אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הקרוסית

לא, הבלוג שלי לא נמצא כאן, הוא נמצא בכתובת: http://crosit.info
לפני 9 שנים. 12 במאי 2014 בשעה 22:31

למי שלא מכיר אותי, אני בד"כ קרוסית די נוחה לבריאות ומסתדרת עם הרוב, גם כשהאנשים שונים ממני באמונות, בפוליטיקה ובדעות. אני בהחלט מאמצת בחום את המושג "איש באמונתו יחיה", אבל היום ראיתי את אחת ההתנהגויות הצבועות ביותר שראיתי בצ'אט של הכלוב.

לא אציין כאן שמות, אך מישהי עדכנה בכרטיס שלה שהיא אוהבת כסף, מתנות ופינוקים (והאמת? אני מודה, גם אני כזו), ומיד כל מיני "נשמות טובות" (שוב, לא אזכיר שמות) החלו לרדת עליה שהיא "זונה", שהיא "מוכרת את עצמה" עם מגוון "מחמאות" נרדף למילה זונה.

פאקינג שיט - הצביעות הזו זועקת לשמיים ואני פשוט לא סובלת את זה!

נתחיל בכך שחלק מהבנות שהעירו, כנראה חטפו אמנז'יה קלה והן בעצמן היו מלכות בתשלום. נמשיך עם זה שהיתה לפחות עוד אחת שכמה שאני יודעת, אולי לא קיבלה כספים, אבל שרותי הסעות וקניות? בהחלט! אז הצבועות האלו פתאום מדברות על מוסר? אז הנה, אני אתן בעצמי הסבר קל למפגרות שעדיין לא מבינות כמה דברים. אני מדברת על עצמי אבל גם על אחרות שכן רוצות כספים ומתנות.

  • אחת במסגרת סשן מצווה על בחור לנקות את ביתה, השניה רוצה שיערוך קניות, השלישית רוצה שהוא יסיע אותה, הרביעית רוצה להצליף בו עד שתראה בלי רנטגן את האיברים הפנימיים שלו. האם זה אומר שאותן שולטות יקבלו כל גבר או בחורה? בוודאי שלא. רק מי שיתאים לה ואותו דבר אני ואחרות שהן טיפוס יותר חומרני. בדיוק כמו שאתן לא תקבלנה כל גבר או בחורה, גם אני לא אקבל כל גבר שינפנף לי ב-200 שקל.
  • לקרוא לזה זנות? מי שקוראת לכך זנות רק מראה מי שטוענת זו היא טיפשה! בזנות הזונה מוכרת את עצמה לכל מי שמוכן לשלם והיא מעניקה את מלוא חסדיה לבחור/ה. במצבים של סשן או כל פינוק או משהו - 2 הצדדים רוצים להרוויח מבחירה ולא מאילוצים. זונה רוצה לעבוד בגלל הכסף ובחור רוצה לזיין זונה עקב מגבלות אלו ואחרות (נשוי וכו'). בסשן השולטת נהנית רק לאחר שהנשלט מעוניין להיכנס לסשן שבו מוסכמים מראש הדברים שיהיו. אם המלכה תרגיש שזה לא זה או העבד ירגיש שזה לא מה שהוא חיפש, זה יתפרק תוך כמה דקות. תמיד גם יהיו וניליים שיאמרו שבחורה שמסשנת בחור היא זונה (גם אם אין שום מגע מיני). הוא צודק? בוודאי שלא. אותו דבר לגביי ולגבי מתפנקות אחרות - הפינוק הוא תוספת שאני רוצה, לא רק להשתמש בבחור/ה ככספומט.
  • ולבסוף - איפה לעזאזל הבחירה החופשית? אם אני כותבת שאני רוצה פינוק ולא רק מסאג', אני מכריחה מישהו להיפגש איתי? בוודאי שלא. האם מישהו מכריח אותי לפגוש מישהו? גם לא.

אני רוצה לסכם את הפוסט הזה במשהו אחד פשוט: די לצביעות! כל אחד ואחת רוצה משהו, לא תמיד בכסף או שווה כסף, ולכם/ן אין שום זכות לשפוט אף אחד על בחירותיו/ה והעדפותיו/ה

ומי שלא מוצא חן בעיניו - ש(ת)יקפוץ לי!