שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רעשים של שקט

חקר עולמי הפנימי
לפני 8 שנים. 28 ביוני 2015 בשעה 18:04

התחלתי להרגיש שהשרירים שלי שונאים אותי. נוקשים כמו אבן, ואתמול בלילה התעוררתי כשנתפסה לי לפתע שוק ימין. ממש כמו בטירונות אחרי מסעות.

אין ברירה. כמו הקמצן שאנוכי, נכנסתי לאתר גרופון ומצאתי לי שעה של עיסוי בספא מפנק באחד מבתי המלון הפזורים לחופה של תל אביב. מיד התקשרתי וקבעתי לי תור למחרת בערב. "תרצה בחור או בחורה בתור מעסה"?

התלבטות.

הרי גברים מעסים יותר חזק, אבל ביננו, למי בא שיגע בו גבר...

"בחורה בבקשה"

ויהי ערב, ויהי בוקר, ויהי שוב ערב.

חניתי את הרכב המצ׳וקמק שלי (אוהב אותך רנו יקרה שלי, זה רק בצחוק) וניגשתי לדוכן הקבלה בספא. הבחורה החביבה הפנתה אותי לחדר מספר 3. אני אוהב את המספר 3. יש בו משהו מסתורי.

בחדר חיכתה לי "בחורה" כבת 50, וכנראה שהיא והקוסמטיקאית רבו. אבל מזמן. 

אוקיי... כנראה שהייתי צריך ללכת על בחור...

"תתפשט ותשכב על הבטן. כבר חוזרת" אמרה במבטא שקשה לטעות בו.

פשטתי את בגדיי כליל, וסידרתי אותם יפה כמו יקה פוץ. נשכבתי על הבטן.

היא חזרה, סגרה את הדלת ושמה מוזיקה ממש ממש מרגיעה. אבל ממש. הגנבתי מבט כשחלפה לידי ו...רגע... זו בכלל מישהי אחרת! ראיתי רגל חטובה, ארוכה ושזופה. מעניין לי פתאום! לפי הרעש והריחות היא הדליקה נרות.

שמן החל מטפטף על גבי וכתפיי, והעיסוי החל. היו לה ידיים חזקות ומדוייקות, כל אצבע פרמה לי מקלעת שרירים, ואת הסבכים הקשים היא פתחה על המרפק.

כל כך טובבבב.... התחלתי לנקר קלות.

"תתהפך על הגב בבקשה" אמרה בקול נוטף דבש, ואני התהפכתי בששון ובשמחה, לראות סוף כל סוף את בעלת הרגל המפוארת.

נפל לי הלב לתחתונים.

מולי עמד מלאך. הבחורה יפה שאי פעם ראיתי. שיער שטני בהיר וחלק עם קצוות בהירים, עיניים ירוקות גדולות, עור שזוף עדין, חזה מוצק שהצביע עלי דרך חולצה לבנה פשוטה, בטן שטוחה, והישבן... דורש ספאנק... התחילו לגרד לי הידיים.

וכן. התרומם לי הדגל. היא חייכה ועיניה נצצו. 

היא נעמדה מאחוריי והחלה לעסות את הראש שלי, ומשם לרקות. התחלתי להרגיש כבד, עפעפיי החלו לצנוח, והכל נהיה שחור.

התעוררתי בבהלה!! משהו לוחץ לי על הפרקים!! כוס עמק!! מנסה להזיז ידיים, כלום. לא זזות. גם הרגליים!!! מה זהההה???

מעיף מבט ורואה שאני אזוק עם אזיקוני פלסטיק שחורים למיטת העיסויים.

"אז מה, מר דולור היקר, איך זה להיות קשור וחסר יכולת לזוז?" שאלה בקול המתקתק שלה.

"תקשיבי לי טוב" אמרתי בקול שקט ורגוע, "יש לך 10 שניות לשחרר אותי. 10 שניות"

בראש שלי היתה מסיבה אחרת לגמרי. אורות אדומים הבהבו, סירנות צעקו והדופק איים לפוצץ לי את הרקות. לא מסוגל לזה. לא מסוגל. ניסיתי לנשום עמוק ולהרגיע את עצמי. הכל בסדר... היא מיד תשחרר אותך, זו העבודה שלה... היא לא תסתכן.

בינתיים, גברת מלאך התחילה ללטף אותי מכף רגל ועד ראש, מגע קסם יש לכלבה. ממש ממכר.

"אתה יודע, מר דולור, שאני אחת מקוראות הבלוג שלך? הוא די חביב עליי. לכן החלטתי, איך אומרים באנגלית? To give you some of your own medicine"

אכלתי אותה. ממש. למה הייתי צריך את הבלוג המעפן הזה בכלל? מה נסגר עם כל חולי הנפש באתר הזה??

היא ליטפה לי את הלחי, ואז סטרה לי בחוזקה.

"את תשלמי על זה, כלבה" סיננתי לעברה בשקט. היא בתגובה הסתכלה עלי, ופשטה את החולצה. Jesus fucking Christ. מה זה החזה הזה? מושלם... היא התקרבה אליי ולחצה את שדייה אל פני. לא יודע מה התחשק לי יותר באותו רגע, לצבוט את פטמותיה הבולטות, או להרוג אותה.

ואז היא פתחה את הרוכסן של המכנסונים הלבנים הצמודים, ונחלצה מהם לאט לאט, תוך עינטוז מהפנט. היא לקחה את אחד הנרות, והחלה לטפטף לי על הפטמות. פיזית לא ממש כאב לי, הכאב היה עמוק בפנים... משהו במוח שלי רצה לדפוק לה עם נבוט בראש ולגרור אותה למערה.

ואז היא עלתה מעליי, עם הגב אליי, מיקמה את הברכיים שלה מצידיי, והניחה את הכוס החלק והיפה שלה על הפנים שלי. "קדימה, תלקק" לחשה.

א-הא!! אכלת אותה! חשבתי לי, אני אוהב לאכול כוס!! הזקרתי את לשוני והעברתי אותה על שפתותיה הפסוקות. היא התחילה להניע את האגן קדימה ואחורה, והכוס שלה ניגר במיציו. 

היא התכופפה קדימה, העבירה לשון על כיפת איברי הזקור (כבר מזה כמעט שעה), ובלעה אותו לתוכה. היא חנקה את עצמה עליו, ופלטה את הרוק שהצטבר לה בפה ישר לתוך הפופיק שלי. כלבה ארורה.

כעת, הסתובבה עם הפנים אליי, רכנה וצירפתה לי את הצורה. היה לה טעם של דבש וזין. היא ליקקה לי את פניי, ולחשה לאוזני "נו איך זה להיות בצד השני?" ירקתי לה בפנים בתגובה. זה רק הדליק אותה, והיא סטרה לי שוב. אז עלתה על כפות הרגליים בכריעה, ושהכוס הנוטף כל טוב שלה מול פניי, ודחפה לתוכו שתי אצבעות. פנימה החוצה, פנימה החוצה... עד שהן טיפטפו. היא נסוגה מעט לאחור, אחזה בידה השנייה שאינה מטפטפת בזין שלי והכניסה אותי לתוכה. גן עדן. מסתבר שכוס של מלאך הוא אכן גן עדן. רק המלאך הזו היא השטן. רק מה הקטע עם האצבעות הרטובות?

היא רכבה עליי, ואני רק "ליצנים...ליצנים... ליצנים עצובים!! רק אל תגמור!! עוד קצת להנות מזה..." והגניחות הלכו והתגברו, ואז, כשהיה ברור שהיא הולכת לגמור, היא שוב הרטיבה את אצבעותיה, לקחה את היד הזו מאחוריה, גיששה בין פלחי ישבני, ודחפה לי אותן לתחת!!! בת זונההההה!!! 

האצבעות שלה גיששו בתוכי, ובבת אחת הזדקר לי האיבר עוד יותר, וצעקתי עליה "אני גומר, יא כלבה מזדיינת, אני גומר!!" היא בתגובה שיפשפה את הדגדגן הנפוח שלה, שנינו מתואמים בקצב האנחות והגניחות, ופיצצתי לה את הכוס בכמות לא הגיונית של זרע, תוך שהיא מחניקה זעקת גמירה ומתכווצת סביבי....

היא נשכבה עליי מתנשמת, מלטפת את פניי, את צווארי, את ידיי...

"בפעם הבאה תורך" לחשה באוזני וליקקה לי את התנוך.

 

alice34​(לא בעסק) - המסוקים עדיין מפזרים מים מעל חדרה.. חם,חם..
לפני 8 שנים
זרה מוכרת - סאמכ. אני עוד תקועה ב"כלבה ארורה"
קורע :)
לפני 8 שנים
MagisterDolor​(שולט) - מהם החיים ללא חיוך? :-)
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י