סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני שנה. 4 בספטמבר 2022 בשעה 6:26

מסתבר שהקטנה יודעת שזיינתי את האקס שלה, והתגובה שלה היתה רק עוד יותר להתקרב אלי. תכלס זה כבר נהיה ממש שקוף מצידה, היא מתחרמנת מהקנאה והרכושנות ומבקשת ממני לתאר את כל הדברים שעשיתי איתו.

לא שיהיה שם עוד משהו מעבר לסקס הונילי שעשינו כמה פעמים... הוא כבר משעמם אותי ונראה לי שגם הוא לא לגמרי בקטע שלי. במקום זה חזרתי להשתרמט איתה ולהיות בלתי נסבלות ביחד. מתאימות את לשניה כמו קונדום לזין!

הילדון היה פה לפני שבועיים וספר לי שוב על החבר הבתול שלו. אמרתי לו שהוא צריך להפסיק לאיים עלי בזין ופשוט להביא אותו איכשהו. אז סגרנו על זה ששניהם יבואו לישון אצלי אחרי יציאה, זה מתאים כי החבר גר רחוק.

הם באו ביום חמישי בערב. הייתי עם ביגוד בית מינימלי, אמרתי היי ונישקתי את החבר בלחי, וקשקשתי איתו קצת . בסופו של דבר אמרנו יאללה לילה טוב. והלכתי לחדר. הילד נשכב לישון על הספה והחבר בחדר אורחים. אחרי משהו כמו עשרים דקות הורדתי את השורטס והחזיה, נשארתי עם גופיה ותחתונים בלבד. הלכתי לשירותים. ואז דפקתי בדלת שלו. הוא היה ממש חמוד, לקח איזה עשרים דקות של לשוחח איתו בלחישות עד שהיא השתכנע שהבת דודה הכוסית של החבר שלו באמת רוצה לזיין אותו. ליטפתי לו את הזין די הרבה, הוא שיחק לי בציצים הרבה, ובסוף שמתי עליו קונדום ורכבתי עליו בשקט בשקט... כשהוא גמר בכלל לא שמתי לב בהתחלה. אחרי זה נשארתי שם עוד קצת ואמרתי לו כמה הוא היה מדהים וכמה גמרתי (בכלל לא גמרתי) ונתתי לו עוד מחמאות. צ הוא התוודה בפני שהייתי הראשונה שלו, כמעט גמרתי רק מלשמועמ אותו אומר את זה. אחרי זה אוננתי המון במיטה וגמרתי חזק פעמיים.

אדון חזק ומקועקע​(שולט) - מפעל הפיס את
לפני שנה
מומין - טוב שחזרת, לפחות בשבילנו
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י