בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מלכה אמיתית

מפגש ראשון ולא אחרון עם מלכה אמיתי גדולה במיוחד
לפני חודשיים. 4 במרץ 2024 בשעה 20:04

אחרי שלושה ניסיונות ושמונה חודשים ,התשובה הייתה לא , הביציות שלי לא יוכלו ללבלב באף שדה ואף רחם לא יוכל להכיל אותן , חשוב לומר 150000 שקל עלו הניסיונות האלו , בעלי היה תומך ועוזר ומכיל ובעיקר לא מתייאש , לא בגלל שהוא רוצה אלא כי הוא רוצה שאהיה מאושרת .

יום אחד באחד מרגעי השפל שלי , זרקתי בייאוש אדיר לאמא שלי , אז שאיתן יזיין אותך לרבייה והעיקר שיהיה לי ילד !", שקט שרר בחדר , אני די יודעת שאמא שלי לא פעילה מינית , ובעלי ברור שלא יסכים לטרוף מערכות כזה , אבל הרעיון התגלגל לי בראש , המילים שזרקתי מתוך ייאוש הביאו אותי לחשוב על האופציה באופן רציונלי , ביצית עם DNA שלי , עלות 0 , אין צורך בהפריות יקרות ובטפסלוגיה , זיון לרביה בלבד , שאיתן יעלה על אמא שלי עד שהיא תתעבר , זה התגלגל לי בראש , התחבר לי לכל מני מקומות והלכתי עם זה בבטן מעל חודש .

ואז באחת הנסיעות איתן בעלי נוהג ואני זורקת לו , אם , ממי הייתי מבקשת ממך לזיין אישה אחרת בשביל שיהיה לנו ילד היית מסכים ? " שתיקה ברכב , איתן לא מטומטם , זו שאלה מכשילה , אז הוא כמו ה8200 שהוא , לא מגיב , אני חוזרת שוב על השאלה , ואיתן שואל " ממי את רוצה לפתח ריב ?" אני משיבה לו , איתן , אני צריכה שתזיין מישהי ,תתקע את הזין שלך בפות אחר , כדי שיהיה לנו ילד, הוא לא בולע את הפיתיון , כמו הגבר החכם שתמיד ידעתי שהוא , ואז אני אומרת בקול שקול ורגוע , נו היית מוכן ? , איתן מתפתל במושב שלו ,ואומר ,אם את תבקשי ממני , את זה ספציפית אז כן ,אבל אני לא מעוניין לבגוד או שלישיות וכאלו .

בלב שלי אני אומרת "יששששש" אחד נפל , שתלתי את הרעיון אצלו , ועכשיו צריך ללכת לחלק השני .

קבעתי עם אמא שלי ספא , טיפול פנים , אבנים חמות , ארוחת צהריים , מונית ספיישל ,כל הפינוקים , ולבסוף גם סט הזרקות בוטוקס , קצת לפני ההזרקות , אני שואלת את אמא שלי , את יודעת כמה אני רוצה ילד ? , היא מסתכלת עלי במבט חומל , כל שלושת האחיות שלי עם שני ילדים , ואומרת , בוודאי הלא הסכמתי להיות הפונדקאית שלכם , מה שתצטרכי אני מוכנה לעזור , אל תדאגי יהיה לך , זה יהיה ארוך אבל נצליח , החכה במים ,ואם , רק אם הייתי אומרת לך, שאת יכולה להביא לי ילד ?, והיא לא מבינה,אני מסבירה , אם את ואיתן תסכימו , אמא שלי שותקת , תסכימו , להתרבות , להזדווג , לקיים יחסים רק כדי להתרבות , אז נצליח ואני מוציאה לה את הבדיקה של הביציות שלי , שבה מופיע שהסכוי להפריה שתצליח היא מתחת ל9 אחוז , אמא שלי עושה פרצוף ואומרת " מה פתאום ?! השתגעת ?! את מטורפת ?! שאני אשכב עם בעלך ? עם החתן שלי מה עובר עלייך , כל הספא שומע את הצרחות המטורפות שלה , אני משאירה אותה בהזרקות לבד וחוזרת במונית הביתה

אחרי שלוש שעות היא מגיעה , נראית כעוסה , שואלת אם איתן בבית , אני אומרת שלא , ואז היא אומרת , אם , ואני מדגישה אם , נעשה את הדבר הזה שאת רוצה יהיו חוקים , אני שותקת , הראשון , רק כשאני רוצה , השני , את לא בחדר אתנו , והשלישי לא נדבר על האקט או על כל דבר שנעשה בחדר הזה , לא קולות , לא רעשים לא נוזלי גוף , ואחרון , את תחתמי על הסכם , שלא תוכלי להתגרש מאיתן בגין בגידה על הנושא הזה , אם כל הדברים האלו מקובלים , תנסחי נייר , תחתמו שניכם , ונתקדם .

אני חושבת על זה , הלא זה מופרע מיסודו , מטורף ואובדני , אבל הצורך שלי להיות אמא , הצורך שלי שיהיה לאיתן תינוק , זה מה שמוליך אותי , אז אני יושבת , וכותבת את התנאים , כמו שאמא שלי ביקשה , אני לא יכולה להיות בבית כשזה קורה , אני לא יכולה אפילו להתמרמר על זה , ואם אני אגיב , התהליך ייפסק, איתן לא ייחשב כבוגד אלא כמבצע את רצון אשתו ,איתן יגיע לכל הבדיקות שיהיו , ויהיה נוכח יחד אתי בלידה ושוב הוכנס הסעיף שאסור לי להתמרמר .

הדפסתי בשלושה עותקים , אני חתמתי על שלושתם , אמא שלי חתמה על שלושתם ועכשיו שתינו יושבות בבית וממתינות לאיתן שיגיע מהעבודה אל תוך גוב האריות .


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י