמטה זאת הקומת משחקים ערום ופעילות מינית היתה גם בקומה העליונה, אפילו הברמנית עברה באיזשהו שלב לבגד תחרה שלא השאיר מקום לדמיון. ובנוסף טלויזיות שהיו פזורות במתחם שידרו סרטי פורנו כל הערב.

ערב שבת - ״בגדי פטיש״ - לא ערב בדס״מי לגמרי אבל עם ריח כזה באוויר. אנשים הגיעו בלבוש עור בעיקר אבל הלבוש העיקרי היה עור גוף. הפתיחות והנונשולנטיות של הכל הסיטואציה היתה מהפנטת, לדוגמא זוג יכולו להזדיין למטה על הערסל, לראות שאתה בוחן אותם ואז לעלות לעשן ג׳וינט איתך בפינת עישון ולשאול אותך על המצב הביטחוני בישראל. הסצינה הכי מעניינת באותו ערב היה מלכה שישבה על הכיסא ״גניקולוג״ עם חצאית מורמת ובלי תחתונים כשרגליה נחות על הרגליות. מסביבה עמדו שלושה גברים והיא לפי רצונה ״הובילה״ אותם. בהתחלה ביקשה מאחד מהם שירד לה, ואז היא ביקשה מהבחור שלשמאלה, אחד כזה שרירי וגבוה, שיזיין אותה. לאחר מספר דקות, כנראה שנמאס לה או משהו, היא בקשה ממנו לזוז והזמינה את הבחור מימינה לזיין אותה. כהספיק לה היא הפסיקה אותו, נעמדה והלכה למעלה להזמין לעצמה בירה. אהבתי את הספייס שנתנו להם. אנשים כן נעמדו מסביב וצפו אבל במרחק מספיק גדול ובלי להפריע.

ערב ראשון - ״ערב זוגות״ - למרות שזה נשמע לי בהתחלה כמו ערב סוונגרס זה היה פשוט ערב לזוגות קינקיים. הרוב שם נראו כמו זוגות שפשוט אוהבים לראות ולהיראות בפומבי, היו גם כאלו שרצו קצת יותר. סקס היה בכל מקום כמו בערב קודם, אבל בניגוד לערב הקודם שבו הטווח גילאים היה 30-70 בערב הזה הגילאים היו יותר סביב ה 30-45 וההולנדים פשוט יפים. בשלב מסויים שירדנו למטה מצאנו זוג שהזדיינו על מיטת המסז׳ים. היא שכבה עליה ערומה והוא עמד בין רגליה, נכנס ויוצא ממנה. אחרינו ירדו זוג נוסף שהיו יותר בעיניין. הם ניגשו לזוג שהזדיין, החליפו כמה מילים וחיוכים. הבחורה ששכבה על המיטת עיסויים זזה קצת הצידה והבחורה החדשה קפצה על המיטה לידה הראש של הראשונה. הבחור החדש התחיל להתנשק ולהפשיט אותה. שהיא היתה ערומה הוא הוריד אותה מהמיטה וסובב אותה. עכשיו הוא זיין אותה בדוגי, שתי הבחורות התנשקו, ליטפו ושיחקו אחת לשניה עם הפיטמות. בשלב מסויים הבחור הראשון והבחורה החדשה התחילו להתנשק, כל הסיטואציה היתה מלאה בכל כך הרבה עונג ותאווה.

בהחלט מקום לחזור אילו...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י