לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המסע שלי!

עלילות 017 בדרכים :)
לפני 9 שנים. 11 במרץ 2015 בשעה 9:04

כשהגעתי לכאן היתה לי אשליה של זוגיות ואהבה רומנטית שתגיע עם מוסיקת רקע של שריקת שוט ונביחות קטנות שהיה ברור לי שידרשו ממני ונענתי למחיר בשמחה גדולה..... שפחה אני.

החיפוש והפגישות הניבו אכזבות גדולות ,רמה ירודה , חרמנות לשמה ושום BDSM כי היי ! אני לא אתפשר על זין מרשים ככל שיהיה אם הפה והמוח של אותו שולט לא מצליחים להביא אותי לרצפה מתחננת אליו. הזמן המשיך במהלך המעצבן שלו ,הרעב שלי גבר והעור הפך לעצבני יותר ממני ולא הייתי מוכנה לפשרות ,רציתי בן זוג ולא חתן אבל זוגיות ורומנטיקה היו חלק מהמשוואה הבלתי מתפשרת. ואז הכרתי את טל.

טל למדה בכיתה מקבילה בקומת האוניברסיטה התל אביבית וביום חורף אחד כשהשמש החליטה לצאת ולחמם את העצמות הקפואות ,היא התיישבה לידי עם סיגריה וקפה.

האיטיות שהתיישבה לימדה שמשהו.....

שאלתי מה קרה והיא ענתה שהחליקה על ישבנה. החיוך המהוסס שלה הסגיר אותה ולכן שאלתי בלי לחשוב פעמיים האם עברה סשן. טל חייכה במבוכה גדולה והנהנה בחיוב.

מכאן השיחות שלנו זרמו בקלילות וחשתי נוח לפנות ולספר לה שהרי היתה מנוסה ממני. סיפרתי לה על המצוקה במציאת שולט ראוי והיא צחקה בקול כששמעה שאני מורעבת כל כך בגלל המחסומים שלי.

קיבלתי ממנה טלפון של שולט שמבחינתה תמיד היה הכתובת לשיחה ,לסשן ,לכל מה שקשור ב-BDSM והובטח לי שהאיש מיוחד ,מנוסה מאד ואחראי.

 

ההמשך יגיע בפוסט הבא :-)

Wisdom of Glove - נשמע מבטיח...
:)
לפני 9 שנים
017​(נשלטת) - מאד מאד מאד !
לפני 9 שנים
danniella - אני חושבת שאפשר להתחיל כאן הימורים...
מי השולט המדובר...
:-)
לפני 9 שנים
017​(נשלטת) - הוא מ מ ש לא יאהב את זה :(
לפני 9 שנים
danniella - אז לא...
רק הצעתי :-)
לפני 9 שנים
017​(נשלטת) - תודה יקירה :)
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י