ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אהבה

לפני 5 ימים. 23 במרץ 2024 בשעה 22:51

מורחבת באופן קבוע בשבועיים האחרונים. הסוף שבוע הזה הוא השיא של כמה חודשים כברם.

ביום חמישי הייתי אצל האקס המסוקס. מאז שהכנסנו אותו למיטה ביחד אני והקטנה שולחות לו הודעות חרמניות בנפרד כדי לחרפן אותו. החלטנו לעשות לו כמו שעושים לכלב, עומדים משני הצדדים ורואים למי הוא בא. אז בינתיים הקטנה היתה אצלו ביום רביעי ואני בחמישי. נראה לאן זה יתפתח. שתינו קיבלנו זיון כוס תחת כמובן.

ביום שישי בבוקר הבתול בא לביקור קצר, הוא גמר לי עמוק בכוס והכל מיד נזל החוצה. הוא הלך באוטובוס אחרי הצהריים. הקטנה באה והיתה פה קצת וליקקה אותי בזמן שסיפרתי לה איך היה עם האקס המסוקס ועם הבתול. אחרי זה היא הלכה לדייט עם החבר הפנסיונר.

בשישי בערב הלכתי לפילוסוף שלא ראיתי הרבה זמן, היה לנו לילה שלם יחד, הוא זיין אותי איזה ארבע שעות בלי הפסקה ואז עוד היום בבוקר.

בצהריים הדוש אמרנ לי שהוא נפגש עם חברים בפאב ואני מוזמנת. הלכתי וישבתי איתם קצת, הדוש לקח אותי לצד ומצצתי לו, אחרי זה הוא שלח אותי עם חבר הביתה והחבר זיין אותי בגרון ובתחת, וגמר לי בתחת.

הדוש אמר שהוא רוצה שאעבור אצלו בדרך חזרה הביתה ואני כבר הייתי גמורה וחייבת להתרסק קצת אז אמרתי לו שאבוא אליו רק לקצת ושיזיין אותי וילך. אז באתי אליו והוא הפשיט אותי ובדק לי את החורים אחד אחד וזיין וזיין, מתישהו כבר לא יכולתי לזוז והוא פשוט שם אותי במיטה וכיסהצ אותי וישנתי. התעוררתי ובאתי הביתה ועשיתי מקלחת רותחת ועשיתי ביד עם פלאג גדול וויברטור ענקי עד שהרגשתי שאני בוכה מרוב ששורף לי. וזהו.

לפני שבוע. 19 במרץ 2024 בשעה 1:12

לפעמים אני נדהמת כמה כל הגברים אותו הדבר, חושבים רק עם הזין...

הצלחנו סוף סוף להוציא את התכנית לפועל עם האקס המסוקס. הקטנה כתבה לו שהיא רוצה אותו ללילה אחד, לעשות איתו דברים שלא עשו כשהיו יחד רק כדי להוציא אותו מהראש. היא דיברה איתו על אנאלי, ואולי להזדיין בלי קונדום, וזה היה מספיק לשכנע אותו. אז הוא בא אליה. והם התחילו להזדיין. מצחיק אותי שאני מכירה את הגניחות שלה בדיוק, אז יכולתי לתזמן בדיוק מתי הוא היה בכוס שלה ומתי עבר לתחת. בכל מקרה מתישהו היא אומרת לו שהיא הכינה עוד הפתעה בשבילו, והיא פתחה את הדלת ואמרה "טא דא!"ואני הייתי בצד השני. הוא היה בשוק, ואני שיחקתי אותה מופתעת גם כן,מ כאילו היא הזמינה אותי לשלישיה אבל לא סיפרה לי עם מי.

חוץ מזה שהוא איבד מיידית את הזקפה, הוא התחיל לשאול שאלות עלינו. אז היא אמרה לו שהתחלנו לשכב רק בזמן האחרון, ושאנחנו רוצות לעשות שלישיה עם גבר כבר הרבה זמן אז היא חשבה עליו ןהחליטה להזמין אותו. אנו לא הוצאתי מילה מהפה ורק חייכתי חיוך קטן כאילו לא נעים לי. אז הקטנה אמרה "טוב מה את עומדת ככה כמו גולם? תראי לו מה הכנת," הורדתי את המעיל והשמלה ומתחת היה לי בייבידול כזה שנראה כמו אריזת מתנה עם סרט אדום. ואז היא לקחה אותי והצמידה אותי אליו וםשוט לקחה פיקוד, ואני הרגשתי את עצמי נרטבת בטירוף מהסיטואציה, איך אנחנו משחקות בו ככה כמו פאקינג צעצוע. מצצתי לו עד שעמד לו שוב (מזכירה לכן שהזין שלו היה בתחת שלה קצת לפני, הדוש עשה אותי קשוחה). ואז היא הושיבה אותו על הספה והרכיבה אותי עליו והתחילה לעשות לי נעים בציצים ולשחק לי הדגדגן ודי מהר גמרתי על כל הזין שלו באורגזמה מטורפת שאין דברים כאלה. המשכתי לרכב חזק עד שנהיה לי קשה כבר להכיל אותו ואז ירדנו על הרצפה ומצצנו לו יחד. הוא גמר על הפנים שלנו. התמזמזנו מולו עם כל הזרע עד שעמד לו שוב, ולקחנו אותו למיטה, ושם הוא כבר קצת יותר חזר לעצמו. מתתי כבר שידפוק אותי חזק כמו שהוא יודע, ודי מהר זה כבר קרה. הוא פתח אותי טוב טוב ואז עבר אליה וזיין אותה עוד קצת בכוס ובתחת. ואז כששתינו פתוחות ומוכנות הוא השכיב אותה על הבטן ואותי עליה ונעמד מאחורינו והתחיל לזיין את כל החורים שלנו אחד אחרי השני ואז שוב ושוב ושוב...מ מתישהו זה הרגיש שהוא לא מפסיק לזיין אותי גם כשהוא בתוכה, הייתי כל כך פתוחה שכשהוא זיין אותה מתחתי ואני רעדתי עם התנועות, זה הרגיש כאילו החורים שלי עדיין מלאים והוא עדיין בפנים וממשיך לפתוח אותי. בסוף הוא גמר בתוך התחת שלה, ניסיתי מייד ללקק את החור ולטעום אבל זה לא כל כך יצא.

הוא שכב במיטה ואני שיחקתי לו עם הזין עד שהוא אמר לי להפסיק, הוא היה די סמכותי כזה אז הפסקתי למרות שרציתי להמשיך לשגע אותו. הקטנה שאלה אותנו איך היה, והתחילה לספר לו דברים עלי וסחפרה לי דברים עליו, כמו מה הוא אוהב במיטה ואיך אני בסקס באופן כללי. חייבת לומר שגם היא וגם הוא נתנו שם הופעה לאוסקר, והיא היתה מדהימה בצורה אחרת. פשוט לא נתנה לו לנוח לשניה. הכריחה אותו לספר לי פרטים שאני כבר יודעת כי חוויתי אותם על בשרי.

בסוף אני והיא הזדיינו עוד קצת, ואז עמד לו שוב אז הוא גמר עלינו שוב ואז הוא התלבש והלך, ואני ליקקתי אותה והיא גמרה עוד ועוד ועוד מכמה שהיא זונה בוגדנית ושקרנית ואני בדיוק כמוה.

לפני 3 שבועות. 3 במרץ 2024 בשעה 7:39

הרבה סיפורים מהזמן האחרון, כרגיל אני בתקופה מאנית ואתם נהנים.

הרגשתי יותר מדי למעלה עם גברים אז יצרתי קשר עם כמה יצורים, והיצור הכי גדול הוא הדוש, שכבר לא היינו בקשר מעל שנה נראה לי. רציתי להרגיש למטה. הוא כבר עשה חצי מהעבודה כשחזר אלי רק למחרת בבוקר. אמר לי שהוא יכול לקפוץ אחרי הצהריים. העמדתי פנים שאני יכולה עם או בלי, והוא הזמין את עצמו. אז אחרי הצהריים בדרך לאירוע המשפחתי הוא עצר פה לזיין אותי בתחת בעמידה ואז הוא הלך. נשכבתי על הספה עירומה וקצת שיחקתי עם הזרע שיצא מהתחת. שמתי קצת בפה. והרגשתי לסירוגין חזקה וכאילו אני כלום. וגמרתי.

לפני חודש. 18 בפברואר 2024 בשעה 9:15

לא נתתי לבתול לישון עד ארבע לפנות בוקר. גמרתי איתו עוד ועוד. אחרי איזה עשרים אורגזמות הפסקתי לספור. הוא ירד לי וזיין אותי וירד לי שוב. הוא קצת מרצה, אבל הוא עושה את זה בזמן שהוא מזיין אותי כל כך טוב. שלחתי הודעה לקטנה שתבוא לתת לי לנוח קצת אבל היא כבר ישנה. כשהוא התעייף השכבתי אותו על הגב ומצצתי לו, ואז רכבתי לו על הזין ואז מצצתי עוד. מזה הוא כבר גמר, בפה שלי, נתתי לרוב לנזול החוצה על הציצים שלי. אחרי זה התיישבתי על הזין הרפוי שלו ושפשפתי עליו את הדגדגן שלי. הוא התפתל מכמה שהוא היה רגיש בצורה מוגזמת אחרי הגמירה. רק מלראות אותו ככה בכאבים גמרתי עוד כמה פעמים. הרגשתי כאילו אני יכולה לעשות איתו מה שאני רוצה. פישקתי לו את הרגליים ןהכנסתי לו אצבע לתחת והזזתי קצת. הוא גנח וגנח וביקש ממני להמשיך, והזין שלו עמד שוב אז מצצתי לו עוד בזמן שאני חודרת לו לתחת. הלסת שלי כאבה, כאב לי בכוס ובירכיים, ועדיין המשכתי. מתישהו התיישבתי שוב על הזין ורכבתי עליו עד שהוא גמר לי בפנים. המשכתי עוד לרכב, אחרי שהוא כבר נהיה רך לגמרי, השארתי אותו בפנים כמה שיכולתי והמשכתי להזיז את האגן לאט לאט והוא התחנן שאפסיק ואני המשכתי עד שעמד לו בשלישית! והוא גמר שוב, בגניחות מטורפות של כאב, הוא כבר לא היה יכול לשאת את זה.

בשלב הזה ויתרתי לו וצנחתי גמורה לידו, עם גרון וכוס יבשים וכואבים. הוא חיבק אותי ונרדם.

בשמונה בבוקר השעון המעורר צלצל והוא ישר נצמד אלי, שוב עם זין עומד, והתחכך בי קצת. רציתי לענות אותו עוד קצת אז יצאתי מהמיטה להתחיל להתכונן לצאת לעבודה ואמרתי לו שאין לי זמן. הוא כמובן לא התלונן והתחיל להתלבש, שאלתי אותו אם בא לו להישאר ולישון קצת והוא אמר שכן וחזר למיטה. אחרי שהתקלחתי חזרתי לחדר והוא כבר היה עירום שוב במיטה עם הטלפון שלו. סידרתי את הבגדים על השידה, ואז טיפסתי עליו, הכנסתי את הזין פנימה ורכבתי חזק ומהר עד שגמרנו שנינו בתוך חצי דקה, ואז קמתי והתלבשתי ויצאתי. עכשיו הוא ישן במיטה שלי ואני במשרד מול המסך מרגישה מלאה בזרע שלו. רוצה לחזור הביתה ולהמשיך לזיין אותו. בלי הפסקה. שעות. ימים. עד שינשור לו הזין והוא ימות מתשישות.

לפני חודש. 17 בפברואר 2024 בשעה 9:59

דילמות קשות בחיי

האם לפגוש את הלקוח ההורס. הוא כבר עוד רגע מסיים את העסקים בישראל וחוזר לצרפת, והוא בכלל לא עובד איתי, רק עוצר לפלרטט במסדרון כשהוא במשרד. מאוד סקסי במובן האירופאי המבוגר הזה, יש לו שיער שופע מאפיר וכרס והולך תמיד עם ז'קט אלגנט כזה.

האם להמשיך לפגוש את החברה המעלפת של הילד. הוא כבר לא במילואים, הם יכולים להגיע לפה ביחד, אבל היא רוצה להמשיך להיפגש רק שתינו. לא יודעת אם זה בכלל יפריע לו אבל משום מה מתביישת לשאול אותו.

האם לפגוש שוב את אריה. כל פעם שאני פוגשת אותו אני מתחרטת. כנראה כי הקשר בינינו הוא הגורם לפרידה שלו מאשתו ולפיטורים של שנינו. עכשיו הם מנסים שוב. הוא שולח לי הודעות פעם בכמה ימים, ועדכן שהוא חזר הביתה ושאל אם אפשר להגיע לשבת לדבר קצת, הוא מתגעגע ל"שיחות" שלנו. אני מרטיבה כשאני חושבת על זה שאשתו כבר מוכנה לסלוח לו והוא בכל זאת ממשיך לבוא לזיין אותי.

ודילמה שעלתה לי אתמול: היה פה הברמן, ובאמצע הזיון הסתמי אני מקבלת הודעה מהבתול (שלא פגשתי חודשים) שהוא פה בסביבה ואם בא לי שיקפוץ. הברמן עדיין עומד ואני לא בטוחה מה לעשות. ממש רוצה את הבתול פה בתוכי אבל הברמן מוכן לעוד. אז אמרתי לו שישלח הודעה אל הקטנה אם הוא יכול להתארח אצלה לכמה זמן, מסתבר שהיא היתה עם החבר החדש. אז הבתול לא הגיע לכאן למרבה הצער. קבענו להיפגש הלילה.

לפני חודש. 11 בפברואר 2024 בשעה 1:12

חבר שלי מפעם מת בעזה. זה בכלל קרה לפני איזה חודשיים אבל גיליתי רק לפני כמה ימים. הכרנו כשהייתי באוניברסיטה והוא היה תלמיד תיכון, הוא היה חבר של חבר כזה, צעיר ממני בחמש שנים שזה היה המון אז. הוא היה ביישן ומתוק ואני לא שמתי עליו כל כך. כמה שנים אחרי זה אני כבר הייתי אחרי הלימודים והוא היה חיילצביחידת מודיעין סודית כלשהי ועדיין ביישן למדי, והוא היה בזוגיות עם אחת ממעגל החברים, מישהי צעירה שגם אותה לא כל כך הכרתי.

יום אחד נפגשנו ברחוב במקרה, הוא סיפר לי שהם נפרדו, ואני חיבקתי אותו ואמרתי לו שיש לי קצת זמן אם בא לו לדבר. הוא הזמין אותי הביתה, כמובן שרק כשנכנסנו אליו הבנתי שהוא גר אצל ההורים עדיין, חייל אחרי הכל. הבית היה ריק וישבנו וקשקשנו והוא אמר לי כמה שהוא שמח שנפגשנו, כשהיינו נפגשים עם החבורה בעבר הוא תמיד רצה לתפוס אותי לשיחה ולא היה לו האומץ. שאלתי אותו מה הבעייה לשוחח איתי, לא כל כך הבנתי למה הוא מתכוון (הייתי פחות אינטליגנטית בכל הנוגע לפלרטוט וסקס אז), אז הוא היה נבוך קצת ואמר לי שהוא היה מאוהב בי. מאוד הוחמאתי והסמקתי. לא ידעתי מה לומר. הוא היה כזה מתוק וכנה ופגיע ועצוב אז פשוט נישקתי אותו. קצת התמזמזנו שם. ואז אמרתי לו שאני צריכה ללכת.

יצאנו תקופה, ואני ניסיתי להשאיר את זה בסוד, אבל בסופו של דבר החברים המשותפים הבינו. אז היינו יחד כבר רשמית. לא התייחסתי אליו יפה כל כך. למעשה ממש מיררתי לו את החיים בדרמות והיעלבויוןת וכאלה. עוד משהו שעבר לי מאז. בכל פעם שהוא היה מתעשת אומר לי שאנחנו צריכים להיפרד הייתי אומרת לו שאנחנו צריכים לעשות סקס פרידה, ואחרי הוא היה מחליט שאולי כדאי להישאר ביחד בכל זאת. ככה זה המשך בערך חצי שנה עד שנפרדתי ממנו (כמובן עם סקס פרידה אבל באמת הפעם). הוא היה שבור ובכה קצת. באמת אהב אותי. ההורים שלו היו מתוקים לגמרי. כואב לי עליהם. חבל שלא נשארנו בקשר קצת. הוא לא היה נשוי עם משפחה. אם הייתי יכולה לפגוש אותו עכשיו הייתי רוצה לראות מה יצא מהבחור התמים והחמוד שהוא היה.

לפני חודש. 10 בפברואר 2024 בשעה 0:02

לא יודעת מה חשבתי, שהאקס המסוקס יגיע יום אחרי שזיין לי את הצורה, הוא אף פעם לא היה מהגברים המתלהבים, גם כשהוא היה עם הקטנה. בקיצור זה יקרה בינינו בהמשך. הערב היינו רק אני והיא, היא ירדה לי בזמן שתיארתי לה את הזיון מהלילה. נכנסנו אליו הביתה מאוחר בלילה והוא הצמיד אותי לקיר ונישק אותי ותפס לי את הציצי ואני שלחתי יד ותפסתי אותו דרך בג'ינס ולחצתי כי איתו יוצאת לי קצת הפרחחית. הוא גנח אז ירדתי על הברכיים ופתחתי את החגורה והריצ'רץ' והוצאתי לו את הזין והתחלתי למצוץ לו ולינוק את הזין בכוח עם הרבה רוק. הוא התחיל לומר לי כמה הוא אוהב את הציצים שלי ואת הפה שלי וכמה שאני טובה, והמשכתי למצוץ לו עוד קצת, ואז קמתי והלכתי למיטה שלו ונשכבתי עליה. הוא בא והרים לי את השמלה ומשך למטה את התחתונים להתחיל ללקק לי, הוא התחיל חזק מיד ואני כנראה צעקתי כי זה היה מוגזם, אבל הוא המשיך, וליקק לי עד שגנרתי כמה פעמים. הוא הוריד את הבגדים ושם קונדום והתחיל לזיין אותי ככה על הגב על המיטה שלו, החזיק לי את הרגליים מפושקות ודפק אותי בכוח. אמרתי לו שאני רוצה בתחת אז הוא הוציא את הזין ועבר לתחת, הוא התחיל לאט אבל בתוך דקה כבר זיין בלי רחמים וחנק אותי עם יד אחת והשניה מוחצת לי את הציצי. צעקתי בקול מהכאב והעומס החושי. אמרתי לו שאני רוצה בלי קונדום בתחת והוא הוריד והמשיך לזיין חזק ומהיר. ואז אמרתי לו שאני רוצה בכוס שוב, והוא התחיל לגשת לקונדומים ואמרתי לו לא, פשוט תזיין אותי ככה, והוא תפס אותי ופשוט נכנס לי לכוס בבת אחת ואני כמעט בכיתי מכמה שזה היה לי טוב. והוא התחיל לעבור מהכוס לתחת וחזרה, כל פעם דופק את החור כמה פעמים ואז יוצא עובר לחור השני וממשיך. מתישהו הייתי כבר כל כך פתוחה שלא הייתי בטוחה באיזה חור הוא נמצא. אמרתי לו שהוא צריך לדפוק לי את החורים עד שאני אהרס, שהוא צריך לשבור לי את האגן, שיחרב אותי, שהזין שלו צריך לקרוע לי את הצורה, שאני לא יכולה להתנגד לו, שהוא יכול לעשות לי מה שהוא רוצה ואני שייכת לו הלילה. הוא תפס את השיער שלי ומשך אותי ככה ומהפטמות, עדיין כואב לי הפטמה השמאלית מעיך שהוא תפס ומשך בכוח.

בסופו של דבר הוא יצא וגמר לי על הפנים. ומצצתי לו עוד קצת.  והוא נשכב על המיטה והזין שלו היה ככה באוויר אז עליתי עליו והתחלתי לרכב לו על הזין, בהתחלה עם הדגדגן ואז הכנסתי אותו פנימה, הוא נהיה קשה שוב בתוך דקה או שתיים, הזדקפתי ורכבתי עליו ככה שהזין נכנס לי עמוק, קפצתי עליו וליקקתי את הזרע מהפרצוף שלי ומרחתי אותו על הציצים, והוא שלח ידיים ותפס לי את המותניים ודחף למעלה ואני פשוט ירדתי עליו עד שהרגשתי שהזין שלו שובר אותי מבפנים. כשכאב כבר יותר מדי אז הוצאתי החוצה ןהכנסתי לתחת, נכנס בקלות כמובן והמשכתי לרכב, ואוננתי עם היד וככה גמרתי שוב, והיא תפס אותי וזיין חזק עד שהוא גמר שוב עמוק עמוק בתחת.

ככה סיפרתי לקטנה בזמן שאני גומרת ממנה שוב ושוב. אחרי זה ירדתי לה ועשיתי לה ביד בזמן שהיא תיארה לי איך היא רוצה שזה יקרה איתנו. בואו נגיד שאם זה יקרה כמו שהיא מתכננת זה יהיה הופעה ששווה אוסקר משתינו ואולי עלילת הפורנו המושלם ביותר שאי פעם היה. מקווה שבקרוב אוכל לספר לכם איך היה.

לפני חודש. 9 בפברואר 2024 בשעה 10:38

שבתי שהפוסט הבא שלי יהיה על ההמשך של היום שהתחלתי בפוסט הקודם, ואז קרו כמה דברים ברצף

ביום רביעי היו פה התימני וההיפסטר, שמתי חימום במזגן כדי שכל הבית יהיה נעים והתפשטתי לגמרי, ובילינו את כל הערב עירומים, שתינו, עישנו וויד, הזמנו אוכל וראינו סרט, ובין לבין הם היו מגמירים אותי, הייתי בעננים. הרגע הכי מושלם היה ששכבתי על הספה והם היו משני הצדדים שלי, ההיפסטר היה עם הזין בין הרגליים שלי ועשה לי נעים בחור, והתימני ליטף לי את השיער ואני שיחקתי בעדינות בזין שלו. ממש ניסיתי להזרים אותם למצוץ אחד לשני אבל הם צחקו עלי ולא היו בקטע. בכל מקרה היה נעים מאוד מאוד והיה כל כך כיף פשוט לשחק עם זין במשך שעות, ושישחקו איתי ויעשו לי נעים בגוף. כשהזדיינו בסוף זה היה כמו המשך נעים של הכל, הם פשוט חדרו אלי בתורות ןזיינו אחד אחרי השני ככה באיטיות ובעדינות, וההיפסטר גמר לי בפנים והתימני בפה.

ואז אתמול הקטנה סיפרה לי שהיא יוצאת עם הגבר החדש שלה לאיזה בר קוקטיילים יוקרתי, אז ביררתי ומסתבר שהיו בו מקומות פנויים, אז הזמנתי את האקס הסקסי שלה (שכבר לא פגשתי הרבה זמן) לדייט באותו הבר. כמעט יצאו לה העיניים. היא הייתה בשוק. אבל אני יודעת טוב מאוד עם מי יש לי עסק. היא שלחה לי הודעה כמה זה חרמן אותה, ממש בטירוף, והיא זיינה את הבחור שלה בטירוף, רק שהוא גמר קצת מהר והתעייף בהיותו קצת יותר מבוגר, אז היא נשארה חרמנית ושלחה לי הודעות. אני הייתי כמובן באמצע זיון ארוך וקשה אצל האקס המסוקס אז לא יכולתי לענות.

אז היום הקטנה שלחה לי הודעה שהיא חייבת לזיין את האקס ואותי, אז אני מתכננת משהו להיום בערב. מקווה שיהיה לי סיפור בשבילכם מזה.

לפני חודש. 7 בפברואר 2024 בשעה 15:20

באחד הימים הראשונים של הגשם ישבתי בבר השכונתי, ובדרך כלל כשאני יושבת שם לא לוקח לי הרבה זמן לחזור עם מישהו הביהת כי יש לי מוניטין, וכולם מכירים אותי ויודעים בשביל מה אני שם. היה שם מישהו שכבר זיין אותי בעבר שזה כיוון טוב, רק שהוא היה עם דייט. הוא נופף לי לשלום ודיברנו קצת אבל ירדתי ממנו כשראיתי שהדייט שלו לא מתלהבת מהשיחה. אחרי אולי עשרים דקות חזרתי לפה עם מישהו חדש, ונתתי לו לזיין אותי מאחורה, ואז הוא גמר לי על הציצים, כי רצייתי וזה הדליק אותו מן הסתם. לא גמרתי איתו. רציתי שימשיך לזיין אותי אבל לא עמד לו ואז, באמצע שאני רוכבת על הזין הרך שלו ומנסה לשפשף עליו את הדגדגן ונהיית מתוסכלת, אני מקבלת הודעה מההוא מקודם, הוא מספר לי שהדייט נגמר ושהיה נחמד לפגוש אותי. אמרתי לו שבאמת היה נחמד, אבל חבל שלא יכולנו להמשיך לקשקש, במיוחד שהזיון שמצאתי בסוף לא היה מושלם. אז שלחתי את הבחור הביתה ואמרתי לו שבפעם הבאהלא יאונן שבוע לפני שהוא מזיין אותי, וחיכיתי לבחור מפעם, וכשהוא בא היה כבר מאוחר, והוא היה כולו קר וקפוא, אז לקחתי אותו למיטה והזדיינו איזה ארבע שעות. רכבתי עליו המון והיתה לי אורגזמה אחרי אורגמה. הוא גמר לי עמוק בפנים והמשיך והמשיך, ומתישהו היה חייב לנוח ואז עלה עלי והמשיך לזיין אותי מאחורה ולחש לי באוזן כמה עמד לו כשהוא חשב עלי והתמזמז איתה  במכונית. הוא גמר שוב והפעם גם על הציצים שלי ובשלב הזה הייתי באמת גמורה כבר לגמרי. הוא נשאר לישון קצת והלך בבוקר, ואני לקחתי יום מחלה מהעבודה, לא יכולתי לצאת מהמיטה ככה, הייתי חרמנית וגמורה מדי ופשוט רציתי רק לאונן ולהזדיין כל היום, והאמת היא שניצלתי את היום הזה כשורה, אבל אספר על זה בהמשך.

לפני חודש. 6 בפברואר 2024 בשעה 21:15

אני מכורה

במיוחד כשזה הצעירים, התימני, השחור וההיפסטר כולם בתוכי בו זמנית בחדירה משולשת. זה מחרמן אותי בטירוף כי הם לא מתביישים אחד מהשני, ממגע אחד בשני, גם מגע הזין או אפילו בזרע. כנראה שיש בכל זאת משהו טוב בדור הצעיר. עכשיו הפנטזיה שלי היא אורגיה ביסקסואלית עם כמה גברים שאוהבים אחד את השני וגם אותי.

בזמן שהילד היה במילואים המון זמן אירחתי פה את החברה המעלפת שלו כמה וכמה פעמים, אין לכם מושג כמה התאפקתי מלהזמין לפה מישהו שיפתח אותה יחד איתי. היינו נסיכות חסודות יחד ורק ירדנו אחת לשניה.

הקטנה עם מישהו חדש, איזה קצין משטרה בפנסיה בן 50, מגלה לו את החיים הטובים. כרגיל היא מתחרמנת בטירוף בלהוציא לי את העיניים. כבר ארגנה שניפגש "במקרה" כמה פעמים, וכמובן שהוא כבר מפנטז איתה על לעשות שלישיות איתי. אני כמובן מכירה אותה ויודעץ טוב מאוד עם מי יש לי עסק ויודעת טוב מאוד שאם אני רוצה לזיין אותו זה יקרה רק אם זה יהיה נגד רצונה. כבר מכינה את עצמי ליום שבו זה יקרה.