לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג שלי

הפנטזיות בראש הן הצעד הראשון להגשמת הדברים שנראים כדימיון ולא מציאותיים
לפני 8 שנים. 21 במרץ 2016 בשעה 20:52

העולם של השליטה תמיד היה בראשי עוד מגיל קטן באופן תיאורטי היה לי גם ניסיון, חשבתי שזה רק אצלי או אצל "אנשים בעייתיים" או בתעשיית הפורנו בעולם.

לא חשבתי שמישהי אי פעם תבין אותי שאני אוהב להשפיל מנטאלית ופיזית ולהכאיב בדרכים מגוונות עד שהכרתי מישהי מהאינטרנט באפליקציה אנונימית, רוב הסיכויים זה יכל להיות ילד שעובד עליי אבל אני לא שולל מיד ותאמת היה בינינו חיבור מדליק והרגשתי בנוח איתה שזה משהו שלא כל אחת גורמת לי להרגיש ככה.

לאט לאט הבנתי שגם היא באותו ראש כמוני והיא באמת רוצה שאשלוט עליה ואכן אהבה גם את מה שראתה, לא חשבתי שאוכל לדבר ככה בחופשיות עם מישהי זה היה מדהים איך ששיתפתי אותה בפנטזיות ובמבטי על השליטה והכניעה ושזה יהיה נושא השיחה המרכזי ותוך כדי היא עושה מה שאני אומר לה ושולחת תמונות לפי ההוראות שלי ואני אכן קפדן במה שאני רוצה לראות והכל בלי משחקי אגו אלא בחופשיות.

ואז... היא אמרה לי את מה שהכי לא רציתי לשמוע, "יש לי חבר" זה ממש ביאס אותי באותה תקופה וגם עד שהכרתי מישהי שיש משהו בינינו במשותף ואפשר לשתף איתה הכל, זה אכן היה לא מוסרי מבחינתי עד כמה שרציתי בה.

היא סיפרה לי שהיא פוליאמורית ושזה בסדר כל עוד חבר שלה יסכים, זה עדיין היה לי מוזר אבל העניינים התגלגלו והיא רבה איתו בגללי ואז הוא החליט לדבר איתי, כבר הבנתי שהוא עושה את זה מחוסר ברירה שלא יהיה לו ריב איתה ושלא ייהרס לו הקשר איתה ושהוא בעצם חלש ונשלט.

הוא שאל אותי בעיקר בשביל להכיר אותי יותר ולהבין איזה בנאדם אני. הייתי כנה איתו והסברתי לו מה הרצונות של פוליאמוריות ואיך זה עובד, היא אומנם רבה איתו אך היה אפשר לראות שהיא עדיין אוהבת אותו ושהוא הפרטנר העיקרי, לאחר שיחה עמוקה איתו הוא הסכים מאחר והוא סמך עליי שאני בנאדם שפוי אם אפשר לומר את זה למישהו שהולך להעניש את חברה שלו ולהפוך אותה לנשלטת שלי, מי השפוי בסיפור ההזוי הזה אני בהחלט לא יודע אבל זה לא הנושא המרכזי כאן.

התחלנו אני והנשלטת הראשונה שלי בשליטה מנטאלית, חינכתי אותה כמו שרציתי ואיך להיות בתנוחה מסויימת ומה לעשות באותו רגע מסויים, אהבתי את הטיזינג עם התמונות ששלחה לי, בדיוק איך בזמן שהייתי בלימודים ואף אחד אפילו לא החבר שלי שם לב למתרחש, לראשונה גיליתי שמה שאני עושה נקרא בעצם שליטה מנטאלית 24/7 ואכן דאגתי שתלמד את מה שאני רוצה אפילו שתזכור מה היא בשביל השולט שלה ומה תפקידה. נתתי לה את זה כמבחן לקראת המפגש שלנו, נתקלתי בכמה טעויות שעשתה או התגרתה בי ונאלצתי להעניש אותה למרות שהיו רגעים שלא רציתי אבל יכול להיות מאוד שהיא רצתה זאת וידעה היכן מקומה והבינה שזה מגיע לה, חלק נתתי לה לבצע וחלק ספרתי לקראת המפגש(ספרתי 10 עונשים שאני אזכור לה).

שבוע לאחר מכן הגיע היום שבו קבענו להיפגש לקראת הסשן הפיזי אספתי אותה עם הרכב בתחנת רכבת השלום, פעם ראשונה שנסעתי כל כך רחוק, אני מודה שקצת חששתי מכל הסיפור כלומר זה נשמע לי בזמנו הזוי לחלוטין ואז עוד הייתי בנאדם יותר סגור. אספתי אותה ולקחתי אותה לחדר ששכרנו, נכנסנו ושילמנו חצי חצי, אני אומנם ג'נטלמן אבל לא כאן היא רצתה להיות איתי היא הייתה צריכה לעבוד בשביל זה תרתי משמע.

נכנסנו פנימה הסתכלנו מסביב, החדר היה איכותי דווקא, אמרתי לה לשבת על המיטה ואני מסתכל מסביב על החדר עד שאני נעמד מולה ונותן לה מבט ממוקד אליה. היה אפשר לראות עליה שהיא הבינה שזה עומד לקרות, לאחר מכן תפסתי אותה בגרון והורדתי אותה על הברכיים אמרתי לה לשלב את כפות ידה ולומר כמה משפטים שאמרתי לה לזכור לפני הסשן.

"אני שייכת אך ורק לשולט שלי"

"אני אבצע כל פקודה שלך"

"אשרת אותך בכל דרך שתחשוק"

"אני הצעצוע שלך ואתה יכול לשחק בי איך שתרצה"

לאחר מכן הורדתי את החגורה שלי וקשרתי אותה מסביב לגרון, הוצאתי את השוט החדש שקניתי(שוט חמוד למתחילים) והנחתי את הקצה על פרצופה שתחוש בו קצת, אמרתי לה להיות על ארבע והעברתי את השוט על גבה עד שהגעתי לתחת ואז התחלתי להצליף בה ולהפליק וההרגשה הייתה טובה כל כך, לאט לאט הרגשתי נוח עם זה וההצלפות ניהיו חזקות יותר עד שעורה הפך מלבן לאדום, זה אחד הדברים שמרגשים אותי הסימנים של השוט על העור הלבן והעדין שלה ומכל הצלפה היא מתפתלת מכאב אבל שותקת וסופגת את הכאב כמו נשלטת טובה.

תפסתי בשערה והחזרתי אותה על ברכייה הורדתי את הג'ינס שלי והיא התחילה למצוץ וללקק את הקצה ומסביב לאט לאט בלעה עמוק, קצת נחנקה ודמעה אבל היא המשיכה לנסות ולא התייאשה עד שהגיעה עד הסוף, הרגשה מדהימה, ואז התחלתי להיות יותר אגרסיבי ולדחוף חזק יותר ובכוח והיא עמדה בזה.

הוצאתי מהשקית את הגאג ושמתי לה בפה וכופפתי אותי על ארבע על המיטה וחיכיתי שתגיד את מה שחינכתי אותה לומר בסיטואציה הזו.

היא מנערת את התחת ואומרת "אני מוכנה לך מאסטר" אני מניח את השוט על גבה ומפליק לה על התחת ואז חודר אליה תופס לה באגן ומושך אותה בזמן שאני דוחף אותה עם האגן שלי ושומעים את הרעשים שהגוף שלנו עושה בכל התנגשות, אני מתחיל לזיין אותה חזק ומהר ותפוס אותה בידיים ומשך בשערה וא עובר לגרון וחונק אותה קלות ומושך בגאג עד שאני מחליט לעבור למיסיונרית ואני עליה והיא עם רגליים מפושקותובזמן שאני מזיין אותה אני עוטף לה את הגרון והאחיזה מתחזקת ואני סופר עד 10 לפי הקצב שלי, היא תופסת את המצעים בחוזקה ועומדת בזה.

אני ממשיך במיסיונרית עד שאני מתעייף ונשכב על הגב ואומר לה להיות עליי עם הפנים אליי והיא מתחילה לקפוץ עליי, לרגע התחלנו לתקשר למרות שהיה לה מחסום פה אבל פשוט הבנתי מה היא מסמנת לי. לאחר זמן מה שהיא קופצת עליי ונזל לה קצת ריר מהפה בגלל הגאג, הייתי בהלם באותו רגע כי לא ציפיתי לזה ולא כל כך אהבתי את זה התגובה המיידית שלי הייתה להסתכל לכיוון השוט שהיה בקצה המיטה והיא ישר הבינה והסתכלה אל השוט והיא עושה לי פרצוף 'בבקשה לא' אני ראיתי את זה כטעות שצריך להעניש אותה ולכן אמרתי לה להישען אחורה ולקפוץ חזק יותר ואז אמרתי לה להביא לי את השוט והיא עשתה כמבוקשתי והביאה את השוט אליי, התחלתי להצליף לה בסיבובים את הבטן אבל חלש מאחר וזה איזור רגיש יותר עד שהייתה אדומה ובכל מכה היא קופצת חזק יותר ויותר.

לאחר מכן הפסקתי להצליף והחלטתי שהיא הייתה מעולה ובזמן שקפצה לחצתי לה על הדגדגן ואמרתי לה שיש לה רשות לגמור ואני לוחץ ומענג אותה עד שהיא גומרת ואז אני תופס אותה ומרים אותה עלי ונעמד, אני תופס אותה כשהרגליים שלה על הידיים ושנינו מחוברים ואי מתחיל לזיין אותה קדימה ואחורה והרגליים שלה זזות לצדדים מכל התנגשות והרעש של זה רק מגרה יותר.

אחרי כמה דקות אני זורק אותה על המיטה ואומר לה לחזור על הברכיים שלה עם כפות הידיים משולבות והיא מוצצת לי, אני יורק לה בפנים כמה פעמים ואז אני לוקח בקבוק מים קפואים ושופך עליה לאחר מכן כשהיא על ארבע שוב אני שופך עוד קצת והיא קופאת מקור, אני לוקח את השוט ומצליף בה והיא מתפתלת הפעם זה לא מצא חן בעיני אז אמרתי לה לא לזוז והמשכתי להצליף בה והיא לא זזה וסבלה הכל.

לבסוף התיישבתי על המיטה ואמרתי לה לרדת לי ואז לביצים ואז יותר למטה והיא עשתה זאת עד סוף הסשן.

הסשן נמשך במשך 4 שעות, היו שני דברים שהיא התחננה שלא לעשות ואמרתי לה מיד שזה בסדר.

זה היה הדבר הכי מדהים באותה תקופה, גיליתי המון דברים שאני אוהב והגשמתי המון.

בלן - אתה מיוחד מאוד ועוד תגיע רחוק.
נפלא::::)))))))))
לפני 7 שנים
Elon Mask​(שולט) - תודה רבה לך :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י