לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רצה עם זאבים

והפעם: מגילת העצמאות שלי
לפני 10 שנים. 29 בספטמבר 2013 בשעה 15:27

בשבועיים האחרונים אני מוצאת את עצמי לא רק שולטת אלא גם מדברת הרבה על שליטה. לפעמים זה עם אמסטף ולפעמים בתגובה לבלוג כמו הפוסט של מממ טורפת המקסימה או בצ'אט, בשיחות בכללי. אבל היום, פתאם אמסטף ביקש "גבירתי, לא צריך להיות גאון כדי להבין שגם את עוברת משהו בקשר שלנו, שגם את משתנה כשולטת. הופכת ליותר קיצונית אולי? אני מאד אשמח לדעת איך זה קורה מנקודת מבטך. אני נורא רוצה להבין את הדבר הבלתי מובן הזה, איך את אוהבת אותי כל כך ובכל זאת, רוצה להכאיב לי כל כך". חשבתי על בקשתו והחלטתי לכתוב קצת על עולם השליטה שלי, בשבילו וגם בשבילי. 

אני נמצאת בעולם השליטה און אנד אוף 17 שנים. אם אחבר את כל התקופות בהם נמצאתי במערכת יחסי שליטה בפועל, אולי אגיע לעשר שנים. למה הפער הזה? כי ברחתי. ברחתי מהעולם הזה כמו אחרון עבדי הקלישאה, רק לא מפחד, מהתשה. לא פעם קצתי בפרדוקס בו הרגשתי שבעולם שלנו דווקא השולט משרת את הנשלט. נכון, מתמסרים לנו, נותנים לנו את עצמם, כמתנה. בפועל לשלוט זאת עבודה מלאה. זה לביים ולרגש, להכיל ולדאוג, להקשיב בקשב שאין כמותו באף מערכת יחסים אחרת ולהיות מחוברים תמיד לעוצמה שבתוכנו. כן, זה הכי מרגש, הכי סקסי, הכי מטריף חושים. הכל כשיש לך פרטנר שמעניק לך את הסימביוזה הזאת של הצרכים ההדדיים. אבל לא פעם זה לא כך. מאחר ושולטים הם אנשים מכילים מיסודם, לא פעם נמשכים אלינו אנשים טייקרים מיסודם. אנשים שבאים לקחת מבלי לתת דבר אמיתי. המקומות האלו התישו אותי וגרמו לי ללכת מבלי לרצות לחזור. אבל חזרתי. כי השליטה חזקה ממני. היא צורך ומהות והיא הדרך הכי טובה ומלאה ומרגשת בה אני יודעת לאהוב.

 

לאהוב. כן לאהוב. what love got to do with this? שרה טינה טרנר ואתה שואל. איך זאת אהבה? אני אנסה להסביר לך.

זה לא רק לך שיש פנטזיות וטירופים. זה לא רק אתה שזקוק לחופש, למקום בו תוכל לצאת מדעתך בשלווה. גם אני צריכה. המקומות האלה צריכים מקום להיות מוכלים, מקובלים, אהובים ולא נשפטים. מאז שאני זוכרת את עצמי, יש לי פנטזיות כאלה. חזקות. הדחקתי אותן שנים. התביישתי בהן. הסתרתי את מי שאני מהעולם. לבסוף לא יכולתי יותר. שגיליתי שאני לא לבד בעולם הזה, חיפשתי קהילה ומצאתי אותה וחיפשתי נשלטים ומצאתי אותם ומהר מאד גיליתי, שכדי שאני אוכל לתת לעצמי את החופש לטירופים שלי, אני צריכה פרטנר עוצמתי. מישהו שלא ארחם עליו, שאדע שהוא פייר פייט מנטלי. מישהו שיוכל להכיל את הטירוף שלי כי הוא חזק נפשית, כל כך חזק שהוא מסוגל להכיל אותי ולא פשוט להכיל אותי. בכלל לא. לא כאישה ובטח שלא כשולטת. אני חזקה, אני תובענית, אני שתלטנית מטבעי ואני גם מאד אוהבת תשומת לב וחיזור ויצירתיות וחום ואהבה. אני צריכה את כל החבילה. לא מתאים לי להיות רק חלק ממני. אישה או שולטת. כשאני רק אחת מהן אני כבויה. כשאני רק השולטת, אני מרגישה משרתת של מישהו אחר. היי, נכון, זאת הפנטזיה שלי, אבל אני גם רוצה להרגיש אישה. הכי אישה. הכי מפונקת, עם גבר שמצד אחד רוצה שאקרע אותו ומצד שני, יכול לתת לי כזה חיבוק מוחץ מהלב ולרצות רק להכיל אותי לרגע, כי אני צריכה. 

 

אז זאת לא שליטה אמיתית? כי אני רוצה להרגיש גם הכי אישה? השאלה הזאת על מהי שליטה אמיתית, מעצבנת אותי מהיסוד. היא פרדיגמה שאומרת שיש כזה דבר שליטה אמיתית. באמת? אנחנו בימי העבדות? אני יכולה למכור אותך בשוק אם אתה לא שימושי לי או להוציא אותך להורג כי עיצבנת אותי? לא. אין כזה דבר שליטה אמיתית. הדבר האמיתי היחיד בשליטה בימינו היא התחושה האמיתית של השייכות וההתמסרות. לתחושה הזאת אני רוצה לקחת אותך. שם נמצאת האמת והעומק. שם נפטרים מהמסיכות. וככל שאתה מתפשט משלך, כך אני יכולה להתפשט משלי. ככל שאני מעניקה לך חופש להיות אתה, עד הקצה, עד הטירוף, חסר בושה, חסר אגו, רק שייך ושלי ונמצא שם בשביל אושרי ומשם נובע אושרך, כך גם אני מקבלת את החופש שלי להסיר מסיכות, לוותר על כל מה שמזוייף וכן, גם על אגו ולהיות אני עד הקצה. האישה והשולטת, הטורפת, הקורעת, האכזרית, האוהבת. איך זה מסתדר עם אהבה? כשאתה בא למישהו נקי ממסיכות ומאגו, ערום ועריה, מתמסר ונמצא שם כדי לדאוג לאושרו ולהכיל אותו, על כל טירופיו - מה יותר אהבה מזה? 

אז בסדר, אתה בטח אומר לעצמך, זה קצת הגיוני, אבל למה היא צריכה לערבב בכל העירום הרגשי הזה את הכאב. מבחינתי הכאב הוא אמצעי ולא מטרה בפני עצמה. כן, הוא מרגש פיזית. כמו שבך זורם אדרנלין ומשתחררים אנדרופינים, כך גם אצלי. הכאב פיזית גורם לי לריגוש ולריגוש מיני במהותו. אבל זה לא רק זה. זה מנטלי יותר מהכל. לדעת שמישהו כמוך, שיכול להרוג אותי אם רק ירצה ובלי הרבה מאמץ, מוותר על מלחמה ופשוט נותן לי להכאיב לו, לא רק כי הוא נהנה מזה פיזית אלא כי הוא מכיר בכוחי עליו ועל גופו ובבעלותי עליו כרכוש, במסגרת מה שאמיתי בינינו, זה זה מה שעושה לי את זה.

 

וזה נכון, איתך אני קיצונית וסדיסטית יותר ממה שהייתי אי פעם בקשר שליטה. אולי זה כי אני מרגישה שאתה חזק ועוצמתי מספיק כדי להכיל אותי, נפשית ופיזית, אולי זה כי אני מאוהבת בך כל כך, שלך אני רוצה להעניק את הכאב שלי יותר ממה שרציתי להעניק אותו לכל אחד אחר ואולי זאת הביצה והתרנגולת, בגלל שאתה יכול להכיל את הטירוף שלי, בגלל שאני לא צריכה לטרוח לרחם עליך ולדאוג לשלומך פיזית, בגלל זה אני כל כך אוהבת אותך. מצאתי את הפרטנר שיכול לדאוג לסיפוקי הנפשי והפיזי.

ובכל זאת, עדיין אין לי חופש מוחלט איתך. למרות כל האהבה של שנינו. לפעמים אתה כוסית, לפעמים אני מרגישה שאני צריכה לשם ברקס גדול כי שלא תבהל ממי שאני וממה שאני רוצה לתת לך ולקחת ממך. ויש גם את ההיסטוריה שלנו, שהיא היסטוריה של בריחה. כן, בסוד אגלה לך שגם לשולטות יש פחדים. אתה ברחת מהעוצמות שלי ולא פעם בעשר שנים. מעולם לא הפסקתי לאהוב אותך. לפעמים אני חוששת להיות אני הכי בעוצמה, כי אני לא רוצה שתברח שוב. עדיף לי להיות קצת יותר לייט ואיתך, מאשר אני האקסטרימית ועם גבר אחר. מבין? זאת דוגמא למשהו ששולטת לא אמורה לומר לעבד שלה. זאת לא "שליטה אמיתית", כי היא שמה גם אותי לרגע במקום פגיע ואותך במקום של גובה העיניים ואפילו עוצמה- גבירתך צריכה אותך ורוצה אותך כך. אבל יודע משהו? אני לא עוסקת בלהיות שולטת אמיתית. אני עוסקת בלהית שולטת מאושרת ומסופקת ואיתך. כי אני לא בזירה איתך. אני לא נלחמת בך ולא רוצה משחקים של מי חזק ממי. אני מרגישה מספיק חזקה כדי להיות אני עד הסוף ואני מחכה שגם אתה תרגיש בדיוק אותו דבר. מחכה ומלמדת ומצפה ומעונגת ומאושרת ממך ולפעמים לא. אבל גם כשלא, אני יודעת, הטוב עוד לפנינו ורק התחלנו וכמה טוב שחזרת. כי אתה מבין, היו לי הרבה. אבל אתה, אתה זה שמוציא ממני את הטירוף יותר מכולם.

בלוסום​(לא בעסק) - מעולה! פשוט תודה! }{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה ובשמחה:)
לפני 10 שנים
מותרת לאחד - מרתק.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה יקירתי. מי שמדברת:)
לפני 10 שנים
רצסיבי​(נשלט) - א. חלק גדול ממה שכתבת מתאים (נכון), בשינויים המחוייבים, גם למערכות זוגיות לא בדס"מיות.
ב. אני מסכים גם עם זה שאין דבר שליטה אמיתית, וגם עם זה שהביטוי הזה מעצבן.
ג. לגבי כל נושא הכאב, אני אמבי וולנטי. זה נושא מרתק, אבל, מה לעשות, כואב.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - א. נכון. אבל אני כתבתי ספציפית על שליטה ועליי בהקשר שלה.
ב. נכון. מעצבן ושיפוטי וגם לא נאמן למציאות
ג. כואב מאד. אבל זה מה שאני מרגישה לגבי זה:)
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - אניג יקרה שלי,
מה שמעניין שרצ' ואני גם דיברנו היום על ה"התפתחות" שלי כשולטת.
אני קוראת אותך ורואה המון דברים שאיתם אני מזדהה.

תודה על הפוסט הזה.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - שמחה יקירתי ואין על מה וכנראה שהפוסט של ממ טורפת היקרה שלנו העלה הרבה מחשבות
לכולנו. מעניין.
לפני 10 שנים
Milonga​(שולטת) - או שזה סתם באוויר..:)

חיבוק.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - גם יכול להיות:)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - "מאחר ושולטים הם אנשים מכילים מיסודם,"<= כולם? את בטוחה בזה?
אניג, שולטים הם קודם כל אנשים. ואנשים יש כלמיני. יש מכילים, יש לא מכילים, יש כאלה שיש להם מלאות בפנים מספקת בשביל אדם נוסף ולפעמים אפילו בשביל עשרות אנשים. ויש כאלה שמסתובבים כל חייהם עם גרנד קניון בנשמתם ולא משנה כמה נשלטים ונשלטות ואנשים הם ידחסו פנימה, הם ימותו ריקים.

מצד אחד את אומרת שאין שליטה אמיתית ומתרעמת על החלוקה המאעפנה הזאת, ומצד שני את מחלקת את עצמך לשולטת ולאישה. אולי לא צריך לחלק? הרי לא הקהילה הזאת על כל שטויותיה יצרה אותך. את סיפרת פה, בפוסט, שהנטיה שלך הייתה קיימת בך תמיד, גם טרם הגעת אל הקהילה. אז מה היית אז? חצי אישה וחצי.... מה? היית אישה, היית נערה, היית ילדה (לא יודע מתי נהיית מודעת לנטיותיך), היית את. את הגעת לקהילה לא כדי להתחלק לשני חלקים, אלא כדי לבצע השלמה ביניהם. ישנן נשים עם נטיות סדיסטיות וישנן נשים עם נטיות מזוכיסטיות (כנ"ל לגבי גברים כמובן ושלא נשכח את המתחלפים והמתחלפות והקינקים וה...) והן שלמות. לפני שאת מבקשת מאחרים שיפסיקו לחלק אותך לאישה ולשולטת, את צריכה להפסיק לחלק את עצמך. ולרוב, עד כמה שזה נשמע מלאכותי, השינוי הזה מתחיל מלקסיקון הפרטי שלך, דהיינו: זה לא שאני לא מקבל את אניג האישה אבל מקבל את אניג השולטת, זה אני שלא מקבל תכונות מסויימות באניג השלמה. האחת והיחידה. ולא מסוגל להשלים אתה על כל תכונותיה, אלא רק עם חלקן. <= זאת הבקשה שאת צריכה להפנות אלי.
(למען הסר ספק, הבאתי את עצמי רק כדוגמא)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מבינה לגמרי מה אתה אומר לגבי החלוקה ומסכימה עם כל מילה. יודע משהו? זה דורש מחשבה.
זה נכון אפילו. יש אצלי חלוקה כזאת. בלקסיקון הפרטי שלי.

ולגבי ההכללה על שולטים כאנשים מכילים - נכון. לא כולם. אני מאמינה ומקווה שרובנו כן כאלה.

ואתה לא צריך להסיר ספק, נו, אני יודעת}{
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - תודה.
ואת חייבת לי 25 קלוריות, אותן בזבזתי בזמן שחיפשתי את התגובה שלך אלי.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אוף, שמתי לב מאוחר מדי. מוכנה לפצות אותך במיכל קצפת לך ולאנג'לינה:)
הרבה יותר קלוריות...
וחוץ מזה, שמחה שאתה כאן ושמחתי לראות שגם היא כאן.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אניג.
את אדם מדהים. את אישה יוצאת מן הכלל. את לא רק אדם טוב, את אדם שמאמין ובוטח בטוּב של אחרים. וזאת מעלה נדירה. היכולת שלך לפרוש כנפיים ולעוף, אם למרומים ואם בתוך נפשך בלבד, עוצרת נשימה. אני לא אחלק אותך, ברשותך, לשולטת ולאישה, כי אני רואה בך יהלום אחד שלם. או מיכל קצפת, אם תרצי (-:
ואני יודע שיבוא יום ותהיי מאושרת ושלמה לא כי אלוהים נדיב, אלא כי את בין המעטים להם מגיע להיות מאושרים.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - וואו. אוף איתך. אני שלולית של טחינה עכשיו:) באמת. התרגשתי מאד. אוהבת שהאהבה שלכם
כאן, מאירה את כולנו}{
לפני 10 שנים
gamVgam​(אחר){גם וגם} - כנראה שנכנסתי לאתר בכדי לקרוא את הפוסט הזה.
התאהבתי.
כמה פשוט ככה עמוק.
הסברת את עצמך כמו ספר הדרכה של רגשות. דבר שאינו קיים. ומכאן העומק.
פוסט של אהבה ומי שאוהב מכיל. לא משנה אם הוא שולט או נשלט אלא הוא שם כדי להיות עבור מושא אהבתו.
לפני 10 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - (בלי לדעת באמת, את הפוסט שלי "איך אני אוהבת אותך" מהבוקר, פשוט גנזתי, אני מתחילה להרגיש כמו דמות פיקטיבית בעצמי..)

נגעת פה בכ"כ הרבה דברים, וזה פוסט מרגש כשלעצמו, ואת צודקת, גם לשולטות יש פחדים,מה שאני חושבת שממצה את נקודת ההשקפה שלך לגבי השליטה הוא שאת בונה לעצמך את המקום בו אתם יכולים להרגיש. את המקום השלם שלכם, בלי להתחשב בקביעות קיימות כאלה או אחרות, וזה מה שהופך את ה"יש" שלכם, למשהו כ"כ אמיתי, את גם שולטת, את גם אישה, הוא גם חזק, הוא גם שלך, אתם אוהבים, אתם מכילים, ככה פשוט. ככה מדהים.

}}}}{{{{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יקירתי, קודם כל תודה על ההשראה. תודה שאת גורמת חשוב על מה שנראה מובן מאליו.
את יודעת? ככל שאני מכירה אותך יותר, אני נרגשת יותר מהקשר הזה שנוצר לנו.
ואני מצטערת שא קראתי את הפוסט החדש. אשמח אם תשלחי לי אותו ואני בטוחה שאגלה בו
הרבה מעצמי. איזה דמות פיקטיבית? את הכי אמיתית שיש. חיבקתי בעצמי.
ולגבי מה שכתבת. נכון. השילוב הוא מה שעושה את היש שלנו.
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - מה זה לגנוז פוסטים??? מה נהיית לי מיסי??

אני רוצה לקרוא בבקשה
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ואוווו שניה מסדר את הנשימה
ותודה
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה על מה פרשי?:)
לפני 10 שנים
זרה מוכרת - אהובתי,
זוכרת שאמרתי לך שאני לא מתחברת לסיפורי הפנטזיה שאת כותבת ?
זוכרת שאמרתי כבר שכשאת כותבת אותך מהלב ולא מהכוס (גם אם מדובר בכוס המנטאלי :)) את נוגעת בנימים הכי דקים שאף פנטזיה לא תצליח לגעת בה ולא משנה מי יכתוב אותה ?

אז זה.
ממש ממש זה.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה אהובה שלי. שמחה שאהבת ואוהבת שאת כאן. את יודעת. עושה לי להרגיש מכורבל:)
ומצחיק. מאד:)
לפני 10 שנים
Aציבעוני​(אחר) - תודה שאת שמה את הדברים על השולחן
באופן ישיר חכם ונקי
והכי חשוב
אמיתי
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - בשמחה. שמחה שזה נגע.
לפני 10 שנים
לילימיי​(שולטת) -
"אבל יודע משהו? אני לא עוסקת בלהיות שולטת אמיתית.
אני עוסקת בלהית שולטת מאושרת ומסופקת ואיתך".

הכלה הדדית, אין ספק שבורכתם בכך...
קסם אמיתי של מציאות }{!
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה לילימיי. קסם. איזה כיף. נכון }{ תודה.
לפני 10 שנים
נסיכת הלילה​(שולטת) - וואו אוקיי אני לא יודעת מאיפה להתחיל
אני לא אכנס לכל הנושא של השליטה והכאב כי הוא מורכב
מידי בשביל שאתייחס אליו בכמה שורות.
היחתי רוצה להתייחס דווקא לחלוקה, אישה/שולטת
זה לא אמור להיות ככה בעולם אוטופי, אבל לצערי אנחנו לא חיות
בכזה עולם, יש יותר מידי לחצים, ״הדרישות״ מאיתנו מרגישות לי בלתי
פוסקות כשלא מדובר במישהו שאוהב אותנו גם לא ״בתפקיד״.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מבינה מה את אומרת ומזדהה. מצד שני, הגמד היקר צודק. הדשינוי צריך להתחיל בתוכנו. אין באמת חלוקה.יש אישה אחת שהיא הכל.
לפני 10 שנים
His only sweetie​(אחרת){אהובי} - כמה מדהים כתוב ,פשוט וואו! חבל שאין ההרבה שולטות ושולטים כמוך וכמוני
( אומנם אני עכשיו נשלטת מדי פעם) אבל הכלה כזאת ללא שום ספק
גורמת למשלט שהוא כמובן אדם לכנע מרצון וההבנה שמעולם הוא לא יפגע
ויספוג מעבר ליכולות הסיבולת שלו.
מזמינה אותך לקרוא את פוסט קיום ההבטחה שלי
אצלי בבלוג
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה רבה מלאת אהבה ובהחלט אקרא.
לפני 10 שנים
אדון_המשאלות​(מתחלף) - "לפעמים אני מרגישה שאני צריכה לשם ברקס גדול כי שלא תבהל ממי שאני"
שיר ה-STOP האולטימטיבי, מוקדש לשניכם :)
http://www.youtube.com/watch?v=muDZD3wgoHI
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - תודה מותק ומיד מאזינה:)
לפני 10 שנים
אדמונית​(לא בעסק) - נהנתי מאוד לקרוא אותך. מרתק ונוגע. תודה לך
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אני שמחה שנהנית אדמוניתי ותודה שהגבת.
לפני 10 שנים
Miss Hide - נפלא, מרגש, עוצמתי...
מזל שחזר לי הבלוג :)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - יו הצלחת? איזה יופי וראיתי רק עכשיו. מקווה שלא הגבת מזמן. תודה מותק.
לפני 10 שנים
tmptmptmp​(נשלט) - נפלא , מרגש ,
אני גאה ושמח להיות חלק מעברך ומההווה שלך
}{
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אני גאה שאתה חלק מהעבר שלי וחבר כזה טוב שלי עכשיו }{
לפני 10 שנים
שולט וג'נטלמן - את פשוט הצלחת לקלף ולרגש אותי וחיזקת לי כמה דברים.
הכאב שאת מדברת עליו: זאת ההוכחה שאת דורשת לאהבתו אליך
תקני אותי אם אני טועה.
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - אין צורך לתקן. אתה צודק. אני יודעת שהוא אוהב אותי אבל יש משהו בכאב שמראה שהוא גם מוכן לסבול למעני.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י