לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי!

עלילות 017 בדרכים :)
לפני 9 שנים. 13 בפברואר 2015 בשעה 22:57

 

נתקלתי בבלוג שלו בזמן שעסקתי בחיפוש אחר שולט שלפני שיגע בי,  יוכל ויידע לגעת בנשמה שלי שכל כך הרבה זמן מחכה לאחד הנכון.

התחלתי לקרוא אותו בנשימה נעצרת,  כל מילה חתכה כמו איזמל מנתחים בתוכי והתביישתי אפילו לתת לייק שם עם כל הנשים שכירכרו סביבו. אני יכולה להודות שנאלצתי להחליף תחתונים יותר מפעם אחת לאחר דקות ארוכות של קריאה שם.

לפני כחודשיים תפסתי אותו בצ'ט.  אמרתי היי הססני,  לא ידעתי מה לומר באמת אבל הוא ענה מיד,  מאד מנומס מאד נחמד והחשש הגדול נעלם לו באחת.  לא שמעתי את קולו אבל יכולתי לנחש שזה קול עמוק ומלטף,  קול שיכול להמיס דגדגן שהיה בפריזר זמן רב מדי.

דיברנו שעות על הכל....  הכל חוץ ממין ובדסם.  בכל פעם שניסיתי לעשות לו תרגיל ולמשוך אותו לשם היתה לו תשובה מובנית ולא מתרגשת כמו לאן את ממהרת ילדה?  ואני מחוייכת מתהההההה לומר לו שהוא פשוט מרטיב לי ושאני רוצה.  נורא רוצה.

שעתיים בצ'ט ותפסתי אומץ קטן.  אני מעוניינת לעבור שלב כתבתי לו והתשובה שלו הפתיעה אותי.  תשובה ישרה וראוייה של איש שיודע מה ומי הוא,  יודע מה הוא רוצה.  אני מעוניין באחרת שהתחלתי איתה אילוף  הוא כתב והרגשתי גוש קרח נדחף לי לריאות.... אבל אני נהנה ממך ומבטיח ליצור קשר באם זו שאני מעוניין בה לא תהיה מעוניינת להתקדם.  אם תהיי פנויה אז ותבקשי,  נדע לבדוק אם זה מתאים לשנינו.

זה יושר שאיני מורגלת בו באתר הזה עם כל אנשי הריר והמתחזים ובמקום להתרגז ולרקוע ברגליי חשתי שאמתין לו כמה שאצטרך,  כמה שירצה,  כמה שזה יקח. החלפנו מיילים והיום בבוקר הגיעה הודעה ממנו:

היא איבדה רצון ויכולת להיות עבורי.  יש רק מקום אחד במלונה שלי עבור כלבה אחת.  אם עדיין נותר בך עניין את מוזמנת ליצור קשר.

יצרתי !!!!!!!

שייכתי את עצמי לרצון שלי להיות שלו,  כלבתו הנאמנה,  עד שיודיע לי שזכיתי לשאת את שמו.

מאושרת 😄 !

כמהה לאהבתך - התחלה טובה, בהצלחה.
לפני 9 שנים
017​(נשלטת) - תודה כמהה יפה !
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י