לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרגע הזה

הרגע הזה שאת מבינה שחסר לך אויר .. שמשהו לא בסדר .. שיש עוד הרבה להרגיש ולחוות ואת לא שם.
את מבינה שבמשך שנים בנית ואטמת חומות מסביבך, אבן על אבן ועוד אחת ....רק לא להרגיש, רק לא להחשף, לא ליפול ..
ואז...אז את יודעת שטעית בגדול .. כל כך טעית עד שאת לא יכולה עוד לנשום .. והאבנים כבדות , והחומות חונקות , ואת רק רוצה לצאת .. להשתחרר .. להתמסר ... לרגש , לחוויה, להנאה , כן גם לכאב ולפגיעה ...
לחזור ולו לרגע לנשום לרווחה , להיות את ..לא חומה ולא אבן ...רק את !
לפני 8 שנים. 29 בספטמבר 2015 בשעה 21:39

מדמיינת אותך עומד מולי יחף וחצי עירום .. רק ג'ינס משופשף לגופך.

ואני על ברכי מתבוננת בך בהערצה.. מחכה .

אתה אוחז בידי .. מרים אותי אליך, מתקרב אך לא נוגע .. והחיוך ... אוי החיוך המתגרה הזה שלך .

לוקח 3 צעדים. לאחור ומורה לי להתפשט .. ואני צייתנית שכמותי משפילה מבט ומתפשטת לאט .. מגניבה מבט לעיניך שנשתפות זימה .. ומחייכת.

אתה לוקח אותי למיטה .. קושר את ידיי ורגליי עירומה ופסוקה למולך, מתנועעת חסרת מנוחה ומחכה. ושוב החיוך הזדוני הזה שלך שרומז על מה שאתה מתכנן לי הלילה .. באיטיות אכזרית ניגש להדליק מוזיקה .. שיר שקט מתנגן לו ואתה מתקרב אליי .. גורם לי לנוע בחוסר אונים וציפיה .. ומתבונן בי .. לוקח קוביית קרח ראשונה ומתחיל לטייל על גופי הבוער שממיס אותה ברגעים ספורים .. קוביה שניה מטיילת כשהשלישית חודרת אלי ... מגבירה את הטירוף, את הצורך הנורא הזה לעוד .. מתקרב אלי ולוחש לי באוזן לעצום את עיניי .. שומעת את המצת נדלקת וללא התראה מוקדמת טיפות שעווה מטפטפות על גופי בניגוד גמור לעור שלי שצונן מהקרח.. ואני מתנועעת באי שקט ומתחננת לעוד ..מתחיל להצליף בי בידיך המשלמות.. מסמן ומצייר אותך על גופי.. מחייך ומתרחק ממני .. מתיישב על הכורסא ממול, מדליק סיגריה, מתבונן בי ומחייך .. נותן לי להתפתל מתשוקה ומחייך. 

ורגע לפני שאני מאבדת את עצמי ..כאילו קורא אותי קם וחוזר אליי .. נעמד למולי ומתבונן ביצירה שלך על גופי המתפתל. 

מלטף כל סימן ומחייך .. 

הפעם החיוך שלך מסמן לי שאתה נכנס לפעולה .. 

וכמו אחוז טירוף אתה סוף סוף נוגע בי... מלטף וצובט ומרחיב ומנשק ומצליף ומכאיב ומלקק וסוטר ושוב מלטף כמו מחול שדים על גופי הבוער שרק מבקש עוד ..  

מזיז אותי כך שראשי נשמט לאחור, נעמד מאחורי, פושט את הג'ינס , אוחז בשערי וחודר אל תוך פי .. עמוק .. מזיין אותי בקצב המופלא שלך .. מתקשה בתוכי ובוער .. לא מפסיק עד שדמעה זולגת מעיני .. ואז יוצא .. נושק לדמעתי, משחרר את ידיי ורגליי .. מסובב אותי ומושך לקצה המיטה .. וחודר לתוכי בעוצמה שלוקחת אותי עד לקצה .. ואומר לי "עכשיו" .. ואני למשמע קולך גומרת בטירוף מסחרר .. רועדת על הזין האדיר שלך שניה לפני שהוא מתפוצץ לתוכי ... ואז אתה נשכב לצידי .. מסיט את השיער מפני... מתקרב ולוחש לי .. "עכשיו את שלי " .

 

 

 

אשת לפידות n​(שולטת) - מחרמן וכתוב מעולה
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - תודה לפידות .. שמחה שנהנת..
לפני 8 שנים
fantasyforever​(נשלטת) - מדהים... ממש יכולתי לדמיין את עצמי במקומך
לפני 8 שנים
surrender​(לא בעסק) - פנטזיות לעולם נשארות ... הגשימי !
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י