שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

.

לפני שנה. 16 בינואר 2023 בשעה 21:52

איש חכם אמיתי מדבר על עיסוי. תקשיב לו

"עיסוי זה לא משהו רגיל. יש לו משמעות עצומה.
יש מעט אנשים שנולדו לתת עיסוי . זכור תמיד כמה דברים בעת מתן עיסוי.
האחת, לאדם שאתה מעסה אין גוף.

תעברי אותו כאילו אין לו גוף והעיסוי שלך ילך מאוד מאוד עמוק. ראשית תחשוב עליו כאילו אין לו גוף, ואז תחשוב על עצמך כאילו אין לך גוף.

בגוף אני מתכוון שלא אתה ולא הוא חומר, שניהם אנרגיה.

כששני חפצים חומריים מתקרבים הם מתרסקים. כששתי אנרגיות מתקרבות, הן פשוט מתערבבות, נמסות, מתמזגות זו בזו ללא התרסקות. שני גופים פיזיים עתידים להתרסק. ובכל פעם שאתה נוגע בגוף של מישהו כגוף, והוא גם מרגיש את עצמו כגוף, יהיה כיווץ, הגנה. השריון ההגנתי פועל.
אז הדבר הראשון הוא להרגיש שהאחר הוא רק אנרגיה; אתה גם אנרגיה. ואז תתחיל לנגן עם האנרגיה כאילו אתה מנגן בגיטרה. הפוך את זה ליותר כמו מוזיקה מאשר עיסוי. הפוך את זה למשחק יותר מאשר עבודה. תן לזה להיות יותר מהלב מאשר מהמוח.
צריך להכיר את הטכניקה, אבל אז צריך לשכוח אותה. צריך לדעת את הטכניקה ואז לא צריך לדאוג לגביה. זה יישאר עמוק בלא מודע והוא יפעל משם, אבל אתה תעבור על השערות. אז הרגישו את האנרגיה של האדם האחר, הציגו את עצמכם כתופעה של אנרגיה, ואז שתי האנרגיות יתחילו לשחק.
עיסוי הוא כמעט כמו אהבה.
ואם אתה יכול לנוע בו כך, יהיו לך חוויות אורגזמיות מאוד ותרוויח מאוד. יתכן שהמעוס לא יפיק תועלת כל כך עמוקה, זה יהיה תלוי בו או בה. אם המעוסים יעזבו את כל המודעות לגוף, הוא שוכח מהגוף, ויזכור רק משחק עדין של אנרגיות, גלי אנרגיה ותו לא, אז גם הוא ירוויח.
והתועלת לא תהיה רק הרפיה, התועלת תהפוך לרוחנית עמוקה יותר. הגוף ירוויח אוטומטית, אבל ייגעו בשכבות עמוקות יותר.
ויום אחד זה יהיה אפשרי, כאשר אתה והאדם שאתה מעסה תלך לאיבוד, ותהיה אנרגיה אורגזמית פנימית, ושתי האורגזמות יתפוצצו בכל פעם, אז תדע לראשונה  עיסוי באהבה ללא תשלום עם מיטת עיסוי אני בתל אביב ליד מלון הילטון

באדינות - אושיק?
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י