לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלקת אדמה קפואה שלי

More to come...
לפני 9 שנים. 26 ביולי 2014 בשעה 15:43

דני ראתה בעצמה מתחלפת. בת 25 היה לה שיער ארוך חום ועיניים בצבע ירקרק. מבנה גוף חטוב וקצת נמוכה.

היא תמיד אהבה לשחק עם בני זוגה למיטה במשחקי תפקידים. פעם היא הייתה השוטרת והוא האסיר הנמלט. פעם היא הייתה מוזגת שהשיכור בבאר החליט שהוא רוצה לזיין אותה. אחד האלמנטים האהובים עליה היה לשנות תפקיד באמצע הסקס. הדוור היה מוצא את עצמו קשור למיטה ועקרת הבית מעליו. או אחות שקודם התעללה בחולה פתאום הייתה דבוקה עם הראש לקיר והחולה זיין אותה במרץ מאחור.

היא תמיד אהבה את המשחקים האלה. היא הייתה נכנסת לפורומים של הבדס"מ וחיפשה בני זוג שיהיו בראש שלה. אבל היא לא הצליחה לבנות מערכת יחסים קבועה. בכל פעם שהיא חשבה שהיא מצאה את האחד, האכזבה הגיעה. אחד ניתק את הקשר. השני החליט שהוא מתלהב יותר מדי מהמכות. ועוד אדיוטים למיניהם שלא כיבדו אותה.

אחרי כמה שבועות בעקבות הפרידה האחרונה שלה היא החליטה לצאת למועדון בדסמ עליו קיבלה המלצה מחברים. היא החליטה שהיא רוצה לנוח מכל הדפוקים שהיו לה וסתם לעשות חיים עם אלכוהול והופעות.היא החליטה לדפוק הופעה גותית ולבשה חצאית קפלים, עליונית שחורה ומגפי פלטפורמה שהגיעו קצת מעל לקרסול.

הלילה היה טיפה קריר. אבל ההליכה חיממה אותה קצת. כשהיא נכנסה למועדון הסתכלה סביב וחייכה. שפחות ועבדים שכבו לרגלי אדונים וגבירות על משטח גומי ענקי. ברחבה רקדו זוגות לצלילי מוסיקה אלקטרונית. בצידי הרחבה היו מקומות ישיבה עם שולחנות ועל הבימה היו הופעות חיות שהרתיחו את האוירה. דני התיישבה ליד שולחן וחיכתה בסבלנות למלצרית שהייתה עסוקה עם השולחנות האחרים.

לאחר זמן קצר ניגשה אליה המלצרית. "היי אני סם ברוכה הבאה ל"מסביב לשעון" מה תרצי להזמין?".

"מקום מדהים". דני חייכה. "את יכולה בבקשה להביא לי משהו קליל. אני לא רוצה ממש להשתכר, יש לכם פה מקום נהדר ואני באמת רוצה להנות ממנו".

"יש לי בדיוק מה שאת צריכה". סם חייכה בחזרה. "כמה דקות אני חוזרת"...

 

טוב יש לי משהו בראש נראה איך זה יתפתח. :)

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י