לפני 7 שנים. 9 באוגוסט 2017 בשעה 16:37
ראיתי כתבה מעניינת על כל השירותים הדיגיטליים של הבנקים
ועל כך שיש רבים שנרתעים מלהשתמש בשירותים האלה
מתוך פחד אמיתי להתמודד עם המחשב או הסמרטפון לצורך ניהול החשבון
אני אישית ממש לא טכנופוב אבל אני חושב שזה ממש לא בריא לחשבון הבנק שלי שמרחף כמוני יוריד אפליקצייה לניהול חשבון ואז - בפעם המליון - יאבד את הטלפון....
בלי קשר, חבל שאת המגע האנושי מחליף מסך הטאצ'. בשם הקידמה והטכנולוגיה, כוח העבודה הולך ומצטמצם כדי לחסוך עלויות.
אפילו שירות "שיחה חוזרת" מנוהל באופן ממוחשב המאפשר חיוג אוטומטי ללקוחות והעברה אוטומטית לנציג עם זיהוי דיגיטלי של קול אנושי.
אני אישית לא מתכוון לפספס הזדמנות לראות את פקידת הבנק הסקסית שנוהגת להגיע בחצאית הדוקה וחולצה מכופתרת הדוקה...