לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המקורית

אל תזיינו לי תשכל
אל תעליבו את האינטיליגנציה שלי
אני "תפוסה" בתשוקתי
לא מחפשת
לא מתחלפת
תמיד בשליטה
לפני 8 שנים. 1 בספטמבר 2015 בשעה 21:46

היה לה יום קשה בעבודה. סוף רבעון נשארים שעות נוספות.

היא התחילה להתארגן ליציאה 11 בלילה! לישווווון

אבל מרוב עומס עבודה הגוף היה עייף אך המוח לא.

היא החלה לצעוד לכיוון הכביש הראשי שלפתע שמעה ציפצוף. 

"רוצה טרמפ?" שאל.

"בטח. חשבתי שהלכת מזמן מיכאל" 

"לצערי עיכבו אותי. עייפה?" שאל.

"האמת לא ממש" ענתה.

"את חושבת על מה שאני חושב?" שאל.

היא הביטה בעייניו והוא הבין. רחצה לילית. פעם החליטו שילכו על זה. הם אפילו התערבו שהיא לא תשחה בעירום. הם חברים קרובים כבר שנים. מעולם לא היו במצב אינטימי. לא שלא רצתה פשוט ידעה שהיא לא הקטע שלו.

היא הניחה את ראשה על המשענת וכנראה שנרדמה. הוא הביט בה. לא הכי יפה תלתליה הסרבנים נחו על לחיה. שמלתה היתה מבולגנת ורגליה פשןקות. שמנמנה ובשרנית. לא הטעם שלו בשיט. הוא הסיט את שערה מפניה והביט בשפתייה. פתאום רצה לנשק אותה. הוא הצמיד את שפתייו והיא פיסקה את שפתיה תוך כדי שינה. שפתיה היו רכות ולחות. הוא ליטף את ירכיה והכניס את ידו. היא החלה להיאנח וגופו הרגיש נןקשות. הוא נשק לצווארה וידו המשיכה היא החלה להתעורר ולהתנגד כמעה. הוא הגיע ככ רחוק שלא יכל לעצור. ידו אחזה בידה והוא הצמיד את גופה. היא ניסתה להתנגד אך הט היה ככ טוב. מעולם לא נגעו בה כך. עינייה דמעו. הוא הביט בפניה ונשק לעייניה. התמסרי לי' לחש באוזנה. היא הרפתה את גופה וידו עזבה את אחיזתה. הוא הפשיט אותה עירומה כביום היוולדה. הוא נשאר בבגדיו והמשיך לענג אותה. הוא הניח אותה על מגבת שפרש בחול. הוא פיסק את רגליה לשןנו ליקקה את הדגדגן שלה ןאצבעותיו חדרו לכוס שלה שהיה חם ורטוב. ידו השניה ליטפו את שדיה

 היא גנחה בטירוף ולשונו ואצבעותיו זזו יחד עם האגן שלה עד שגמרה. היא התלבשה והוא החזיר אותה לביתה.

במשך שבועות רבים הם לא דיברו. היא התחמקה ממנו. 

באותו בוקר ביקשו ממנה לרדת למחסן. היא פתחה את הדלת ולא הרגישה שהוא מאחורה. הוא דחף אותה פנימה וסגר את הדלת. היא פתחה את מכנסיו. הוא עמד שם זקור ויפה. היא ליקקה את הזין שלו והכניסה והוציאה. הוא אחז בראשה והיא נעה לפי הקצב שלו הוא גמר על שדיה.

הם התנשקו ארוכות. הוא הרגיש את המגע של שפתייה ןהיא את הבליטה שבמכנסיו. תחדור אליי' התחננה. הוא תלש את תחתוניה הכוס שלה היה רטוב. הוא חדר לתוכה ןהם הזדיינו בלהט. 

"פעם הבאה רחצה לילית"...היא פלטה

הוא חייך ואחז בה ארןכות.

יד ביד - עינייה דמעו
לפני 8 שנים
10 sexy queen​(שולטת) - נו?
לפני 8 שנים
בודק - רחיצה ענוגה
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י