בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מי תרים את הכפפה ( :

בוקר טוב לכולן/ם
שמי ד בן 40 אך לא נראה לגילי.
המון זמן מפנטז על קבוצה של נשים עם גברים שולטים בי.
מתחבר לניוש רוצה להפוך לזונה של גבירתי והיא זו שתביא לי
לקוחות שולטות או שולטים וגם נשלטים שרוצים להימצץ.
אז הסיפור שלי מתחיל ככה:

התכתבנו והכרנו בצאט כמה שבועות אנחנו מתכתבים משוחחים על מה אני אוהב ומתחבר ומה היא תעשה לי שניפגש.
במצלמה נתנה לי פקודות אך זה לא אותו דבר כמו במציאות.
באחד הימים ששוחחנו אמרה לי תתפשטי כלבה בתולה.
התפשטתי נשארתי עירומה.
כעבור 10 דקות ציוותה עליי להיצמד לקיר עם הפנים לקיר
תתכופפי מעט ניתנה הפקודה
התכופפתי
פשקי את ישבנך עם שתי ידייך כדי שאוכל לראות את החור הבתולי שלך. התכופפתי ופישקתי את ישבני לשביעות רצונה של הגבירה.
חור צר צריך לפתוח אותך כלבה בתולה אל לך לדאוג הגעת לגבירה הנכונה שתפתח אותך ותהיי מאולפת.
תודה גבירתי.
את עוד תודי לי המון.
תסתובבי אליי
הסתובבתי והגבירה החלה לגחך על גודל איבר מיני שהוא פצפון.
לא פלא שאת רואה את עצמך ככלבה עם זין כזה מי תיגע בך.
תגרמי לו להזדקף אפס
התחלתי לאונן מול הגבירה במצלמה והוא החל להזדקף.
קחי אטבים ותשימי לאורך הזין
לקחתי אטבים ושמתי לאורך הזין מעט כאב אבל התגברתי.
קחי 4 אטבים ושימי על הפטמות שכל פטמה מקבלת 2 אטבים.
תתחילי לבתרגל לכאב כי זה מה שיהיה במפגש בינינו
מצאת חן בעיניי כי את ממושמעת וזה מה שאני אוהבת.
במפגש הראשון שלנו זה יהיה אינטימי אני ואת ואולי תלוי איך יזרום הסשן תצטרף עוד שולטת אחת להנאתי.
אנחנו נפגשים בעוד יומיים את מגיעה אליי עם חוטיני לשאר הדברים אני כבר אדאג בסשן עצמו את תהיי עם מנעול לזין אנחנו לא צריכות אותו. תנוחי טוב טוב ביומיים האלה.
כן גבירתי ותודה שאת מאלפת ומקבלת כלבה כמותי
אל תדאגי אנחנו הולכות להנות.
לפני 8 שנים. 5 במרץ 2016 בשעה 9:40

שלום לחברי הפורום.

התגעגעתם אליי ? גם אני אליכם.

השבוע אחרי המון זמן שלא ביקרתי את גבירתי חיכיתי ליום הזה. הגבירה שלי מצאה לנו שולטת נוספת שתצטרף אלינו לסשן. תודה רבה לגבירה השנייה מאוד נהניתי למרות שלא הייתה פעילה בסשן עצמו אבל זה שיש עוד אדם נוסף בסשן שלנו הגביר את ההתרגשות והמתח. 

האמת שגם לא ידעתי מה לעשות כל כך איך לקבל את הגבירה השנייה את שלי אני כבר יודע. לא ידעתי איך היא נראית אך דבר אחד כן ידעתי שהיא בגובה 1.77 לא עקבים ואני 1.58 כך שהפער נתן אותותיו.

אז אתחיל את הסשן.

הגעתי לגבירתי היקרה שרוצה לומר לה מכאן תודה רבה על הכל אין עלייך משתדלת שכל סשן שלנו ייצא מושלם. דפקתי בדלת נכנסתי ירדתי על 4 ונישקתי כל רגל כאות תודה והערכה. יש משהו שהגבירה לא ידעה אבל בבוקר שהתארגנתי לבשתי חוטיני וככה הגעתי אליה חוטיני בצבע אדום עם פרח.

שהתבקשתי להתפשט ביקשתי מגבירתי שתצלם אותי, והיא לא הבינה ואמרה אל תדאגי אנחנו נצלם אותך. בסוף לקחה את הפלא שלי וראתה תחתון בצבע אדום מבצבץ. היא יודעת שאני אוהבת ללבוש תחתון בצבע אדום.

אז כמובן שהיא החזיקה את המצלמה ואז שהתפשטתי היא הייתה מופתעת מהמכנס בצבץ לו חוטיני יפה בצבע אדום ואז החלה לצלם אותי 2 תמונות יפהפיות. כמובן שנשארתי עם זה ועברתי לשטיפת הכלים הפעם גבירתי התחשבה בי ולא היו הרבה כך שתוך 20 דקות לערך סיימתי עם יריקה עסיסית לפי כמו שאני אוהבת ואטבים נחמדים לפטמותיי שזה הפעם הראשונה שהגבירה החליטה לצ'פר אותי. עברנו לסלון שם יש לה את פינת המחשב היא התיישבה ואני עינגתי לה את כפות הרגליים בעינוג רב כמו שהיא אוהבת. לאחר מכן הייתי בתנוחת דוגי מוכנה לחדירה של גבירתי עדיין לא סטרפאון בתולית אני אז אצבע וחצי נכנסו לי לחור ואז חרוזים אנאליים. גבירתי ניסתה להחדיר לי מעסה פרוסטטה אך ללא הצלחה לא נורא מקווה פעם הבאה. משם עברנו לקטע שהיא אוהבת לכתוב על הכלבה שלה במצח slut בלחיים כלבה מתוקה. מעל הזין pussy בעמוד השדרה כלבה שלי !!! ובישבן בלחיים fuck me.

הלכנו למקלחת וגבירתי נכנסה להתקלח בזמן שאני ניקיתי את האסלה ואת המראה באמבטיה שנוכל להתאפר. לאחר המקלחת לאור בקשתי הגבירה הגיעה לצחצח שיניים ואני חיכיתי לקבל את המנה שלי זה היה טעים משחת שיניים בטעם תות עם הרוק העסיסי של גבירתי אין בקשה יותר טובה מזו. לאחר שסיימה התאפרנו ביחד כלומר היא איפרה את עצמה ואז אותי במקביל. התלבשתי בבגד הרשת כמו שהעליתי בתמונה 2 מצבטים יפים עם פעמון הולבש לפטמותיי. הגבירה אזקה אותי ושמה לי גאג לפני שהגבירה השנייה הגיעה.

הגבירה שלי התקשרה אליה לוודא היכן היא נמצאת וכשהבינה שהיא במקום הובלתי לעמוד בצד לשבת על ברכיי בכניסתה. כל כך ציפיתי לבואה ולהתחיל לשרת 2 מלכות אדירות. הגבירה דפקה בדלת וגבירתי פתחה לה נשיקת היכרות ביניהן ואז עשתה לה היכרות לשנייה איתי הן התיישבו בסלון ולא ידעתי שהגבירה מאוד התרשמה מהאיבר הפצפון שלי אמרה לגבירתי שזו הפעם הראשונה שהיא רואה דבר כזה שדומה יותר לדגדגן ומסקרן אותה לאיזה גודל הוא מגיע שהוא עומד. כמובן שהתפניתי להכין להן לשתות ובטעות שמתי מלח מרוב התרגשות לגבירה במקום סוכר חטפתי על זה 3 הצלפות מקיין פעם ראשונה. ואז שהכנתי לה פעם שנייה והבאתי לגבירתי את התה שלה נשפך לי גם על זה חטפתי 3 הצלפות קיין. התחלתי ברגל שמאל את הסשן מההתרגשות. עוד משהו ששכחתי לספר לכם שהגבירה נכנסה הייתי בשוק גבוהה מאוד אצילית ויפה ברמות ואם הייתי רואה אותה ברחוב הייתי מת שתזיין אותי פה במקום פשוט אלה אין דברים כאלה. כמובן שגבירתי יותר יפה אבל הרגשתי שזכיתי והיה שווה לחכות עוד קצת עד שנמצא את השולטת שתצטרף אלינו. 

אז זה התחיל ברגל שמאל וכאן ידעתי לעצור את זה. מיד הכנתי לה גיגית עם מים חמים וקצף ומשייף את העור נישקתי כל נעל לפני שהורדתי ואז עברתי לגרביים הורדתי לה פשוט הגבירה הייתה כל כך עדינה ויפה התפעלתי מכפות רגליה היפות התחלתי לעסות רגל אחת ואז עברתי לשנייה בקיצור קיבלה יחס לרגליה בערך 45 דקות שנהנתה מהן מאוד. לאחר שייבשתי את רגליה ביקשתי ממנה רשות לנשק את רגליה כשאני שוכב על הגב וגבירתי מנסה עם הקיין לגרות את איברי שלצערי לא היה במיטבו. ואז עברה עם העקב על אשכיי ואיברי שום כלום לא מזדקף קצת הייתי נבוכה. באיזשהו שלב גבירתי החלה טיפה לקנא שנתתי תשומת לב לגבירה החדשה אז עברתי אליה הורדתי לה את הלק מציפורניה וליקקתי את רגליה שהנעליים עדיין עליה. 

אז הגענו לשלב שהגבירה לקחה טיפה יוזמה ואמרה לי לנשק את גבירתי בין הירכיים לאחר מכן רק להסתכל על המכנסון שלבשה. ואז לנשק את המכנסון באמצע. ואז להוריד לגבירה את המכנסון ולהסתכל על הכוס. ואז לפשק לה את השפתיים ולראות את הדגדגן ולנשק לה אותו, ואז להכניס לשון ולאט לאט לגרום לה לאורגזמה. הגבירה נהנתה להסתכל וגבירתי נהנתה שעינגתי אותה. ולפי פקודתה של גבירתי התבקשתי לאונן כמו כלבה מיוחמת בזמן שאני מענג אותה ואם היה שלב שנעצרתי הגבירה השנייה הייתה מעירה לה והייתי חוטפת הצלפה להזכיר לי איפה היד שלי צריכה להיות, באיזשהו שלב כבר התעייפתי וביקשתי מגבירתי לשכב על הגב ולאונן גבירתי הסכימה ובזמן שאני עושה ביד היא החלה לחרמן אותי עם הקיין לעבור ליד אשכיי בחור לקח לי משהו כמו 15 דקות לגמור נמשך כמו נצח. הלכתי להתקלח באישור. אבל כשיצאתי לא ראיתי את הגבירה השנייה כדי להיפרד ולהגיד לה תודה על שהסכימה להנות איתנו. 

מקווה אני שהן מאוד נהנו שתיהן. ומקווה שגם אתם נהניתם לקרוא את הסשן שעברתי.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י