אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

להיות עבד

לפני 7 שנים. 23 בספטמבר 2016 בשעה 6:50

הגעתי לראיון עבודה, מילאתי טפסים אצל הפקידה וחיכיתי להכנס לראיון.

הפקידה פנתה אליי ואמרה לי שאני יכול להכנס, התקדמתי לעבר הדלת טוק טוק ונכנסתי, במשרד ישבה הבוסית, חייב לציין שהיא די יפה ולדעתי בסביבות גיל ה 45.

אמרתי לה שלום, ומיד אמרה לי סגור את הדלת ובוא שב...

סגרתי ומיד ישבתי, אמרה לי תציג את עצמך וספר לי מה אתה יודע... כמובן שזה לא החלק החשוב!

שהיא קמה להציע לי כוס מים, מיד זרקתי מבט חטוף לעבר כפות רגלייה, היא הייתה על עקבים, לק אדום אצבעות רגלייה חשופות ועקבה חשוף וחלק... אני פשוט מכור לכפות רגליים.

כשהיא התיישבה והביאה לי את כוס המים, היא שאלה אותי עד כדי כך הרגליים שלי מושכות שלא הורדת מהן את המבט?

תוך שנייה הפכתי לחיוור והמום מהשאלה, אהההה... גמגמתי כן הם יפות...

ואז באה לה השאלה עד כמה אתה רוצה את העבודה הזאת? 

מיד השבתי רוצה מאוד, היא אמרה לי אני מחפשת עובד שיצטרך להיות לי גם עוזר, נהג, מלווה ותקרא לזה איך שאתה רוצה גם סוג של משרת! זה יכול להתאים לך? היא שאלה.

אהההה... אהההה... ואז התעוררתי, הייתי כול כך רוצה להגיד לה כן!!! למה זה לא היה מציאותי אוףףף... 

לפני 8 שנים. 17 באפריל 2016 בשעה 18:53

פחדתי מהשאלה של האדון, אז אמרתי כבר לא אדוני.

יפה כלב אמר האדון, תביאי לי את השוט אמר למלכה שלי, ואמר לי אתה יודע לספור עד 10 כלב?!?!? ברור אדוני עניתי, יפה כלב אמר האדון על כול הצלפה תגיד תודה אדוני, ברור כלב?!? כן אדוני בקול רועד עניתי... וכבר התחיל בהצלפות, 1... תודה אדוני, 2... תודה אדוני...

שהגיע ל 10 הרגשתי את נשמתי בורחת ממני, פתאום כבר לא הרגשתי את התחת שלי, סימנים וחתכים קלים מילאו אותו, סוג של כאב שלא חוויתי אף פעם! והדמעות בעיניי זלגו ללא יכולת עצירה, פתאום מלכתי ניגשה אלי וניגבה לי את הדמעות וסטרה לי בחוזקה, ואמרה: רצית להיות עבד? זה לא מה שתמיד חשבת... 

האדון ניגש אליי ואמר לי תפתח את הפה כלב! מיד פתחתי כי כבר הבנתי שאני לא יכול לסרב לכלום! לא רציתי יותר הצלפות.

פתחתי את הפה והאדון ירק לי לתוך הפה, טפוו כלב, תבלע הכול אפס! כלב בכיין, מעט הצלפות ואתה כבר נשבר ובוכה! הוא פתח לי את הקשרים מהיד והחזיר אותי למצב של 4 הוא התיישב על הכורסא ומשך ברצועה שעל צווארי לכיוונו, ושאל אותי, אתה יודע למצוץ כלב??? 

לא אדוני אמרתי, הוא פתח את מכנסיו והוציא איבר מין גדול ועבה, תפס אותו ביד אחת ואמר לי תתקרב אליו! התקרבתי אליו ממש קרוב, בחיים שלי לא ראיתי ככה זין מקרוב, האדון אמר לי תנשק אותו ותגיד תודה אדוני, מיד עשיתי זאת, נישקתי את הזין שלו ואמרתי תודה אדוני, פתח פה כלב! ברור לי שאני חייב לפתוח! פתחתי את הפה והרגשתי אותו עמוק בפה שלי מנסה להיכנס עמוק לתוך הגרון שלי, נחנקתי, דמעות מילאו את עיניי, ניסיתי לדחוק את האדון שלא ידחוף לי עוד את הזין, והוא תפוס את ראשי מנסה לדחוף עמוק! אני מנסה להשתולל לנסטת הכול רק שיוציא אותו ויפסיק... ואז כאילו נשמתי חזרה אליי, הוא הוציא אותו ואני התחלתי כמו מתנשף מריצה מנסה להסדיר נשימה, תחושה מוזרה בפה שלי וחשק של הקאות ממלא את הפה שלי...

האדון צחק ואמרה למלכה ראית את הכלב חחחח... נראה גמור חחח... בלע את כול הזין שלי אמר האדון.

הסתכלתי על האדון בעיניים מלאות דמעות ושאלתי בפחד מה אתה רוצה ממני? בבקשה תן לי ללכת אני לא יכול יותר...

ההמשך יבוא חברים...

לפני 8 שנים. 16 באפריל 2016 בשעה 19:48

פחדתי נורא כשהבחור נכנס לבית, אמרתי לה גברתי אני חייב להגיד משהו, היא אמרה לי תסתום את הפה עכשיו!!! האדון שלך נכנס.

האדון שלי?!?! שאלתי בקול רועד, כן אפס תכיר האדון הראשון שלך והמלכה שלך, לפתע האדון לקח את מושכות החבל שתלוי על צווארי, משך בחוזקה, קירב אותי אליו ליטף את פניי ואמר נשק לי את היד כלב, לקח לי זמן לעשות זאת ומיד חטפתי סטירה! פעם אחרונה שלוקח לך זמן כלב אמר האדון, סליחה אמרתי ומיד עוד סטירה חזקה יותר! סליחה מה? כלב!

סליחה אדוני, יפה כלב! האדון פנה למלכה שלי ואמר הוא לא מחונך הכלב, צריך לחנך אותו, המלכה מיד השיבה ואמרה שאני כלב חדש שהגיע רק היום! אההההה אמר האדון אז הוא חייב מיד חינוך!!!

פאק חשבתי לעצמי, מה חינוך עכשיו? איך אני בורח מכאן...

העזתי להגיד, מצטער גבירתי אני חייב ללכת... כאן עשיתי כנראה את טעות חיי.

אתה לא הולך לשום מקום כלב! אמר האדון והמלכה הוסיפה נראה לך באמת שככה תלך.

מיד האדון משך את הרצועה ואמר למלכה להביא חבל, מיד הביאה חבל והוא קשר לי את הידיים, והמלכה הביאה שוט, האדון אמר קדימה תתחילי להצליף! הוא צריך ללמוד שאין דבר כזה ללכת באמצע עוד לפני שהחגיגה התחילה!

דמעות מילאו את עיניי, הצלפה אחר הצלפה ספגתי והתחת האדים, שורף, כואב...

ואז האדון אמר מספיק! ושאל אותי אתה עוד רוצה ללכת?

ההמשך יבוא...

לפני 8 שנים. 8 באפריל 2016 בשעה 12:06

תקופה ארוכה שאני מחפש להיות עבד, וכן הרבה חיפושים ארוכים קיבלתי את מבוקשי, לא מה שחשבתי אבל היה מרתק....

הכרתי גבירה קשוחה ודומיננטית טוב ככה צריכה להיות מלכה לא?!?!? 

לא היה לי ניסיון בתחום חשבתי ותיארתי שיהיה אחרת,אבל זה היה כבר הדרך שלה, אני הייתי העבד שלה מאותו פגישה! 

מיד התבקשתי להתפשט ולהיות אך ורק בעירום שאני איתה, וכך קרה נקשרתי ורצועה קילרה את צווארי והייית העבד שלה, הכלב שלה, שק החבטות שלה תקראו לזה איך שאתם רוצים

אחרי כמה ליקוקי כפות רגליים, הצלפות קלות, מעט סטירות ויחס משפיל... האמת כמו שחשבתי שיהיה וגם נהנתי במיוחד מכפות רגלייה...

ואז קרה הדבר שלא ציפיתי שיקרה! דפיקה בדלת, החלפתי צבעים פתאום הרגשתי שמשהו לא טוב יקרה שאלתי בקול רועד מי בא? היא אמרה לי סתום את הפה! אתה לא שואל שאלות אפס! היא פתחה את הדלת, ועמד בכניסה לבית גבר חסון שרירי וקשוח, הם התנשקו ואז הוא אמר לה איפה הכלב החדש? היא אמרה לו בוא כנס תראה את העבד החדש שלנו!!! 

שלנו!?!? חשבתי לי בראש מה? למה?מי? שלנו!!! אויי איפה נפלתי? מה אני עושה עכשיו????

המשך יבוא...