בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

beyond my knowledge

"אל נא תתאפק. צפצף על החוקים, על המוסכמות ועל אלוהים”
לפני 8 שנים. 13 באוגוסט 2015 בשעה 20:41

יש אחד מסתבר שהדביק לעצמו את כינוי המאסטר של כל האדונים בעולם.  אפילו הזהיר את נשלטיו לבל ייעזו לזנות אחרי אדונים אחרים. מה אתם יודעים?  זה אפילו מופיע בחוקה מס אחת סעיף ראשון. (לא יהיה לך אלוהים אחרים על פני...)

קבלו אותו: "  אדוניי אלוהינו" .

אחחחח  איזה שולט.  ובחר בנו מכל העמים להשלט על ידו !

עכשיו בוא נחבר את השליטה לכאב שהעם הזה עובר משחר התנ"ך.(הרי אין הנאה בלי כאב כמו אין שולט בלי נשלט).ונלמד איך אדוניי מתייחס לנשלטת שלו (אפילו הפניה שלו בלשון נקבה לעם )

 

ביחזקאל פרק טז אנו פוגשים את עולם השליטה של אדוניי על עמו ,

קטע מתומצת אבל העיקר כאן,  וברור מאד!!! אדוניי אוהב BDSM.

(כחול=דבר המחבר)

 "ואעבור עלייך ואראך, מתבוססת בדמייך; ואומר לך בדמייך חיי,  כצמח השדה נתתיך, ותרבי ותגדלי, ותבואי בעדי עדיים:  שדיים נכונו ושיערך צימח, ואת עירום ועריה.  ואעבור עלייך ואראך, ואפרוש כנפי עלייך, ואכסה ערוותך; ואישבע לך ואבוא בברית אותך , { }. ותהיי-לי{}. וארחצך במים, ואשטוף דמייך מעלייך; ואסוכך, בשמן...(קולר?  ) ואעדך, עדי; ואתנה צמידים על-ידייך, ורביד על-גרונך.(מקולרת, מקולרת , מקולרת )

 ואתן נזם, על-אפך, ועגילים, על-אוזנייך; ועטרת תפארת, בראשך... וייצא לך שם בגויים, ביופייך:   ותבטחי ביופייך, ותזני על-שמך; ותשפכי את-תזנותייך על-כל-עובר,(squirting!!  כנראה). ואת כל-תועבותייך ותזנותייך, לא זכרת את-ימי נעורייך--בהיותך עירום ועריה, מתבוססת בדמך היית...ויהי, אחרי כל-רעתך:  אוי אוי לך, נאום אדוניי . ..  ותתעבי את-יופייך, ותפשקי את-רגלייך לכל-עובר; ותרבי, את-תזנותייך. (סירסור) ותזני אל-בני-מצריים שכנייך, גדלי בשר; ותרבי את-תזנותך, להכעיסני.. והנה נטיתי ידי עלייך,(תופס בחוזקה בשיער) ...  ותזני אל-בני אשור, מבלתי שובעתך; ותזנים, וגם לא שבעת.(סקס-קבוצתי והיא לא שובעת )  ותרבי את-תזנותך אל-ארץ כנען, וגם-בזאת, לא שבעת. .., מעשה אישה-זונה, שלטת .(נשבע לא נגעתי,  מילה במילה מהתנך האישה, המנאפת--תחת אישה, תיקח את-זרים.(בהחלט איך לא ביקשנו קודם, אשה תחת אשה) לכל זונות ייתנו-נדה; .. ואחרייך לא זונה;   לכן זונה, שמעי דבר-יהוה.   (אין עליו, הוא יודע את העבודה)

כה-אמר אדוניי , ותיגלה ערוותך, בתזנותייך, על-מאהבייך; ועל, כל-גילולי תועבותייך,  לכן הנני מקבץ את-כל-מאהבייך, אשר ערבת עליהם, ואת כל-אשר אהבת, על כל-אשר שנאת; וקיבצתי אותם עלייך מסביב, וגיליתי ערוותך אליהם, וראו, את-כל-ערוותך. ושפטתיך משפטי נואפות, ושופכות דם; ונתתיך, דם חמה וקנאה.  ונתתי אותך בידם, והרסו גבך וניתצו רמותייך, והפשיטו אותך בגדייך, ולקחו כלי תפארתך;(נו מה עוד נשאר) והניחוך, עירום ועריה. והעלו עלייך קהל, ורגמו אותך באבן; וביתקוך, בחרבותם.  (ביתקו ?אני עוד רגע גומר ) ..., ועשו-בך שפטים, לעיני נשים רבות; והשבתיך, מזונה, וסרה קנאתי ממך; ושקטתי, ולא אכעס עוד. (נרגע האדון).., ולא עשית את-הזימה, על כל-תועבותייך.  הנה, כל-המושל, עלייך ימשול" 

 

ככה משליטים עם. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איזי trip​(נשלטת) - אדיר
לפני 8 שנים
ממעוף הציפור​(אחר) - כן יש חשבון ארוך איתו
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י