לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פילוסופיה בגרוש

קצת מפה, קצת משם ועוד קצת ממקום שלא קיים.
לפני 4 שנים. 11 באוגוסט 2019 בשעה 16:47

שנות ה-20 - עובר מקשר ונילי אחד למשנהו. רצף של קשרים מתישים שהתחילו בהבטחות גדולות והסתיימו בעיקר בתחושת שיעמום וריקנות. במקביל מפנטז (ומאונן) על יותר מזה - על שליטה, כאב, השפלות וחופש מיני. פנטזיות שמלווה אמונה שדברים כאלו קורים רק בפורנו.

גיל 30 - נחשף לגמרי במקרה, ויש שיגידו באיחור ״אופנתי״, לקהילת הבדס״מ בארץ ובדרך גם לכלוב. פתאום אני כבר לא לבד. יש עוד אנשים סוטים כמוני (; אני מתחיל לבדוק את העולם, לגעת בדברים, לראות איך הם מגיבים ובעיקר מה הם גורמים לי להרגיש. מדבר, ניפגש, מסשן, לומד ונושם. פשוט חי ונושם! אני לא אשקר, בדיעבד אני מבין היום כמה לא הבנתי כלום אז. עשיתי גם לא מעט טעויות בדרך, אבל אחרת איך לומדים?!

גיל 33 - הפרופיל שלי ממש ״מעצבן״ מישהי בכלוב שפשוט ״חייבת״ להעיר לי על זה. כמה ימים אחרי זה היא קופצת אלי לקפה. לבושה בטייץ וכפכפים. פחות או יותר מאז היא לא יצא לי מהבית... או מהראש... או מהלב... כפרעליה!

גיל 35 (אוטוטו 36) - מ(נסה ל)ג׳נגל בין קשר זוגי, אוהב, אינטימי, בריא, מלא אושר, עם תקשורת מעולה, סקס מטורף וכל הטוב שבעולם. לבין, מקומי כשולט, אדבוקטור של קשרים פתוחים, חובב נשים ורודף ריגושים.

ורק הזמן יגיד לאן  עוד אתפתח...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י