אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 6 שנים. 24 ביוני 2017 בשעה 16:54

אני זוכר את הפעם הראשונה שמישהי ביקשה ממני שאחנוק אותה. זה היה הרבה לפני שנחשפתי לכלוב בפרט ולעולם הבדס״מ בכלל. היינו באמצע סקס והיא פתאום אומרת לי ״תחנוק אותי״. זה תפס אותי לא מוכן, ממש הופתעתי והמחשבה הראשונה שעברה לי בראש ׳נפלתי על מטורפת׳ אבל זרמתי עם זה ומהר מאוד הבנתי כמה שאני אוהב לחנוק.

עם הזמן שמתי לב הטכניקה השתפרה, מיקום הלחיצה, העוצמה ופיזור הכוח. אבל עדיין במשך תקופה משהו אחד היה לא סגור עד הסוף מבחינתי, ״כמה זמן?״, כמה זמן להחזיק את הבחורה בלי אוויר עד שאני משחרר אותה. ברור שאני מעדיף לחנוק אותה כמה שיותר זמן רצוף, אבל כמה זה יותר מדי?

ואז, לפני כמה שנים נזכרתי במשהו שלמדתי כחובש בצבא. כשמטפלים בפצוע בשטח לפעמים יש צורך להכניס לו טובוס (צינורית שיורדת מהפה ועד הכניסה לריאות בשביל לשפר את איכות ההנשמות). בלי להיכנס לכל הפרטים הטכניים הפרוצדורה נעשית ב3 שלבים. (1) חובש מנשים את הפצוע עם *אמבו ומסכה. (2) החובש מפסיק את ההנשמות ואז הרופא מכניס ומקבע את הטובוס. (3) החובש מחבר את האמבו לטובוס וממשיך בהנשמות.

בגלל שזה נעשה בתנאי שטח לפעמים הרופאים לא מצליחים להחדיר את הטובוס ואז הם מוותרים על הניסיון וחוזרים להנשים עם המסכה בשביל לעלות את אחוז החמצן של המטופל. רק אז מחליטים האם מנסים שוב או שמוותרים בכלל.

באחת ההדרכות שאל אותנו המדריך איך הרופאים יודעים כמה זמן לתת לניסיון לפני שהם מוותרים. חובש אחד ניחש שאפשר לפתוח שעון ולבדוק כמה זמן עבר. חובש שני הציע לשים על הפצוע מד סיטורציה (מכשיר שמראה את רמת החמצן בדם). המדריך, כדרכו של מדריך, ענה ששתי התשובות בעיקרון יעבדו על הן דורשות ציוד נוסף ומישהו שיתפעל אותו ושבזמן מלחמה ציוד נוסף וידיים פנויות תמיד בחוסר. התשובה הרבה יותר פשוטה, ברגע שהחובש מפסיק להנשים את הפצוע הרופא עוצר את הנשימה שלו ומבצע את ההליך. ברגע שהוא צריך לנשום אז גם הפצוע צריך לנשום.

לקחתי את השיעור הזה לעולם החניקות:
אם אתה חונק מישהי ורוצה להיות בטוח שאתה לא חונק אותה יותר מדי זמן תעצור את הנשימה שלך במקביל. אבל קח בחשבון שני דברים, הראשון, אתה לקחת אוויר לפני שהפסקת היא לא בהכרח כי לא בטוח שהיא היתה מוכנה לזה; והשני, היא כנראה בלחץ מה שמעלה לה את הדופק ואת קצב שרפת החמצן. אז שאתה מתחיל להרגיש אי-נוחות היא כנראה כבר ממש קרובה לקצה.

שיהיה לכולם סקס טוב ובטוח.

 

*אמבו

http://medipmentdata.blob.core.windows.net/product/23622/product-23622-15920.jpg

מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } -
מאמי, כחובש צבאי אני חושבת שחלה עליך החובה המוסרית לחזור על החומר ולשמור עליו רענן. ואני פה בשבילך. ולטובת המדינה, כמובן.
לפני 6 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - ובאמת, מידע חשוב. תודה }{
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
מת עליך ועל הצוואר הסקסי והחניק שלך.
ובכיף, אני שמח לחלוק את מה שלמדתי.
לפני 6 שנים
כלבה תמימה - פוסט מועיל לכל החוששות מחניקות ואני נמנית בינהן..
תודה ושבוע טוב!
לפני 6 שנים
Blue eyed bender​(שולט) -
שמח לעזור, שבוע טוב.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י