צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שריטה היסטוריונית

לפני 7 שנים. 3 בדצמבר 2016 בשעה 14:45

אולי אני בת 21 וסתם סתומה,ואני מרגישה ככ סתומה עם הפוסט הזה, איפה שכולם מדברים על סקס קשוח וחיי מין סוערים אני חולקת דברים על אהבה.

אף פעם לא עשיתי סקס מאהבה, אני לא מצליחה להבין איך שזין נכנס לכוס, ושגוף זר נכנס לתוכי נחשב כלעשות אהבה , אני לא בטוחה שאני אוכל לתת למישהו שאני אוהבת להיכנס בי ככה, לפגוע בטהרת הגוף שלי בצורה כזאת.

איך גבר יכול לנשק אותי בעדינות בכל הגוף, ללטף אותי ואז לתקוע את הזין שלו בתוכי ולדחוף , זה הכי מנוגד שיש.

 

אולי בגלל זה אני מעדיפה אלימות מההתחלה , תראה את הכוונות שלך, כי הכאב הראשון הזה של ההתחלה יבוא, כי הכוס שלי ככ קטן ששלוש אצבעות כבר גורר אצלי תגובות של אי נוחות.

 

אני לא שונאת גברים ואני אוהבת סקס ( רק אם הוא טוב, אם הוא גרוע עדיף בדיקת דם.) אבל זה לנצח יהיה לי בראש כמשהו אלים ולא משהו של אהבה, אז הוא בא לי בטוב רק באלימות.

 

פאדיחה שקשורה לנושא , משחק אסוציאציות עם כמה אנשים מהעבודה שהיינו דלוקים רצח, המילה הייתה סקס,אני אמרתי אונס, לנצח יסתכלו עלי עכשיו כחולת נפש...

 

Firebird - כשתתאהבי, תגלי להפתעתך שהחיבור הזה מרעיד לך את כל הרגשות והנשמה ואז תביני למה כשהגוף הזה נמצא בתוכך זה לעשות אהבה. ואפשר לעשות את זה בעוד הררבה דרכים נפלאות שחלקן אהבה וחלקן תשוקה וחלקן אלימות ועוד כל מיני...ואין שום רע בסקס לסוגיו להיפך זה נפלא אבל כשמתלווה לסקס אהבה זה יכול להיות שונה מאוד...
לפני 7 שנים
Lola21​(נשלטת) - האמת שזה ככ מסקרן אותי אם באמת זה מרגיש אחרת, ואיך בדיוק זה מרגיש אחר, כי הרי מניסיון לא כזה גדול אבל יש טיפה ניסיון אני יודעת שסקס שאין בו מעבר נמאס מאוד מהר, מסקרן אותי איך אפשר לשכב עם אותו בן אדם עשר שנים בלי שיימאס.
לפני 7 שנים
Firebird - סקס זה עולם כל כך גדול ורחב, אפשר לעשות כל כך הרבה דברים ולא להשתעמם הרבה זמן...צריך את הפרטנר/ית הנכון והרבה אש בלב ואז אפשר להמשיך ולהגיע בכל פעם למקום חדש ומלהיב לא פחות...והרבה יותר מעבר לכך כשאנחנו לא מוגבלים בטאבו הונילי...
לפני 7 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - שיסתכלו
הונילים שרק מגרדים את קצה יכולת המינית שלהם
פאק איט.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י