צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 7 שנים. 2 במרץ 2017 בשעה 17:39

״אין סודות ושקרים בינינו״ - אמרתי את זה כבדרך אגב בשיחה איתה ועם חברה שלה.

הרי לרוב האנשים, אם לא לכולם, זה ברור. ואין ספק שכל יועץ זוגיות יגיד לכם את זה. קשר טוב חייב להתבסס על אמון, תקשורת ופתיחות. ״סודות ושקרים סופם להתגלות״, לא?

אבל בסוף כולם חוטאים בזה, בין אם בשקרים קטנים כי אנחנו לא רוצים להעליב, ״מאמי, העוף שבישלת יצא ממש טעים - שולח אותך למאסטר שף״ ובין אם בשקרים יותר גדולים כי אנחנו מפחדים שהצד השני לא ידע להכיל אותם ואולי יפרק את החבילה ״מה פתאום, אני אף פעם לא חושב/מסתכל על בחורות אחרות״ או ״ברור שאני לא נמשך ל<שימו פה כל סטיה שתרצו>, פשוט חבר מהעבודה שלח לי את הסרטון הזה״.

שיהיה ברור, אני לא שופט אף אחד על זה שהוא משקר, גם אני חטאתי בזה יותר מפעם אחת בעברי, לפעמים זה מרגיש שאין ברירה אחרת.

בדיוק בגלל זה אני כל כך מאושר היום שהתמזל מזלי להכיר בחורה מדהימה ומכילה. כזאת שאני יכול להוציא את כל השדים שלי החוצה לידה ואני יודע שהיא תעמוד מולם ולא תברח [ גם אם עוד לא הוצאתי את כולם (: ]

זה כל כך לא מובן מאילו בעיניי, מקופלת שלי...

מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אהוב שלי }{
העניין הוא שגם השדים שלך וגם השדים שלי יכולים לצאת במחול ועדיין בלילה נשכב מכורבלים בנפש ובגוף ונלמד אותם ברוך מפליא ובליטוף מרטיט שאצלנו הקיום שלהם מותר. אולי נשאיר אותם בבגדי המלך החדשים, אולי יקבלו מאיתנו צבע או תספורת חדשים ואולי נבנה להם מסגרת יפהפיה שמתאימה למידותיהם. אבל הם תמיד יקבלו התייחסות.
אני אוהבת אותך כמות שאתה. אפילו שאתה משאיר את הקרש למעלה. }{
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י