צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג שלי

הפנטזיות בראש הן הצעד הראשון להגשמת הדברים שנראים כדימיון ולא מציאותיים
לפני שנה. 20 באוגוסט 2022 בשעה 19:34

אז הכרתי מישהי, שיחה קצרה הספיקה הכל בשביל להבין שזה הולך להיות משהו סתמי, סבבה מתאים לי דווקא.

הכל טוב וזורם, קצת מהסס מהמהירות אבל מוודא הכל בשליטה שמדובר במשהו אמיתי.

אוסף אותה, קובעים חדר להשכרה, נשמע זול, דיי זול המחיר בתכלס.

 נכנסים לחדר והעניינים מתחממים, מתפשטים לאט לאט, כל דבר ברגע המתאים.

אני עובר מנשיקות בפה לנשיקות בצוואר, לנשיקות בחזה ועד לפטמות, יד אחת תופסת ציצ והלשון על הציצ השני, מדהים איך שנשים רגישות שם, זה כיף לראות את הפיתולים בגוף רק מלשון והרעשים של הרטיבות שמתחכך עם הלשון בפיטמה, למטה אני לא ארד כמובן אבל יש דרכים אחרות, מישהי אמרה אצבעות ארוכות? אה רגע היא צרה למטה, וואלה לא סתם אמרה.

אז התחלתי באצבע אחת, לא נכנס מיד, קצת רוק על האצבע ומזיז בשפתיים בקצב איטי ורגוע. עד שהחרמנות עולה שלב ומתחיל להכניס, אין ספק שצרה אבל זה עניין של סובלנות. במשך חמש דקות של חקר פנים הגוף שלה הגיע הזמן להוסיף עוד אצבע לעבר הממצאים שהאתבע הראשונה גילתה, תחושה נהדרת של עשר או רבע שעה נוספת ככה ואנחנו מתחילים להיות נועזים ורצבע נוספת רוצה להיכנס אבל צפוף מאוד, אולי הזרת יכולה לעזור ואכן הצליחה, ככה עוד כמה דקות של תחוזה טובה ופיתולים ורגעים של יותר חזק או עד הסוף. כל הזמן היא שואלת כמה אצבעות והיא מופתעת רק משניים, מעניין אם באמת שניים היה השיא שלה?

אם כן אז הוא נשבר בסופו של דבר כשהיא הרגישה הרבה יותר בנוח שם והאצבע והקמיצה ביחד עם האמה והאצבע נכנסו ביחד, בעדינות יותר.

כשהגיע הזמן לעבור לדבר המעניין יותר אז היא התחילה בפעולה ופעולה טובה דווקא רק בעיה שהקונדומים פגו תוקפם ואני לא שמתי לב 🤦‍♂️

אז... דרכים אחרות? כן, היא שאלה אם אפשר לירוק ואני חייב לומר שזה עושה את העבודה טובה יותר מאשר להביא חומר סיכה בטעם וריח לוואי, לראשונה שבפעם הראשונה עם מישהי הרגשתי שאני כמעט גומר עד שהמוח שלי הבין שאני יושב וזה לא זווית טובה אז החרדות התחילו :/

אז מפה לשם יצא שלא סיימתי, מאכזב. נראה שהיא נהנתה פעמיים פלוס כרבולים וקיצי ממכר.

אולי בעתיד אמצא דרך להתגבר על זה בפעמים הראשונות, הפעם זה היה קרוב ומפתיע לפעם ראשונה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י