בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

יומנו של אקסיבישיוניסט

אקסיבישיוניסט, שרוט, אבל בחור טוב, בסך הכל, אלא אם דרוש לך בחור רע
לפני 7 שנים. 15 במרץ 2017 בשעה 5:34

את לא מהעולם הזה, את ונילית לחלוטין. 

מעולם לא הוכשרת בשליטה, ויש לך מגע עדין.

אבל כשאת מחייכת, אין לי ברירה-

אני מחויב לחייך, אלייך בחזרה.

לפני 7 שנים. 13 במרץ 2017 בשעה 18:35

אמר את זה גלילאו גליליי, שחי במאה השש עשרה עד תחילת המאה השבע עשרה. הוא נרדף על ידי האינקויזיציה, שניסתה למנוע ממנו לפרסם את מחקריו, בעיקר את המחקר על כך שכדור הארץ אינו מרכז העולם, ושהוא נע על אף שאחרים לא רואים את זה, ולכן הוא אמר להם "ואף על פי כן, נוע תנוע". הוא לא פחד ללכת נגד הזרם וגם אם נרדף או עונה, הוא האמין בדרכו. כל העולם חשב אחרת, והוא ביצע את מה שחשב לנכון בכל מקרה, ואני מקווה שיום אחד גם אני אהיה כזה, ולא אחשוש להראות מי אני באמת.

לפני 7 שנים. 12 במרץ 2017 בשעה 14:46

הבל הבלים הכל הבל - שום דבר לא חשוב, הכל שטויות, ודווקא אלה הן במילים בהן בוחר לפתוח הפילוסוף המקראי.

וזרח השמש - אבל השמש זורח, הוא ממשיך ומאיר את העולם הזה, גם אם אין פה כל חדש.

לפני 7 שנים. 12 במרץ 2017 בשעה 5:39

I'm not a psychopath, I'm a highly functioning sociopath

לפני 7 שנים. 11 במרץ 2017 בשעה 12:52

עם הלילה, מגיעות המחשבות.
וזה לא שביום אינן קיימות -
עת הלילה, הן רק צפות, זה פשוט
בלילה, כאשר אין עיסוקים בקו הראות

לפני 7 שנים. 10 במרץ 2017 בשעה 19:35

מסתבר שזה ממש לא קל, אני בי, כך שמתאים לשני המינים, אני בן 22 ואמרו לי שנראה טוב. בכל אופן חיפושים אחרי סשן או מערכת יחסים מהעולם הזה היא קשה עד בלתי אפשרית. ההעדפה הראשית שלי היא להיות נשלט, אני רוצה להישלט באמת, אבל זה לא תמיד מצליח לי. עם שולטות, אני פשוט חסר ניסיון וצעיר. עם שולטים, או שהם לא מספיק דומיננטיים ואני לא מצליח להרגיש את השליטה שלהם באוויר, או שהם לא באמת יודעים לשלוט, ניסיתי.

קראתי קצת וחיפשתי קצת, מסתבר שצריך להכיר אנשים בצורה ונילית, להכיר ואז להגיע לתחום הזה, אבל יש לי בעיה קטנה והיא אממ, שאני קצת ביישן, בכל זאת נשלט.

לפני 8 שנים. 9 באפריל 2016 בשעה 21:32

נשקי אותי, נשכי את שפתיי, זה מה שחשבתי וזה מה שקרה. האם אני השולט פה? בתת מודע לפחות? כנראה שלא כי הסטירה לא איחרה להגיע. היא לא כאבה, אבל הוציאה אותי מהמחשבות, לא חשבתי על כלום ולא שמעתי כלום, הייתי מרוכז אך ורק בה. ואז רכנתי ונישקתי אותה שוב. זה היה לילה קר, והחום שלה הדהים אותי בכל פעם מחדש שהתקרבתי אליה. אני לא יודע את שמה, אבל הנוכחות שלה נחרטה בזכרוני.

זה היה ערב מדהים.

לפני 8 שנים. 5 באפריל 2016 בשעה 9:01

חדש פה, בערך, הייתי רשום לקהילה אבל לא ממש התערבתי וכתבתי, הגיע הזמן לדעתי אחרי שכל בן אדם שני בדאנג'ן שואל אותי אם אני מהכלוב. 

אז מי אני? אני  תום, אני בן 21 ומסתבר שאני ממש בעניין של פטיש. כדי שיהיה פה סדר אומר שאני בי וורסטילי, וכנוע לדעתי למרות שהניסיון שלי בסצנה די מועט.

הפטיש הכי גדול שלי זה האקסיבישיוניזם. אני אוהב להראות ולהיראות. לדעתי זה בגלל ביטחון עצמי נמוך ודימוי של המראה שלי בצורה לא טובה, אבל השתניתי עם השנים, ואני יודע שאני נראה טוב, גם אומרים לי את זה ובכל זאת לא מצליח ליישם.

אז איך אני אקסיבישיוניסט? אני אוהב חולצות צמודות שמדגישות את השרירים, אני אוהב להרים משקלים ממש גדולים במכון ולצעוק חזק, מלהיב אותי כשאנשים מסתכלים עליי בשוק של "למה לעזאזל הוא מרים את זה?!" 

אה כן, ואני גם מראה במצלמה באיזשהו אתר. למה? כי אני מקבל הרבה מחמאות, וזה הכי מחמיא לי כשאנשים מוכנים לשלם כסף כדי לראות חלק ממני. אבל זה סיפור צד.

זהו לעכשיו, אכתוב עוד, אספר עוד, ואני מקווה שתקראו ותעקבו :)