לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלקת אדמה קפואה שלי

More to come...
לפני 8 שנים. 25 באוקטובר 2015 בשעה 16:45

אנשים שואלים אותי מה אני מחפש בבדסמ. התשובה פשוטה. אני מחפש זוגיות. בדסמ בשבילי הוא יותר קשר רגשי מאשר פיסי. המגע הפיסי חשוב אך הקשר והאינטימיות חשובים יותר.

ואז הם אומרים לי שאני חי בסרט. והם צודקים. קשה למצוא את זה כאן. לא כולם רוצים קשר משמעותי חוץ מהסשנים. מאוד קשה להתחבר למישהו ברמה כזאת. ורובנו יש חיים אחרים חוץ מהבדסמ. אבל כואב לי שזה לא כך.

אני אומר את זה כי היה לי את זה פעם. את השולטת שלי פגשתי כשהיא הייתה כאן בטיול שורשים מקנדה. הכרנו בסקונד לייף וכשהיא באה לארץ היא גרה איתי חודשיים. האישה הנפלאה הזאת עזרה לי לקום על הרגליים אחרי שקברתי את עצמי בעולם אפל של מרירות וכאב אחרי פיטורים ופרידה מהחברה הקודמת.

אני אוהב את התקופה שהייתי איתה. זה היה פשוט 24/7. הייתי סאב שרצה לדעת הכל. אחרי שנים של זוגיות ונילית פתאום יש לך מה שאתה רוצה. וזה בהחלט היה נהדר לחקור איתה את העולם הזה. ממנה קיבלתי נקודות ראות נוספות על בדסמ. 

בכל מקרה. אני מנסה לומר שאני מחפש בבדסמ את הזוגיות יותר מהסקס. חלק אומרים לי תמצא ונילית ותביא אותה לצד האפל :). זה מאוד קשה. 

מה אתם חושבים? האם אפשרי למצוא זוגיות שמשלבת שליטה? 

scorpio girl 1​(שולטת) - זה אכן אפשרי אך יש צורך בהרבה סבלנות , תקשורת ... השלב הראשון הוא לדעת ולהפנים את מה שרוצים , ברגע ששלמים עם זה בכל אספקט נשאר רק להשקיע בחיפוש ולקחת בחשבון שבשביל זה צריך הרבה סבלנות .
לפני 8 שנים
hrgiger - אפשרי, בטח שאפשרי. כל אחד אמנם עם המינונים שלו בתוך הקשר, אבל אפשרי.
לפני 8 שנים
Mary Jane - אפשרי, אבל הסיכויים נמוכים מאוד, מסיבות שונות ומגוונות, וחשוב לדעתי לקחת את זה בחשבון.
לפני 8 שנים
Winterfeldt​(מתחלף){סגולה} - זה תלוי במנטליות. איך ניגשים למערכת יחסים כזאת.
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י